Материалдар / Ғылыми жоба. Тасбақа модулінде графика жасау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ғылыми жоба. Тасбақа модулінде графика жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғылыми жоба жарыстарына талдау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қырқүйек 2024
87
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
1300 тг 1170 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Python бағдарламасындағы Turtle (тасбақа) модулінде графикалық кескіндер жасау жолдары Түркістан облысы, Отырар ауданы Абай

1 слайд
Python бағдарламасындағы Turtle (тасбақа) модулінде графикалық кескіндер жасау жолдары Түркістан облысы, Отырар ауданы Абай атындағы ЖББМ Орындаған: Қаппар Ақниет 7ә сынып оқушысы Жетекшісі: Рахманова Дилбар Информатика пәні мұғалімі Секциясы: Информатика

Мазмұны Кіріспе. Негізгі бөлім Қорытынд ы 2.1 Python бағдарламасының шығу тарихы 2.2 Python бағдарламасының Turtle (тасбақа)

2 слайд
Мазмұны Кіріспе. Негізгі бөлім Қорытынд ы 2.1 Python бағдарламасының шығу тарихы 2.2 Python бағдарламасының Turtle (тасбақа) модулінің тиімділігі мен жұмыс жасау жолдар Python модульдерінің мүмкіндіктерін анықтау, turtle(тасбақа) модулін пайдаланып графикалық кескіндер салу жолдары.

Мақсатым: Python модульдерінің мүмкіндіктерін анықтау, turtle(тасбақа) модулін пайдаланып графикалық кескіндер салу Міндетім

3 слайд
Мақсатым: Python модульдерінің мүмкіндіктерін анықтау, turtle(тасбақа) модулін пайдаланып графикалық кескіндер салу Міндетім: •Python бағдарламалау тілінің шығу тарихы; •Python модульдерінің мүмкіндіктерінің тиімдісін анықтау ; •Жобаға қажетті материалдарды іздеу, жинақтау, практикада қолданып зерттеу; •Turtle модулін пайдаланып кескіндер салу; Ғылыми жоба мақсаты мен міндеттері:

Күтілетін нәтижелеp: Python бағдаpламалау тілінің мοдульдеpін зеpттеу және табиғатта кездесетін фpакталдаpды, геοметpиялық п

4 слайд
Күтілетін нәтижелеp: Python бағдаpламалау тілінің мοдульдеpін зеpттеу және табиғатта кездесетін фpакталдаpды, геοметpиялық пішіндеpді turtle мοдулінің көмегімен жасау . Жοбаның ғылыми жаңалығы және маңыздылығы: Бағдаpламаның гpафикалық мοдульдеpін зеpттеу баpысында табиғатта кездесетін фpакталдаpды turtle мοдулінде жасау. Геοметpиялық пішіндеpдің кοдтаpын енгізу баpысында түрлі гpафикалық кескіндер салу.

Python-бір мезгілде қарапайым және қуатты объектілі-бағытталған бағдарламалау тілі болып табылады. Ол, жоғары деңгейдегі дерект

5 слайд
Python-бір мезгілде қарапайым және қуатты объектілі-бағытталған бағдарламалау тілі болып табылады. Ол, жоғары деңгейдегі деректер құрылымын қамтамасыз ететін, талғампаздық синтаксисі бар және динамикалық теруді пайдаланады, ол түрлі қосымшалар арқылы бірнеше платформаларында жұмыс істеу үшін арналған тамаша тіл. Тасбақа графикалық модулі балаларды бағдарламалаумен таныстырудың танымал тәсілі болып табылады. Ол бастапқы Logo бағдарламалау тілінің бөлігі болды. Python программалау тілі 1980 жылы ойластырылған, жəне оны құру Нидерландыда математика жəне информатика орталығында Гидо ван Россумның көмегімен 1989жылдың желтоқсанынан бастады. Python тілі операциялық жүйені ерекшелеп өңдеу жəне өзара іс-қимыл қабілетті бағдарламалау тілінде Ван Rossum негізгі авторы Python-мен осы күнге дейін тілді дамытуға қатысты шешім қабылдауда маңызды рөл атқаруын жалғастыруда. Питонның жаңадан келген мамандар үшін бағдарламалау тілі керемет оқытушы болады. Ол өте қарапайым синтаксиске ие. Кодты түсіну оңай, өйткені оған көптеген қосалқы элементтер кірмейді. Python бағдарламалау тілі синтаксисті жеңіл және кодта тек ең қажеттісін қалдыру үшін жасалған. Сондықтан Python басқа бағдарламалау тілдеріне қарағанда оқуға, жазуға және үйренуге оңай. Python - бұл тек әзірлеушілерге ғана қажет емес: математиктер мен физиктер оны деректермен және графикамен жұмысты оңтайландыру үшін пайдаланады, дизайнерлер оған 3D редакторында сценарий жаза алады, ал сәулетшілер күрделі құрылымдарды жасай алады. Python тілінің таpихы

1.sys (кейбір айнымалылар мен мүмкіндіктерге қол жеткізуді қамтамасыз етеді) 2.os (операциялық жүйемен жұмыс істеуге арналған ф

6 слайд
1.sys (кейбір айнымалылар мен мүмкіндіктерге қол жеткізуді қамтамасыз етеді) 2.os (операциялық жүйемен жұмыс істеуге арналған функциялар) 3.math (негізгі арифметикалық, тригонометриялық және логарифмдік операциялар) 4.time (уақытпен жұмыс істеуге арналған модуль) 5.turtle(графикамен жұмыс істеуге арналған модуль) Python-дағы стандартты модульдер: Turtle (Тасбақа)- модулі нүктелерді көрсетуге мүмкіндік береді. >>> import turtle >>> from turtle import*

Turtle модулінің функциялары Фукнцияның аты Жұмыс жасау принциптері forward(100) Жақшада көрсетілген пиксельдер санына алға жыл

7 слайд
Turtle модулінің функциялары Фукнцияның аты Жұмыс жасау принциптері forward(100) Жақшада көрсетілген пиксельдер санына алға жылжу. left(90) Жақшада көрсетілген градус санына солға бұрылу. right(90) Жақшада көрсетілген градус санына оңға бұрылу. penup() Тасбақа із қалдырмауы үшін қауырсынды көтеру. pendown() Із қалдыруы үшін қауырсынды төмендету. circle(10) Радиусы жақшада көрсетілген шеңберді сызу. angle() бұрыш сызу

Click to edit title Енгізу коды: Нәтижесі: from turtle import * t = Turtle() t.screen.setup(800, 800) t.shape("turtle") t.color(

8 слайд
Click to edit title Енгізу коды: Нәтижесі: from turtle import * t = Turtle() t.screen.setup(800, 800) t.shape("turtle") t.color("blue") t.stamp() t.color("black") t.up() t.fd(50) t.down() t.circle(200, 70) t.screen.exitonclick() t.screen.mainloop()  

Python нұсқауларын пайдаланып тасбақаны басқаруға болады. Шаршыны сызатын бағдарлама келесідей болады: import turtle

9 слайд
Python нұсқауларын пайдаланып тасбақаны басқаруға болады. Шаршыны сызатын бағдарлама келесідей болады: import turtle # turtle модуль turtle.reset() # Очищаем экран, приводим черепашку в начальное положение turtle.pendown() # Опускаем перо перо (начало рисования) turtle.forward(50) # Проползти 50 пикселей вперед turtle.left(90) # Поворот влево на 90 градусов turtle.forward(50) # Рисуем вторую сторону квадрата turtle.left(90) turtle.forward(50) # Рисуем третью сторону квадрата turtle.left(90) turtle.forward(50) # Рисуем четвертую сторону квадрата turtle.penup() # Поднять перо (закончить рисовать) turtle.forward(100) # Отвести черепашку от рисунка в сторону turtle.mainloop() # Задержать окно на экране

Instagram әлеуметтік желінің icon-нын жасау коды from turtle import* bgcolor('violet') pencolor('white') width(23) penup() got

10 слайд
Instagram әлеуметтік желінің icon-нын жасау коды from turtle import* bgcolor('violet') pencolor('white') width(23) penup() goto(160,-100) pendown() left(90) for i in range(4): forward(250) circle(34, 90) penup() goto(85,30) pendown() circle(80,360) penup() goto(110,130) pendown() circle(7,360)

Аққала мүсінін жасау үшін circle() функциясын пайдалану: from turtle import* bgcolor('blue') pencolor('white') width(23) penup(

11 слайд
Аққала мүсінін жасау үшін circle() функциясын пайдалану: from turtle import* bgcolor('blue') pencolor('white') width(23) penup() goto(160,-100)   penup() goto(85,30) pendown() circle(80,360)   penup() goto(90,170) pendown() circle(60,360)   penup() goto(90,290) pendown() circle(30,360)  penup() goto(10,240) pendown() circle(20,360)   penup() goto(10,20) pendown() circle(20,360)   penup() goto(170,240) pendown() circle(20,360)   penup() goto(170,20) pendown() left(90)   penup() goto(170,20) pendown() circle(20,360)

Түрлі түстерді енгізу үшін colors=[] жақша ішіне түстер аты тырнақшаға алынып жазылады (‘blue ’) фон түсін береді bgcolor()

12 слайд
Түрлі түстерді енгізу үшін colors=[] жақша ішіне түстер аты тырнақшаға алынып жазылады (‘blue ’) фон түсін береді bgcolor() from turtle import* colors=['red','cyan','green','yellow','whitе', 'orange'] bgcolor('black') speed(0) for x in range(200): pencolor(colors[x%6]) width(x/100+1) forward(x) left(59)   hideturtle()   done()

Қорытынды Python филοсοфиясын зеpттей οтыpып, сіз бұған тағы біp pет көз жеткізе аласыз. Python және οның пpинциптеpін зеpттей

13 слайд
Қорытынды Python филοсοфиясын зеpттей οтыpып, сіз бұған тағы біp pет көз жеткізе аласыз. Python және οның пpинциптеpін зеpттей οтыpып, мен turtle мοдулін пайдаланып, әp түpлі геοметpиялық кесіндеpді және табиғатта кездесетін фpакталдаpды жасадым. Тurtle модулін пайдаланып фракталдарды салдым. Тurtle графикалық кітапханасы стандартты негізгі кескіндерді пайдалана отырып геометриялық фигуралар мен анимацияларды салуға арналған: шаршы, шеңбер, көрсеткі. Кітапхана балаларға Python мүмкіндіктерін ойын түрінде меңгеруге көмектеседі. Графиканы қолдану және нәтижесін көру қызықты болатыны сөзсіз. Себебі Python бағдарламасының түрлі анмациялық кескіндер мен қызықты әрі, күрделі ойын жасауға тиімді жақтары өте көп. Алдағы уақытта Python модульдерінің мүмкіндіктерін тереңінен зерттеп, фракталдар мен графикалық кескіндер жасауды кең көлемде орындауды және басқа кітапханалармен зерттеулер жүргізіп ойын жасауды да жоспарлаудамын. Ақпараттық технологиялар дамыған заманда әр оқушы бағдарлама жұмыстарын көптеп үйренсе, жан-жақты ізденіп, үнемі білімімізді арттырсақ үлкен жетістікке жететінімізге сенім білдіремін!

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

14 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!