Материалдар / Жазғы мектеп учаскесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жазғы мектеп учаскесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жазғы мектеп учаскесі туралы жоба, мектеп ауласының көрінісі.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
“Ефремовка жалпы орта білім беретін мектебі” КММ “Үздік мектеп жанындағы учаске- 2022” жоба

1 слайд
“Ефремовка жалпы орта білім беретін мектебі” КММ “Үздік мектеп жанындағы учаске- 2022” жоба Жетекші: Ж.Б Сапарбекова Домалевская Е. В

Жобаның мақсаты-мектеп жанында эстетикалық және экологиялық тартымды кеңістік құру, еңбекқорлықты, өз мек

2 слайд
Жобаның мақсаты-мектеп жанында эстетикалық және экологиялық тартымды кеңістік құру, еңбекқорлықты, өз мектебіне деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу, табиғатқа ұқыпты қарау, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру және практикалық-бағдарлы оқыту қағидатын жүзеге асыру мақсатында жасыл желектер мен гүлдер есебінен мектепке іргелес аумақтағы экологиялық жағдайды жақсарту. Міндеттер: * Мұғалімдердің, оқушылардың, ата-аналардың, қалың жұртшылықтың мектеп аумағын көркейтуге, эстетикалық безендіруге және көгалдандыруға бағытталған күш-жігерін біріктіру, ортақ іске, ортақ мүдделерге, тілектерге қатысудың арқасында біртұтас рухани орта құру. * мектеп учаскесі мысалында өз ауылының ортасын ландшафттық экологиялық жобалау • мектеп аумағында санитарлық-гигиеналық режимді жақсарту, экологиялық жағдай жасау мақсатында мектеп жанындағы аумақ аймағын шектеу. демалысы үшін жағдай жасау мектеп оқушыларына, сондай-ақ барлық өмір сүретін. * оқу үрдісінде және оқудан тыс жұмыста мектеп жанындағы аумақты кеңінен қолдану. Жоба түрі Практикалық-бағытталған, зерттеу, ақпараттық, пәнаралық.

Мектеп жанындағы учаскені абаттандыру және көгалдандыру маңызды санитарлық – гигиеналық және оқу-тәрбиелік р

3 слайд
Мектеп жанындағы учаскені абаттандыру және көгалдандыру маңызды санитарлық – гигиеналық және оқу-тәрбиелік рөл атқарады. Осы жобаны іске асыру маңызды мәселені шешуге көмектесті: мектеп аумағында бірыңғай, композициялық құрылған, эстетикалық безендірілген кеңістіктің болмауы. Мектеп-мәдени ошағы. Бала мектепте күннің жартысын өткізеді. Әрине, оның одан әрі жеке қалыптасуы үшін оны қоршаудың маңызы зор. Күн сайын күтілген әдемі, әрқашан гүлденген гүлзарларды көріп, бала жағымды эмоциялар алып қана қоймай, сұлулықты қорғауға, өз қолымен жасауға үйренеді. Эстетикалық функциядан басқа, практикалық функция өте маңызды. Қазіргі мектеп баланың тек теориялық білім ғана емес, сонымен қатар практикалық дағдыларды алуға бағытталған. Сондықтан оқушы жобалау және өмірге енгізу кезінде нені үйренеді, одан әрі оған пайдалы болады. Ерекшелігі біздің білім беру мекемесі қаланың орталық көшесінің бойында орналасқан. Сондықтан мектеп аумағының жағдайы ауыл тұрғындарының көз алдында. Бұл ұжымға оқушылардың, олардың ата- аналары мен ауыл тұрғындарының өлке байлығына ұқыпты қарауға, эстетикалық талғамға және әдемілікті бағалай білуге үлкен жауапкершілік жүктейді. Акция абаттандыру және көгалдандыру дәстүрі мектепте жыл сайын 2 кезеңнен тұрады: сәуір және маусым-тамыз. Оған мектеп оқушылары мен мұғалімдері қатысады.

Бірінші кезең-сәуір:  мектеп аумағын абаттандыру, көгалдандыру және мектеп аумағын тиімді  пайдалану ж

4 слайд
Бірінші кезең-сәуір:  мектеп аумағын абаттандыру, көгалдандыру және мектеп аумағын тиімді  пайдалану жобаларын әзірлеу;  отырғызу материалын – гүл тұқымдарын дайындау;  көшеттерді өсіру;  құрал-саймандарды дайындау; Екінші кезең-маусым-тамыз:  мектеп жанындағы учаскеде отырғызуды күту: суару, отау;  топырақты көктемгі өңдеу;  мектеп аумағын және оған іргелес алаңды абаттандыру бойынша жұмыстар, қоршауларды жөндеу; бұталарды кесу;  көктемгі отырғызу (жобаларды іске асыру);

КӨГАЛДАНДЫРУ 2021-2022 ОҚУ ЖЫЛЫ Қатысқан адамдар саны- 210 МЕКТЕП АУЛАСЫ- 600 кв м Жаңадан отырғызылған ағаштар

5 слайд
КӨГАЛДАНДЫРУ 2021-2022 ОҚУ ЖЫЛЫ Қатысқан адамдар саны- 210 МЕКТЕП АУЛАСЫ- 600 кв м Жаңадан отырғызылған ағаштар саны: 94

Жоспар:

6 слайд
Жоспар:

Аулаға отырғызылған көкеністер № р/с көкеністер Саны 1 Тәтті бұрыш 20 дана 2 Орамжапырақ 100 дана 3 Қызанақ 100 да

7 слайд
Аулаға отырғызылған көкеністер № р/с көкеністер Саны 1 Тәтті бұрыш 20 дана 2 Орамжапырақ 100 дана 3 Қызанақ 100 дана 4 Сәбіз 8 пачка 5 Қызылша 6 пачка 5 укроп 2 пачка 6 петрушка 2 пачка Сонымен қатар 200 ден аса әртүрлі гүлдер отырғызылды.

Көгалдандыру жұмысының алғашқы кезеңі

8 слайд
Көгалдандыру жұмысының алғашқы кезеңі

Көгалдандырудан кейінгі көрініс

9 слайд
Көгалдандырудан кейінгі көрініс

10 слайд

11 слайд

Мектеп ауласының алдыңғы көрінісі

12 слайд
Мектеп ауласының алдыңғы көрінісі

Мектептің оң жақ және сол жақ көрінісі

13 слайд
Мектептің оң жақ және сол жақ көрінісі

Назарларыңызға рахмет!

14 слайд
Назарларыңызға рахмет!