Материалдар / Математикалық сауаттылыққа берілген кейбір есептердің шығару жолдары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математикалық сауаттылыққа берілген кейбір есептердің шығару жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұсынылып отырған презентацияда математикалық сауаттылыққа берілген тапсырмалардың шығарылуы көрсетілген. Берілген есептерді оқушылар жаңа форматтағы сынаққа дайындық ретінде пайдалана алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Сәуір 2020
2086
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
770 тг 693 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Математикалық сауаттылыққа берілген логикалық есептерді шешу жолдары Исмагилова Н.З

1 слайд
Математикалық сауаттылыққа берілген логикалық есептерді шешу жолдары Исмагилова Н.З

№ 1 Торкөз өлшемі 1см ×1см болса, суреттегі фигураның ауданын тауып, оны сантиметр квадратпен көрсетіңіз.

2 слайд
№ 1 Торкөз өлшемі 1см ×1см болса, суреттегі фигураның ауданын тауып, оны сантиметр квадратпен көрсетіңіз.  

А В С ДЕ N M K

3 слайд
А В С ДЕ N M K

№ 2 Торкөз өлшемі 1см ×1см болса, суреттегі фигураның ауданын тауып, оны сантиметр квадратпен көрсетіңіз.

4 слайд
№ 2 Торкөз өлшемі 1см ×1см болса, суреттегі фигураның ауданын тауып, оны сантиметр квадратпен көрсетіңіз.  

5 слайд

 Пик формуласы.  І- ішінде жатқан тор көз түйіндері  С -бойында, яғни дәл қиып өткен тор көз түйіндері.  S =І+С:2–1

6 слайд
 Пик формуласы.  І- ішінде жатқан тор көз түйіндері  С -бойында, яғни дәл қиып өткен тор көз түйіндері.  S =І+С:2–1

6+3:2 – 1 =6,5

7 слайд
6+3:2 – 1 =6,5

14+4:2 – 1 =15

8 слайд
14+4:2 – 1 =15

25+4:2 – 1 =26

9 слайд
25+4:2 – 1 =26

10+6:2 – 1 =12

10 слайд
10+6:2 – 1 =12

10 10 6 6

11 слайд
10 10 6 6

Қабырғасы 3- ке тең АВСД квадраты берілген. H және F нүктелері сәйкесінше ВС мен СД қабырғаларының орталары. Кестедегі

12 слайд
Қабырғасы 3- ке тең АВСД квадраты берілген. H және F нүктелері сәйкесінше ВС мен СД қабырғаларының орталары. Кестедегі шамаларды салыстыр.

13 слайд

Тізбектелген үш бүтін санның қосындысы осы сандардың үлкенінен 37-ге көп. Кестедегі сандарды салыстыр: n + (n+1)

14 слайд
Тізбектелген үш бүтін санның қосындысы осы сандардың үлкенінен 37-ге көп. Кестедегі сандарды салыстыр: n + (n+1)+(n+2) = n+2+37 3n+3 =n+39 2n=36 n=18 18, 19, 20 тізбектелген үш бүтін сан. Тізбектің ортасындағы сан - 19.

-20, -18, -16, ...18, 20, 22, 24 сандар қатары берілген. Берілген сандардың қосындысын табатын болсақ, қарама- қарсы сандардың

15 слайд
-20, -18, -16, ...18, 20, 22, 24 сандар қатары берілген. Берілген сандардың қосындысын табатын болсақ, қарама- қарсы сандардың қосындысы 0-ге тең болып, соңында 22+24 қосындысы қалады. 22+24= 46 Жауабы: А=В  

Тізбектелген 6 жұп санның қосындысы 210 шығады. Олардың соңғы үшеуінің қосындысын тап? 2х+(2х+2)+(2х+4)+(2х+6)+

16 слайд
Тізбектелген 6 жұп санның қосындысы 210 шығады. Олардың соңғы үшеуінің қосындысын тап? 2х+(2х+2)+(2х+4)+(2х+6)+(2х+8)+(2х+10) =210 12х=210-30 12х=180 х=15 30, 32, 34, 36, 38, 40 36+38+40=114 Жауабы: 114

Сандар белгілі бір заңдылықпен жазылған.Сұрақ белгісінің орнындағы санды табыңыз. 8·3-4=20 13·6-4=74 5·7-8=27 Жауабы: 278

17 слайд
Сандар белгілі бір заңдылықпен жазылған.Сұрақ белгісінің орнындағы санды табыңыз. 8·3-4=20 13·6-4=74 5·7-8=27 Жауабы: 278 4 820 3 ?5 7 7413 6 4

Заңдылықты анықтап, х-тің мәнін табыңыз. (3+2)·3=15 (4+6)·3=30 (5+9)·3=42 Жауабы: 42

18 слайд
Заңдылықты анықтап, х-тің мәнін табыңыз.   (3+2)·3=15 (4+6)·3=30 (5+9)·3=42 Жауабы: 42

С уреттегі фигураларды жалғастыра отырып, жетінші орындағы фигура неше шаршыдан құралғанын табыңыз.

19 слайд
С уреттегі фигураларды жалғастыра отырып, жетінші орындағы фигура неше шаршыдан құралғанын табыңыз.

Суреттегідей фигураларды жалғастыра отырып, келесі сандар тізбегін аламыз: 1, 3, 6, 10, 15, 21, 28,... (сәйкесінше 2, 3, 4,

20 слайд
Суреттегідей фигураларды жалғастыра отырып, келесі сандар тізбегін аламыз: 1, 3, 6, 10, 15, 21, 28,... (сәйкесінше 2, 3, 4, 5, 6...шаршыдан қосылып отыр) Сонда жетінші орындағы фигура 28 шаршыдан құралады. Жауабы: 28

Сегіз санның арифметикалық ортасы 100- ге тең, ал басқа алты санның арифметикалық ортасы – 72. Аталған барлық санның арифм

21 слайд
Сегіз санның арифметикалық ортасы 100- ге тең, ал басқа алты санның арифметикалық ортасы – 72. Аталған барлық санның арифметикалық ортасын тап. Шешуі: 100·8=800 сегіз санның қосындысы 72·6=432 басқа алты санның қосындысы 8+6=14 (800+432):14=88 Жауабы: 88

Әрбір келесі суретке тұрақты смайликтер саны қосылып отырды. Отызыншы суретттегі смайликтер санын анықтаңыз? II I

22 слайд
Әрбір келесі суретке тұрақты смайликтер саны қосылып отырды. Отызыншы суретттегі смайликтер санын анықтаңыз?   II I III

Шешуі: бірінші суретте - 7, екінші суретте - 12 , ал үшіншіде- 17 смайлик, т.с.с. Әрқайсысына тұ

23 слайд
Шешуі: бірінші суретте - 7, екінші суретте - 12 , ал үшіншіде- 17 смайлик, т.с.с. Әрқайсысына тұрақты түрде 5 смайликтен қосылып отыр. Сонда келесі сандар тізбегін аламыз: 7 , 12, 17, 22, 27,... Пайда болған сандар тізбегі айырмасы 5-ке тең болатын арифметикалық прогрессия. Арифметикалық прогрессияның n - ші мүшесінің формуласын қолданып, отызыншы суреттегі смайликтер санын табамыз:    Жауабы: 152 II I III

Баскетбол командасының бес ойыншысының орташа бойы 204 см, бойы 204 см болатын ойыншыны ауыстырғаннан кейін, команданың о

24 слайд
Баскетбол командасының бес ойыншысының орташа бойы 204 см, бойы 204 см болатын ойыншыны ауыстырғаннан кейін, команданың орташа бойы 208 см болды. Жаңа ойыншының бойының ұзындығы қандай ? 204·5-204=816 Жауабы: 224 см

Топтағы 30 студенттің бойларының ұзындығының арифметикалық ортасы - 166. Осы топтағы қыздардың бойларының ұзы

25 слайд
Топтағы 30 студенттің бойларының ұзындығының арифметикалық ортасы - 166. Осы топтағы қыздардың бойларының ұзындығының арифметикалық ортасы -158, ал ұлдардың бойларының ұзындығының арифметикалық ортасы -170. Топтағы ұлдар саны? Шешуі: х ұлдар саны болсын, сонда қыздар саны 30 -х 166·30=4980 студенттердің барлығының бойларының ұзындықтарының қосындысы. х·170+(30-х)·158=4980 170х+4740 - 158х=4980 170х-158х= 4980 - 4740 12х=240 х=20 Жауабы: 20

Мотоциклші А қаласынан В қаласына қарай 30 км/сағ жылдамдықпен, В қаласынан А қаласына қарай 20 км/сағ жыл

26 слайд
Мотоциклші А қаласынан В қаласына қарай 30 км/сағ жылдамдықпен, В қаласынан А қаласына қарай 20 км/сағ жылдамдықпен жүреді. Мотоциклшінің орташа жылдамдығын тап. Шешуі: орташа жылдамдықты табу формуласы бойынша Жауабы: 24 км / сағ

Сұрақ белгісінің орнындағы санды табыңыз. "Ана" сөзінде үш әріп, яғни n =3 . Сонда: 5n-7=5·3-7=8 "Бала" сөзінде төрт әріп, яғн

27 слайд
Сұрақ белгісінің орнындағы санды табыңыз. "Ана" сөзінде үш әріп, яғни n =3 . Сонда: 5n-7=5·3-7=8 "Бала" сөзінде төрт әріп, яғни n=4. Сонда: 9-2n=9-2·4=1 "Ана" сөзінде бес әріп, яғни n=5. Сонда: 30-4n=30 -4·5=10 Жауабы: 10  

28 слайд

Сымнан қабырғасы 3 см болатын шаршы құрастырылған, егер осы сымды жазып, одан тең қабырғалы үшбұрыш жасаса,

29 слайд
Сымнан қабырғасы 3 см болатын шаршы құрастырылған, егер осы сымды жазып, одан тең қабырғалы үшбұрыш жасаса, онда оның ауданы нешеге тең? Шешуі: Шаршының периметрі: Р=4·3=12 Яғни сымның ұзындығы 12 см.

(2001 + 2002 + 2003 +... + 2016) – (1 + 2 + 3 +.. . + 15)= = (2000+1)+ (2000+2)+ (2000+3)+... + (2000+16) - (1 + 2 + 3 +.. .

30 слайд
(2001 + 2002 + 2003 +... + 2016) – (1 + 2 + 3 +.. . + 15)= = (2000+1)+ (2000+2)+ (2000+3)+... + (2000+16) - (1 + 2 + 3 +.. . + 15) = =(2000+2000+...2000) + +(1+2+3+...+16) - (1 + 2 + 3 +.. . + 15) =2000·16+16=32016

2015 дана натурал сандарды өзара қосқан кезде 2016 шығатын болса, олардың көбейтіндісі неге тең болатынын тап.

31 слайд
2015 дана натурал сандарды өзара қосқан кезде 2016 шығатын болса, олардың көбейтіндісі неге тең болатынын тап.

10000...00 0 (25 дана нөлі бар) санынан 27-ні азайтты. Шыққан санның цифрларының қосындысын тап.

32 слайд
10000...00 0 (25 дана нөлі бар) санынан 27-ні азайтты. Шыққан санның цифрларының қосындысын тап.

33 слайд