1 слайд
Кейіпкердің қозғалысы
Оқу мақсаты:
3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру
барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
Сабақтың мақсаты:
3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру
барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыруды
біледі
2 слайд
3 слайд
4 слайд
5 слайд
6 слайд
7 слайд
8 слайд
9 слайд
10 слайд
11 слайд
12 слайд
13 слайд
Ж
Ұ
М
Ы
С
А
Й
М
А
Ғ
Ы
Н
Ы
Ң
Ш
Е
Т
І
Сабақты бекіту
сұрақтары
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды
ұйымдастырады
2.Кері байланыс: «Бір ауыз сөз»
Ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім,
қызықтым, есте сақтадым
14 слайд
11 бет орында тапсырмасын орындап келу.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз