1 слайд
«Жүректен — жүрекке»
шеңбері-тілек айту
2 слайд
ОЙЫН ТҮРЛЕРІ
АРҚЫЛЫ
ТОПҚА БӨЛУ
3 слайд
Ханталапай
Бестас
4 слайд
Асық ойыны —
қазақ халқының
ұлттық
ойындарының бірі
5 слайд
«Оқушылардың сұраққа берген
жауаптары» әдісімен
«Ғажайып ұяшықтар» ойыны
арқылы өткен тақырыптарға
шолу жасау
6 слайд
1234
5
10
678
9 1112
7 слайд
Сақтау, өңдеу жеткізу және
пайдалану нысаны болып
табылатын қоршаған ортада
болып жатқан мәліметтер мен
өзгерістер қалай аталады?
ЖАУАБЫ
8 слайд
Ақпарат
9 слайд
Ақпараттық
үдерістер
дегеніміз не?
ЖАУАБЫ
10 слайд
Ақпаратты іздеу,
жинақтау, сақтау,
жөнелту, пайдалану
және өңдеу
11 слайд
Кодтау
дегеніміз не?
ЖАУАБЫ
12 слайд
Ақпаратты белгілі
бір алфавит арқылы
ұсыну
13 слайд
Декодтау
дегеніміз не?
ЖАУАБЫ
14 слайд
Кодталған ақпарат
мазмұнын қайта
қалпына келтіру
15 слайд
ЖАУАБЫ
Біз ақпаратты
қалай
қабылдаймыз?
16 слайд
Сезім мүшелері
арқылы
17 слайд
ЖАУАБЫ
Ақпарат көздерін
ата
18 слайд
Қоршаған орта, кітап,
Интернет, компьютер, газеттер
мен журналдар, телефон,
теледидар, радио
19 слайд
Ақпарат сөзінде
қанша символ, қанша
байт, қанша бит бар?
ЖАУАБЫ
20 слайд
7 символ, 7 байт,
56 бит
21 слайд
ЖАУАБЫ
Екілік алфавитті
қолдану арқылы
ақпаратты ұсыну қалай
аталады?
22 слайд
Екілік кодтау
23 слайд
ЖАУАБЫ
Ақпарат берілу тәсілі
бойынша неше топқа
бөлінеді?
24 слайд
25 слайд
ЖАУАБЫ
Ақпарат қандай
қасиеттерге ие?
26 слайд
27 слайд
ЖАУАБЫ
Ақпарат арналары
неше
топқа бөлінеді?
28 слайд
29 слайд
Информатика
ғылымы нені
зерттейді?
ЖАУАБЫ
30 слайд
Информатика – ақпараттық
үдерістерді зерттейтін ғылым
31 слайд
42 11 43 44 42 32 62 31
27 21 43 27 63 34 17 21 42 17 63
31 46 42 45 23 12 34 21
42 21 17 11 27 54 25 67 32 11 45
32 слайд
33 слайд
Сабақтың тақырыбы:
§8. Растрлық кескіндерді
құру және редакциялау
Сынып: 5 «Б»
Пән мұғалімі: Жүсіпбекова А.Д.
34 слайд
Сабақтың оқу
бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
5.2.2.2 -растрлық кескіндерді
құру және өңдеу
35 слайд
Сабақтың мақсаты:
Графикалық редакторды
пайдаланып, растрлық
кескіндерді құрады және
редакциялайды
36 слайд
Бейнесабақ
https://www.youtube.com/watch?v=oW01YDdrviw
37 слайд
1 тапсырма
Learningapps.org платформасында рaint
графикалық редакторы терезесінің
интерфейсі мен атауын сәйкестендір
https://learningapps.org/display?v=pq5rawqu221
Дескриптор:
- рaint графикалық редакторы терезесінің элементтерін дұрыс
атауымен сәйкестендіреді.
38 слайд
2 тапсырма
Learningapps.org платформасында рaint
графикалық редакторы терезесінің
құралдар тақтасы мен атауын
сәйкестендір
https://learningapps.org/display?v=ps0uiydhj21
Дескриптор:
-рaint графикалық редакторында құрал - саймандарды дұрыс
атауымен сәйкестендіреді.
39 слайд
«Бас бармақ» әдісі
Өте жақсы-------
Жақсы-------
Төмен-------
40 слайд
3 тапсырма
Компьютердегі
тәжірибелік жұмыс
(жұптық жұмыс)
41 слайд
І топ – «Ханталапай» тобына тапсырма:
Paint графикалық редакторында сопақша (овал)
фигурасын таңдап, ол фигураның контурының
қалыңдығы (орташа) мен түсін таңдайсыңдар.
Фигураны ашық түспен ерекшелеу арқылы
белгілеп, CTRL пернесін басып, жібермей тарта
отырып, фигураның бөлек тұратын
көшірмесін сызасыңдар
CTRL пернесі көмегімен көшіру
42 слайд
ІІ топ – «Бестас» тобына тапсырма:
Paint графикалық редакторында сопақша (овал)
фигурасын таңдап, ол фигураның контурының
қалыңдығы (жіңішке) мен түсін таңдайсыңдар.
Фигураны ашық түспен ерекшелеу арқылы
белгілеп, SHIFT пернесін басып, кез келген бір
бағытта тарта отырып, фигураның «ізін
қалдырып» көшіресіңдер.
SHIFT пернесі көмегімен «ізін қалдырып» көшіру
43 слайд
Дескриптор:
-фигуралардың ішінен сопақша фигураны
таңдайды;
-сопақша фигурасының контурының қалыңдығы
мен түсін таңдайды;
-фигураны ашық түспен ерекшелеу арқылы
белгілеп алады;
- CTRL пернесін басып, жібермей тарта отырып,
фигураның бөлек тұратын көшірмесін сызады.
І топ – «Ханталапай» тобы
44 слайд
ІI топ – «Бестас» тобы
Дескриптор:
-фигуралардың ішінен сопақша фигураны
таңдайды;
-сопақша фигурасының контурының қалыңдығы
мен түсін таңдайды;
-фигураны ашық түспен ерекшелеу арқылы
белгілеп алады;
- SHIFT пернесін басып, кез келген бір бағытта
тарта отырып, фигураның «ізін қалдырып»
көшіреді.
45 слайд
Сергіту сәті
46 слайд
one hundred sixty
one hundred seventy-five
one hundred eighty
47 слайд
4 тапсырма
Топтық жұмыс
48 слайд
І топ – «Ханталапай» тобына тапсырма:
«Ассоциация әдісі» арқылы рaint графикалық
редакторының мүмкіндіктерін құру
49 слайд
Paint
графикалық
редакторының
мүмкіндіктері
50 слайд
ІІ топ – «Бестас» тобына тапсырма:
Paint графикалық редакторының
артықшылығы мен кемшілігін жазу
51 слайд
Paint
графикалық
редакторының
артықшылығы
Paint
графикалық
редакторының
кемшілігі
52 слайд
- өте жақсы
- төмен
- орташа
Смайликтер арқылы бағалау
53 слайд
«Ия, жоқ» әдісі
«Ханталапай» тобына:
1. Pain редакторы растрлық кескінді өңдейдіия
2. Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігіне 30 жыл ия
3. Paint редакторы сурет салуға арналған бағдарлама ия
4. Компьютерлік графика төртке бөлінедіжоқ
5. Графика гректің «грапо» сөзінен шыққан ия
6. Растр экран бетінде көрсетілетін бейненің
ең кіші элементі
жоқ
54 слайд
«Ия, жоқ» әдісі
«Бестас» тобына:
1. Қараша күздің екінші айы жоқ
2. Paint редакторында салынғын суретті сақтау үшін
Файл-Сохранить командасын орындаймыз ия
3. Графикалық редактор – графикалық кескіндер
құруға арналған
ия
4. Paint редакторында суретпен жұмыс істеуге болады ия
5. Екі өлшемді графика төртке бөлінеді жоқ
6. Пиксель қағазда, мониторда, теледидар экранында
кескінді құрайтын нүктелердің екіөлшемді жиынтығы
жоқ
55 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
Білім қоржыны
«жасыл түс» – мен сабақты өте жақсы түсіндім,
мен үшін қызықты болды
«сары түс» - мен сабақты жақсы түсіндім
«қызыл түс» - тақырып бойынша әлі де ізденуім керек
мен сабақты өте
жақсы түсіндім,
мен үшін
қызықты болды
мен сабақты
жақсы
түсіндім
тақырып
бойынша әлі
де ізденуім
керек
56 слайд
Үй тапсырмасы
Оқулық 37-38 бет.
Тапсырмаларды орындап келу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз