1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты еске
түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты
меңгерту
|
Сәлемдесу, түгендеу. «Үшке
еселік», «Екіге еселік» тренингі арқылы үш топқа
бөлу
Өткен сабақты пысықтау:
«Дананың кілті» әдісі.
ТЖ. «Әліпби»
кілті.
Топтар қағазға өткен
тақырыптарға қатысты, HTML тіліне қатысты сөздерді әліпби бойынша
жазып шығады
Мыс.: а-атрибут, ә- әрлеу,
б- b тегі, қаріпті қалың
жазады...тб.
Web-бетке дыбыс және
видеоларды енгізудегі мақсат не?
Дыбыс және видео жазылған web-беттерді пайдалану қандай артықшылық
береді деп ойлайсың?
ЖЖ.
Компьютермен
жұмыс:
<html>
<head>
<meta
charset="utf-8">
<title> Санды енгізу
</title>
</head>
<body>
<p> 1 мен 10
аралығындағы санды енгіз:
<input type="namber"
max="10" min="1" value="1" style="width:33px">
</p>
</body>
</html>
ӨЖ. ҚБ тапсырмасын
орындау.
Тапсырма
1. Веб-бетке сүйікті жануарыңыз туралы
мәлімет жазып, суретін қойыңыз.
2. Суреттің астына
Интернет желісінен жүктеп алынған жануардың дыбысын
қойыңыз.
Тест тапсырмасын алу
Кері байланыс: «Табыс сатысы» әдісі
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
Жауаптарды оқиды. Ең көп сөз
жазған топтар анықталып,
бағаланады.
Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады
Мұғалімді
тыңдайды
Сұрақтарға жауап беріп,
талқылайды
|
Күнделік
кз
ФБ қою арқылы
бағалау
жазбаша түрде қалыптастырушы
бағалауды іске асыру
Оқушылардың жауаптарын
ауызша мадақтау, қолдау
көрсету
Дескриптор:
-
код тереді
;
-
нәтижесін
сипаттайды;
Дескриптор Білім
алушы
- веб бетке мәтін
енгізеді;
- мәтін түсін
орнатады
- Фон түсін
орнатады;
- веб-бетке сурет
қояды;
- веб-бетке
аудиофайлды қояды
|
АКт
Интернет
желісі
Ютуб
каналы
Дарын
онлан
Кітап
Дәптер
Пк
|