Материалдар / 11-сынып (ЖМБ) қазақ тілі 1- тоқсан ҚМЖ, КТЖ(Арман-ПВ)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

11-сынып (ЖМБ) қазақ тілі 1- тоқсан ҚМЖ, КТЖ(Арман-ПВ)

Материал туралы қысқаша түсінік
Сіз мұнда 11-сыныптың (ЖМБ) қазақ тілі (АРМАН-ПВ) пәні бойынша 1- тоқсанның ҚМЖ-сын және КТЖ жүктеп ала аласыз.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қырқүйек 2024
89
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
2500 тг 2250 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыптық-күнтізбелік жоспар

Қазақ тілі. 11-сынып. ЖМБ

Барлығы - 34 сағат, аптасына - 1 сағат

Сабақтар тақырыбы

Оқудың мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту


І тоқсан. (9 сағат)

І бөлім.Қазақстан бүгінгі әлемде: Қазақстанның өткені мен келешегі. Шешендік сөздер


1

Қазақ хандығының негізін қалаушылар

11.1.1.1. Мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу.

11.4.1.1. Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу.

1

5.09.23


2

Ақтабан шұбырынды Алқакөл сұлама

11.2.2.1. Таза ғылыми стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, ұғымдар, шартты белгілер, синтаксистік құрылымы).

11.3.5.1. Әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу.

1

12.09


3

1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс


11.1.3.1. Мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық-саяси, ғылыми) талдай отырып негізі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен салыстыру.

11.3.1.1. Таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, тезис, аннотация жазу.

1

19.09


4

Ел іші – өнер кеніші.



11.2.3.1. Таза ғылыми стильдегі тезис, аннотацияның құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау.

11.4.5.1. Мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.

1

26.09


5

Ел іші-өнер кеніші

ББЖБ № 1


11.3.6.1 – жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау).

11.4.1.1. Мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.

1

3.10


6

Тәуелсіз Қазақстанның спорт тарландары

11.2.3.1–таза ғылыми стилдегі тезис, аннотацияның құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау.

11.3.5.1 – әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу.

11.4.1.1 – мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу.

1

10.10


7

«ЭКСПО-2017» көрмесі – ел тарихындағы ірі оқиға.


11.2.3.1–таза ғылыми стилдегі тезис, аннотацияның құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау.

11.3.6.1 – жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау).

1

17.10



8

Ғасырдың ұлы туындысы

ББЖБ № 2


11.2.2.1 – таза ғылыми стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, ұғымдар, шартты белгілер, синтаксистік құрылымы).


1

24.10



ІІ тоқсан. ( 8 сағат)

ІІ бөлім.Экология: Ядролық және мұнай өндірістері. Шешендік сөздер


9

Әлемдік экология мәселелері


11.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастыру және сыни тұрғыда бағалау.

11.3.4.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеу;

1

7.11


10

Арал теңізінің экологиясы

11.1.2.1 - мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау

11.2.3.1 - таза ғылыми стильдегі дәрістің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау.

1

14.11


11

Семей полигонының зардабы.


11.2.3.1 - таза ғылыми стильдегі дәрістің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау.

11.4.3.1 - белгілі бір тақырып аясында тілдегі көркемдік құралдарды орынды пайдалану:көркемдеу, айшықтау, дəлелдеу, сөздерді сұрыптай білу (образды-эстетикалық).

1

21.11


12

Таза болса табиғат, аман болар адамзат

ББЖБ № 1


11.2.3.1 - таза ғылыми стильдегі дәрістің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау.

11.3.5.1 - әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу.

1

28.11


13

Атом өнеркәсібі.


11.2.4.1 - әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми іс-қағаздар, публицистикалық, көркем әдебиет, ауызекі сөйлеу стилі) мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау.

11.3.5.1 - әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу.

1

5.12


14

Мұнай өнеркәсібі және қоршаған орта

11.2.6.1 - БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік, ғылыми еңбектерден деректерді ала білу, сілтеме жасау жолдарын білу, дәйексөз келтіру.

11.3.5.1 - әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу.

1

12.12


15

Өнеркәсіп қалдықтарының табиғат апатын тудыруы


11.2.3.1 - таза ғылыми стильдегі дәрістің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау.

11.3.5.1 - әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу.

1

19.12


16

Нәтиже сабақ

ББЖБ № 2


11.3.5.1 - әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу.

1

26.12



ІІІ тоқсан. (11 сағат)

ІІІ бөлім.Қазіргі қоғам: Миграция және зияткер лік миграция. Шешендік сөздер

17

Халықтың миграция мәселесі

11.1.2.1 - мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (интервью, мақала) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау.

11.3.1.1 - таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала, интервью жазу.

1

9.01.24


18

Әлем және Қазақстандағы миграция

11.2.1.1 - әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдістерді анықтау.

11.3.1.1 - таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала, интервью жазу.

1

16.01


19

Зияткерлік миграция


11.1.5.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу.

11.3.2.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу, өзіндік тұжырым жасау.

1

23.01


20

Ішкі миграция.

11.2.5.1 - мәтіндегі негізгі ойды анықтау, берілген мәліметтер мен пікірлерді өңдеу және толықтыру.

11.3.6.1 - жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау).

11.4.2.1. Сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, темб, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.

1

30.01


21

Дүниежүзіне әйгілі өнертабыстар

11.1.1.1 - мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу.

11.3.3.1 - қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе, аргументті эссе).

1

6.02


22

Қазақстандық өнертабыстар ББЖБ № 1

11.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастыру және сыни тұрғыда бағалау.

11.3.1.1 - таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, рецензия жазу.

11.4.2.1. Сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, темб, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.

1

13.02



ІV бөлім. Әлемді өзгерткен өнер табыстар. Шешендік сөздер

23

Әлемді өзгерткен өнертапқыш балалар

11.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу.

11.4.2.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.

1

20.02


24

Өнертабыстар тарихы

11.1.2.1 - мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (интервью, мақала) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау.

11.2.3.1 таза ғылыми стильдегі рецензияның құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау.

11.4.4.1 - мәтін нормаларын сақтап жазу (мәтін құрылымы, абзац, мәтін бөліктері, тақырып).

1

27.02


25

ЭКСПО – өнертабыстар алаңы.


11.2.5.1 - мәтіндегі негізгі ойды анықтау, берілген мәліметтер мен пікірлерді өңдеу және толықтыру.

11.4.2.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану

1

5.03


26

ЭКСПО – өнертабыстар алаңы

ББЖБ № 2

11.3.3.1 - қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе, аргументті эссе).

11.3.1.1 таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, рецензия жазу.

1

12.03


27

Нәтиже сабақ

11.4.4.1 - мәтін нормаларын сақтап жазу (мәтін құрылымы, абзац, мәтін бөліктері, тақырып).


1

19.03




ІV тоқсан. (9 сағат)

V бөлім. Туризм: Эко туризм. Шешендік сөздер

28

Туризм

11.1.5.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу.

11.4.5.1 - мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.

1

2.04


29


Туризмнің түрлері

11.1.2.1 - мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау.

11.2.1.1 - әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдістерді анықтау.

1

9.04


30

Қазақстандағы туризм.

ББЖБ № 1

11.3.3.1 - қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі).

11.4.5.1 - мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.

1

16.04


31

Экологиялық туризм

11.3.3.1 - қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі).11.4.5.1 - мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.

1

23.04


32

ЮНЕСКО-ның әлемдік мұра нысандары.


11.2.3.1 - таза ғылыми стильдегі баяндаманың құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау.

11.4.5.1 - мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.

1

30.04


33

Қазақстанның інжу-маржаны – Бурабай

ББЖБ № 2

11.2.1.1 - әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдістерді анықтау.

11.3.3.1 - қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі).

1

14.05


34

Жер жаннаты – Жетісу

11.1.5.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу.

11.3.3.1 - қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі).

1

21.05






















Тексерілді:


Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

І бөлім.Қазақстан бүгінгі әлемде: Қазақстанның өткені мен келешегі. Шешендік сөздер

Педагогтің аты-жөні

Кумисбаева Э.Е.

Күні:

5.09.2023

Сынып: 11 «Ә,Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қазақ хандығының негізін қалаушылар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.1.1. Мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу.

11.4.1.1. Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу.

Сабақтың мақсаты

- үзінділер бойынша болжам жасап, тиісті ақпаратты анықтайды.

- тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

Ой қозғау.«Қазына іздеу жолында». Сабақ тақырыбына қатысты үзінділерді жазып, партаның астына жасырамын.

  Жәнібек хан, Керей хан, Абылай хан, Қасым хан, Есім хан, Әбілхайыр хан.

-         

Сабақтың тақырыбы мен бағалау критерийлерімен таныстырамын.

Бейнеролик көрсету арқылы тақырыпты ашып алу. (қазақ хандығының құрылуы туралы)

Оқушылар сөздерді тауып алып, сабақтың тақырыбы қандай болатынын болжайды.





Дескриптор

-тақырыпты болжайды;



Сабақтың ортасы


30 минут





Жұптық жұмыс

1-жаттығу. Сұрақтарға жауап беріп, өз ойларыңды ортаға салыңдар.

1. Қазақ халқының тарихы қай кезеңнен бас талды?

2. Қазақ хандығын құрған тарихи тұлғалар , олардың ұлтымыздың қалыптасуындағы рөлі жайлы не білесіңдер?


Жеке жұмыс

2-жаттығу. Мәтіндерді оқып, ғылыми стильге тән өзіндік ерекшеліктерді анықтаңдар.


Жеке жұмыс

5-жаттығу. Қате берілген тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазып, мәтін құрастырыңдар. Күрделі сөздерді анықтаңдар.

Жәнібекхан, Керей хан, үзөңгілестер, Дешті-қыпщақ, 1465-жылы, Ақорданың ханы, 1472, 1473 жылдары, Есен -бұғы хан, Шай банилік, 200-мыңнан асып, моғолстан ханы, әз-Жәнібек,Жетісу-өңірін,Өз бек-ұлысы, «Көшпелі Өзбектер Мемлекеті», шейх Хайдар.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өз ойларыңды ортаға салады,пкір бөліседі.






Мәтіндерді оқиды, ғылыми стильдің өзіндік ерекшеліктерді айтады.

Қате берілген тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазып, мәтін құрастырады. Күрделі сөздерді анықтайды.



Дескриптор

-Сұрақтарға жауап береді;

-өз ойларыңды ортаға салады.





Дескриптор

-Ғылыми стильдің ерекшеліктерді анықтайды.


Дескриптор

-. Қате берілген сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады;

- мәтін құрастырады.;

- Күрделі сөздерді анықтайды.

Қалыптастырушы бағалау: ауызша жарайсың, сұрақтарға жауап бере алдың, негізгі ойды әлі де анықта, ойыңды жинақта, т.б.


Сабақтың соңы

5 минут

«Сыныптан шығу билеті»

  1. Бүгінгі сабақта маған не ұнады?

  2. Бүгінгі сабақта мен неге қол жеткіздім?

  3. Мен үшін не қиын болды?


Үйге тапсырма:

Оқушылар сабаққа кері байланыс береді.


Үй тапсырмасын жазып алады.

Оқушылар сабақта жасаған жұмыстары бойынша өздерін бағалайды.










Тексерілді:


Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

І бөлім.Қазақстан бүгінгі әлемде: Қазақстанның өткені мен келешегі. Шешендік сөздер

Педагогтің аты-жөні

Кумисбаева Э.Е.

Күні:

12.09.2023

Сынып: 11 «Ә,Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ақтабан шұбырынды Алқакөл сұлама

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.2.1. Таза ғылыми стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, ұғымдар, шартты белгілер, синтаксистік құрылымы).

11.3.5.1. Әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу.

Сабақтың мақсаты

- Таза ғылыми стильді тілдік құралдар арқылы ажыратады.

- Әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар жазады.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

Өткенді қайталау /

Үй тапсырмасын сұрау/

Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.

Ойтүрткі сұрақтарына жауап беріңдер.

1. Қазақ елінің тарихында қандай ірі тарихи оқиғалар орын алды?

2. «Қаратаудың басынан көш келеді» әнінің шығу тарихын білесіңдер ме?

Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады;

Тақырыпқа ену үшін уақыт өлшемдері туралы сұрақтарға жауап береді.

Жетістік критерийлерін болжайды;


Дескриптор

- сұрақтарға жауап береді.

- жетістік критерийлерін болжайды;



Сабақтың ортасы


30 минут





Топтық жұмыс

2-жаттығу. Мәтінді оқыңдар. Халықты атақонысынан айырған тағы қандай тарихи оқиғаларды білесіңдер? Ойларыңды ортаға салыңдар.

Ақтабан шұбырынды, Алқакөл сұлама

«Ақтабан шұбырынды, Алқакөл сұлама» – қазақ халқының жоңғар шапқыншылығы (1723–1725) салдарынан басынан кешкен ауыр қасіретін, босқыншылыққа ұшыраған кезеңін бейнелейтін ұғым.



Жұптық жұмыс

3-жаттығу.Оқылым мәтінінің ғылыми стильде жазылғанын дәлелдеңдер.

Мәтіннің мақсаты

Стильдік сипаты

Тілдік амал-тәсілдері


Жеке жұмыс

5-жаттығу.

  • Шешендік сөз қандай жағдайда туған?

  • Шешендік сөздің көтерген тақырыбы

  • Шешендік сөз бізге қалай жеткен?

Оқушылар мәтінді оқиды. Халықты атақонысынан айырған тағы қандай тарихи оқиғаларды білетінімен бөліседі. Ойларыңды ортаға салады.








Оқылым мәтінінің ғылыми стильде жазылғанын дәлелдейді



Дескриптор

- білетінімен бөліседі

-ойларыңды ортаға салады

Қалыптастырушы бағалау: ауызша жарайсың, сұрақтарға жауап бере алдың, негізгі ойды әлі де анықта, ойыңды жинақта, т.б.



Дескриптор

- Мәтіннің мақсаты анықтайды

-Стильдік сипатын ажыратады

-Тілдік амал-тәсілдері табады

-берілген сұрақтарға жауап береді


Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия: SMS жазу.

Сабақтың қалай өткенін және қаншалықты жемісті болғанын мұғалімге SMS арқылы жібереді.

 

Үйге тапсырма: 3-жаттығу

Оқушылар сабаққа кері байланыс береді.


Үй тапсырмасын жазып алады.

Оқушылар сабақта жасаған жұмыстары бойынша өздерін бағалайды.




























Тексерілді


Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

І бөлім.Қазақстан бүгінгі әлемде: Қазақстанның өткені мен келешегі. Шешендік сөздер

Педагогтің аты-жөні

Кумисбаева Э.Е.

Күні:

19.09.2023

Сынып: 11 «Ә,Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.3.1. Мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық-саяси, ғылыми) талдай отырып негізі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен салыстыру.

11.3.1.1. Таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, тезис, аннотация жазу.

Сабақтың мақсаты

-Мәтінде көтерілген мәселені талдай отырып негізі ойды анықтайды және ғаламдық мәселелермен салыстырады

- Таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, тезис, аннотация жазады


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу

Сұрақтарға жауап беріп, осы оқиға жайлы өз ойларыңды айтыңдар.

1. Қазақ даласын түгел қамтыған 1916 жылғы ұлт-азаттық

кө терілістің шығу себептерін бі ле сіңдер ме?

2. Ұлт-азат тық кө те рілісті өз шығармаларына ар қау ет кен

қандай ақын-жазушыларды білесіңдер?

Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын айту



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, осы оқиға жайлы өз ойларың айтады.




Дескриптор

-сұрақтарға жауап береді

- өз ойларың айтады.



Сабақтың ортасы


30 минут





2-жаттығу, 14-бет. Мәтінді оқып, тезисін немесе аннотациясын жазу мақсатында негізгі ақпаратты іріктеңдер.


Жамбыл және 1916 жылғы көтеріліс

Қазақстанның түкпір-түкпірін қамтыған ұлт-азаттық

Көтерілісіне патша өкіметінің 1916 жылғы маусым жарлығы

түрткі болып қана қойған жоқ.


Аннотация (лат. annotatio – ескерту, аңдату) – кітаптың, топтама жинақтың, қолжазбаның мазмұнын оқырманға қысқаша баяндау. Аннотацияда шығармаға баға беріп, автор туралы мәліметтер келтіруі, кітаптың немесе жекелеген мақаланың жазылу тарихын қамтуы, әдебиеттерге және т.б. деректерге сілтеме жасауы да мүмкін.

Тезис – бұл дәлелдейтін немесе жоққа шығаратын тұжырымдама-пайымдаулар. Тезистің басты ерекшелігі ұсынылатын дәйектерге дәлелдер келтірілуі тиіс. Негізгі тезистер - дерек көзінің мазмұнын жалпылайтын басты тұжырымдамалар. Мұндай тезистерден кейбір жағдайда материалдардың мазмұнын тұтастай айқындайтын жеке жазбалар жасалады.


3-жаттығу. Берілген үзіндіге тыныс белгілерін қойып, көшіріп жазыңдар.

Тыныс белгілерінің қойылу себептерін түсіндіріңдер.


5-жаттығу. «Даналық пен ізгілікті қайдан алуға болады?» деген сұраққа жауап

беріп, шығармашылық жұмыстың бір түрін (өлең, әңгіме, естелік,

шығарма) жазыңдар

Оқушылар мәтінді оқып, тезис немесе аннотациясын жазу мақсатында негізгі ақпаратты іріктейді.






Оқушылар мәтінді оқи отырып, тезис не аннотация жазады

















Оқушылар мәтінді оқып шығады. Берілген үзіндіге тыныс белгілерін қойып, көшіріп жазыңдар.

Тыныс белгілерінің қойылу себептерін түсіндіріңдер.


Дескриптор

-тезис жазады

-аннотация жазады

-тезис пен аннотацияны ажырата алады.


Қалыптастырушы бағалау: ауызша жарайсың, сұрақтарға жауап бере алдың, негізгі ойды әлі де анықта, ойыңды жинақта, т.б.














Дескриптор

- тыныс белгілерін қояды

-қойылу себептерін түсіндіреді

- шығармашылық жұмыс жазады

-өз пікірін білдіреді



Сабақтың соңы

5 минут

«Сыныптан шығу билеті»

  1. Бүгінгі сабақта маған не ұнады?

  2. Бүгінгі сабақта мен неге қол жеткіздім?

  3. Мен үшін не қиын болды?


Үйге тапсырма:7-жаттығу, 17-бет

Оқушылар сабаққа кері байланыс береді.


Үй тапсырмасын жазып алады.

Оқушылар сабақта жасаған жұмыстары бойынша өздерін бағалайды.










Тексерілді

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

І бөлім.Қазақстан бүгінгі әлемде: Қазақстанның өткені мен келешегі. Шешендік сөздер

Педагогтің аты-жөні

Кумисбаева Э.Е.

Күні:

26.09.2023

Сынып: 11 «Ә,Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ел іші – өнер кеніші

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.3.1. Таза ғылыми стильдегі тезис, аннотацияның құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау.

11.4.5.1. Мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.

Сабақтың мақсаты

- Таза ғылыми стильдегі тезис, аннотацияның құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдайды

- Мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолданады.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

Суреттермен танысып, сұрақтарға жауап беріңдер.

1. «Ел іші – өнер кеніші» мақалының мағынасын қалай

түсіндіресіңдер?

2. Суреттердегі қазақтың әйгілі күйшілерін білесіңдер ме?

Күй тыңдату

https://youtu.be/FimhpwFNyXE

Сабақтың тақырыбын , оқу мақсатын таныстыру

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өз ойларымен бөліседі.


https://youtu.be/FimhpwFNyXE


Дескриптор

-сұрақтарға жауап береді


- өз ойларымен бөліседі.


https://youtu.be/FimhpwFNyXE


Сабақтың ортасы


30 минут





Жұптық жұмыс

2-жаттығу.Мәтінді мұқият оқып, ғылыми стильде жазылғанын дәлелдеңдер.



Жұптық жұмыс

3-жаттығу. Оқылым мәтінінің мақсатын, стильдік және тілдік ерекшеліктерін талдаңдар.

  • Мәтіннің мақсаты

  • Стильдік сипаты

  • Тілдік амал-тәсілдері


Жеке жұмыс

4-жаттығу. Мәтінді оқыңдар. Байдалы бидің бойында А.Байтұрсынұлы мен М.Ломоносов айтқан шешенге тән қасиеттердің қайсысы бар?





Жеке жұмыс

6-жаттығу. Мәтіндегі емле және тыныс белгісі қателерін тауып, түзетіңдер.

Жай сөйлемдер мен құрмалас сөйлемдерді ажыратыңдар.

Балбырауын күйүнүңшы ғутарихына келсек Браун деген

неміс бал ұйұмдастырып соған түрмеде жатқан Құрман ға-зы ныалдырады.

Оқушылар мәтінді мұқият оқып, ғылыми стильде жазылғанын мысалдар келтіре отырып дәлелдейді.



Оқылым мәтінінің мақсатын, стильдік және тілдік ерекшеліктерін талдайды.




Оқушылар мәтінді оқып, Байдалы бидің бойында А.Байтұрсынұлы мен М.Ломоносов айтқан шешенге тән қасиеттердің қайсысы бар екенін анықтайды.






Мәтіндегі емле және тыныс белгісі қателерін тауып, түзетеді


Дескриптор

-ғылыми стильде жазылғанын дәлелдейді

-мысал келтіреді




Дескриптор

- Мәтіннің мақсатын анықтайды

-Стильдік сипаты анықтайды

-Тілдік амал-тәсілдері ажыратады


Дескриптор

- А.Байтұрсынұлы мен М.Ломоносов сөздерімен танысады

- Байдалы бидің бойына тән қасиеттерді анықтайды

-А.Байтұрсынұлы мен М.Ломоносов сөздерімен байланыстыра салыстырады.




Дескриптор

- мәтіндегі қателерді түзетеді.




Сабақтың соңы

5 минут

«Сыныптан шығу билеті»

  1. Бүгінгі сабақта маған не ұнады?

  2. Бүгінгі сабақта мен неге қол жеткіздім?

Мен үшін не қиын болды?


Үйге тапсырма: 6-жаттығуды аяқтау. 21-бет

Оқушылар сабаққа кері байланыс береді.


Үй тапсырмасын жазып алады.

Оқушылар сабақта жасаған жұмыстары бойынша өздерін бағалайды.












Тексерілді

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

І бөлім.Қазақстан бүгінгі әлемде: Қазақстанның өткені мен келешегі. Шешендік сөздер

Педагогтің аты-жөні

Кумисбаева Э.Е.

Күні:

3.10.2023

Сынып: 11 «Ә,Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ел іші-өнер кеніші

ББЖБ № 1

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.3.6.1 – жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау).

11.4.1.1. Мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.

Сабақтың мақсаты

жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялайды.

- Мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолданады


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

Психологиялық жағымды ахуал туғызу «Тілек айту»

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Үй тапсырмасын сұрау

Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын таныстыру

Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Дескриптор

-


Сабақтың ортасы


30 минут





Жеке жұмыс

5-жаттығу. Өлең мазмұнын өз сөздеріңмен жазыңдар. Жұптарыңның жазба

жұмысына түзетулер енгізіп, редакциялаңдар.

Саусақтар ойнап, орғып, қаздаң қағып,

Суырып ішек тілін, мұңын шағып,

Жүйріктің шыны күйі келгенінде,

Шығаннан шыға шаппай тұр сыңнеғып?

Асқақтап, кейде күйді көкке өрлетіп,

Алыстап, шырқап, сілтеп, әрі кетіп.

Оқушылар өлең мазмұнын өз сөздеріңмен жазады. Жұптарыңның жазба

жұмысына түзетулер енгізіп, редакциялайды..







БЖБ жұмысын орындайды

Дескриптор

- өлең мазмұнын өз сөздеріңмен жазады

- түзетулер енгізеді

-редакция-лайды.


Сабақтың соңы

5 минут

«Сыныптан шығу билеті»

  1. Бүгінгі сабақта маған не ұнады?

  2. Бүгінгі сабақта мен неге қол жеткіздім?

  3. Мен үшін не қиын болды?


Үйге тапсырма:

Оқушылар сабаққа кері байланыс береді.


Үй тапсырмасын жазып алады.

Оқушылар сабақта жасаған жұмыстары бойынша өздерін бағалайды.























Тексерілді

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

І бөлім.Қазақстан бүгінгі әлемде: Қазақстанның өткені мен келешегі. Шешендік сөздер

Педагогтің аты-жөні

Кумисбаева Э.Е.

Күні:

10.10.2023

Сынып: 11 «Ә,Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Тәуелсіз Қазақстанның спорт тарландары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.3.1–таза ғылыми стилдегі тезис, аннотацияның құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау.

11.3.5.1 – әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу.

11.4.1.1 – мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу.

Сабақтың мақсаты

таза ғылыми стилдегі тезис, аннотацияның құрылымы мен рәсімделуін анықтап, жанрлық ерекшеліктерін талдайды.

әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсынады.

мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық норманы сақтайды.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Айкерім Қалаубаева – «Спорт» әні https://youtu.be/9PWfsl3Gxmo


Ойтүрткі сұрақ

1.Кімге спорт ұнайды?

2.Спорттың қай түрін ұнатасың,не ұшін?

3.Қазақ елін дүниежүзіне мәшһүр етуде қазақ спорт шыларының қандай үлесі бар деп ойлайсыңдар?

4.Ел мерейін арттырған қандай қазақстандық спорт шыларды білесіңдер?

Сабақтың тақырыбымен , оқу мақсатымен таныстыру

Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.




Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, өз пікірлерімен де бөліседі.











Дескриптор

-сұрақтарға жауап береді-1

-өз пікірімен бөліседі-1







https://youtu.be/9PWfsl3Gxmo


Сабақтың ортасы


30 минут





Сыныппен жұмыс

3-жаттығу. Мәтінді оқып, стилін ажыратыңдар. Тілдік құралдарын(ұғымдар,

суреттер, синтаксистік құрылымы) талдаңдар.


Жеке жұмыс

4-жаттығу. Орфографиялық норманы негізге алып, спорт терминдеріне жалғаулар жалғап, түрлендіріңдер.

Кубок, олимпиада, раунд, футбол, рекорд, ринг, чемпион, клуб, команда, стадион, лига, спорт, турнир.


Топтық жұмыс

6-жаттығу. Мәтін авторының пікірімен келісесіңдер ме? «Ғибратты сөз» айдарында берілген би-шешендер дәстүрін жалғастырып, «Спорт комментаторы білімді әрі шешен болуы керек» деген тақырыпта

ойталқы өткізіңдер. Қорытындысын кестеге жазыңдар.


Оқушылар мәтінді оқып, стилін ажыратады. Тілдік құралдарын(ұғымдар,

суреттер, синтаксистік құрылымы) талдайды.


Оқушылар орфографиялық норманы негізге алып, спорт терминдеріне жалғаулар жалғап, түрлендіреді. Бір-бірімен пікір алмасады







Оқушылар мәтін авторының пікірімен келісесіңдер ме? Деген сұраққа жауап бере отырып, «Ғибратты сөз» айдарында берілген би-шешендер дәстүрін жалғастырып, «Спорт комментаторы білімді әрі шешен болуы керек» деген тақырыпта ойталқы өткізеді. Қорытындысын кестеге жазады



Дескриптор

-Мәтін стилін ажыратады-1

-Тілдік құралдарын талдайды-1


Дескриптор

-орфографиялық норманы негізге алады-1

- жалғаулар жалғайды-1

-түрлендіреді-1







Дескриптор

-пікір білдіреді-1

- ойталқы өткізеді-1

-кестеге жазады-1


Сабақтың соңы

5 минут

«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Үйге тапсырма:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.


Тексерілді

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

І бөлім.Қазақстан бүгінгі әлемде: Қазақстанның өткені мен келешегі. Шешендік сөздер

Педагогтің аты-жөні

Кумисбаева Э.Е.

Күні:

17.10.2023

Сынып: 11 «Ә,Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«ЭКСПО-2017» көрмесі – ел тарихындағы ірі оқиға.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.3.1–таза ғылыми стилдегі тезис, аннотацияның құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау.

11.3.6.1 – жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау).

Сабақтың мақсаты

таза ғылыми стилдегі тезис, аннотацияның құрылымы мен рәсімделуін , жанрлық ерекшеліктерін талдайды

жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізеді


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу


Үй тапсырмасын сұрау


Ойтүрткі сұрақ

ЭКСПО деген қандай көрме?


Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен таныстыру

Оқушылар сұраққа жауап беріп,өз ойларымен бөліседі

Дамыған елдер соңғы бір жарым ғасырдан бері бір-біріне жетістіктерімен мақтанып,табыстарын таразылап қою үшін өзара бас қосып, барын базарлап отыруды дәстүрге айналдырып келеді. Бұл дәстүр ел арасында халықаралық көрме немесе ЭКСПО деп аталады.

Дескриптор

-сұраққа жауап береді

- өз ойларымен бөліседі


Сабақтың ортасы


30 минут





Топтық жұмыс

1-тапсырма. 28-бет

Оқылым мәтінін негізге алып, «ЭКСПО-2017» көрмесінің ел тарихындағы ірі оқиға екенін дәлелдеңдер.


Жеке жұмыс

2-тапсырма. 27-бет. Қате берілген тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай

түзетіп, «Болашақтың энергиясы» тақырыбында мәтін жазыңдар.

Баламалы энергиа көздері, онтайландыру, кеңауқымды

жоба, табиғи қайнаркөзі, адам ден-саулығына пайдалы орта,

шикі зат көзі, бетеуропа елдері, заманауй технология, табиғи ресурстерді сақтау.


Жұптық жұмыс

3-тапсырма. 29-бет

Шешендік сөзді оқып, талдаңдар. Тақырыппен байланысын анықтаңдар


Оқушылар оқылым мәтінін негізге алып, «ЭКСПО-2017» көрмесінің ел тарихындағы ірі оқиға екенін дәлелдейді



Қате берілген тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай

түзетіп, «Болашақтың энергиясы» тақырыбында мәтін жазады.













Оқушылар шешендік сөзді оқып, талдайды. Тақырыппен байланысын анықтайды


Дескриптор

- оқылым мәтінін негізге алады

-ойын дәлелдейді



Дескриптор

- тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай

түзейді

- мәтін жазады









Дескриптор

- шешендік сөзді талдайды

- Тақырыппен байланысын анықтайды


Сабақтың соңы

5 минут

«Сыныптан шығу билеті»

  1. Бүгінгі сабақта маған не ұнады?

  2. Бүгінгі сабақта мен неге қол жеткіздім?

Мен үшін не қиын болды?


Үйге тапсырма:

Оқушылар «Сыныптан шығу билеті» арқылы сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.

1928 жылы Парижде Халықаралық көрме бюросы құрылды. Бүгінде

оның құрамында 168 ел кіреді.

Бүкіләлемдік көрмелерде ел назарына ұсынылған

ең танымал жаңалықтар.

1.Филадельфияда АҚШ. 1976 ж

Александр Беллдің телефон аппараты

2. Париж ,Франция, 1878 ж

Фонограф – Томас Эдисонның дыбысты жазуға және жаңғыртуға арналан құрылғысы.

3. Чикаго , АҚШ, 1893 ж

  • Инженер Джордж Ферис жобалаған алғашқы аттракцион биіктігі 80 м асты, ал оның салмағы 2мың тоннаға дейін жетті.

  • Аяқ киімге арналған алғашқы сыдырма ілгек

4. Буффало. АҚШ. 1901 ж

Жұршылыққа рентген сәулелелері таныстырылды.

5. Сент-Луис .АҚШ. 1904ж

Алғашы юалмұздаққа арналған, жеуге болатын станкан.

6. Нью-Йорк, АҚШ, 1939 ж

  • Тікеей эфирде алғашқы хабар тарату

  • Кез-келген матаны берік әрі созылғыш ететін жаңа синтетикалықматериал- нейлон таныстырылды.

7. Осако,Жапоная, 1970 ж

Тұңғыш ұялы телефонның алғашқы нұсқасы және ұфлы байланыс технологиясы

8. Чикаго .АҚШ. 1982ж

Саусақтарын басқанын сезетін алғашқы сенсорлық экран

EXPO өткен қалалар

Соңғы 7 жылда «EXPO» көрмелері мына қалаларда: 2005 жылы - Нагояда (Жапония), 2008 жылы - Сарагосада (Испания), 2010 жылы - Шанхайда (Қытай), 2012 жылы Есуде (Корея) өткізілді.






















Тексерілді

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

І бөлім.Қазақстан бүгінгі әлемде: Қазақстанның өткені мен келешегі. Шешендік сөздер

Педагогтің аты-жөні

Кумисбаева Э.Е.

Күні:

24.10.2023

Сынып: 11 «Ә,Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ғасырдың ұлы туындысы

ББЖБ № 2

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.2.1 – таза ғылыми стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, ұғымдар, шартты белгілер, синтаксистік құрылымы).

Сабақтың мақсаты

таза ғылыми стильді тілдік құралдар арқылы анықтайды


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

Сәлемдесу.

Ойтүрткі сұрақтарына жауап беріңдер.

1. Қазақтың қандай танымал қаламгерлерін білесіңдер?

2. «Ғасырдың ұлы туындысы» ұғымын қалай түсінесіңдер?

Оқушыларға сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелерін таныстыру

Сәлемдеседі.


Оқушылар ойтүрткі сұрақтарға жауап береді


Оқушылар сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелерімен танысады

Дескриптор

-сұрақтарға жауап береді

-өз ойын білдіреді


Сабақтың ортасы


30 минут





Жеке жұмыс

3-жаттығу. Мәтіндегі тыныс белгілерінің қойылу себептерін түсіндіріңдер.

Сыныппен жұмыс

5-жаттығу. Мәтінді оқыңдар. Абайды шешен деп айта аламыз ба? Оның бойын да жоғарыда айтылған қасиеттердің қайсысы кездеседі?




БЖБ №2

Оқушылар мәтіндегі тыныс белгілерінің қойылу себептерін түсіндіреді








Мәтінді оқиды. Сұраққа жауап береді. Абай бойында мәтінде айтылған қасиеттердің қайсысы кездесетінін анықтайды



БЖБ тапсырмаларын орындайды

Дескриптор

- тыныс белгілерінің қойылу себептерін түсіндіреді

-сұрақтарға жауап береді




Дескриптор

-Абай бойындағы қасиеттерді анықтайды


Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия

«БББ»

Үйге тапсырма:

Оқушылар «БББ» арқылы сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!