Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Стоп кадр» әдісі.
Өткен сабақта берілген суреттерді
сөйлету.
|
Оқушылар амандасады,
сынып тәртібін сақтайды.
«Стоп кадр» әдісінде берілген
суреттерге қарап мазмұнын, мағынасын айтады, мазмұнын сипаттайды,ой
қозғайды, пікір алмасады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-суреттің мазмұнын
сипаттайды - 3 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 11-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2020 ж
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Кіру билеті» әдісі бойынша
оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
Тірі организмдер үшін
антиденелердің маңызы
қандай?
Иммуноглобулиндердің әр
класының құрылыс ерекшеліктері
қандай?
Біздің организмде қандай
жасушалар антиденелер
түзеді?
|
Кіру билетінде
берілген сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-сұрақтарға жауап
береді- 3 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 11-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2020 ж
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
11.4.1.1 - антиген мен
антидененің әрекеттесуін
түсіндіру;
|
Жаңа сабақтың оқу
мақсатын жазады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 11-сынып, Автор:
Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы
2020 ж
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Қазіргі атаулар»
әдісі
Мұғалім сабақ басында жаңа
тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4
атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен
байланысы туралы ойлануын
сұрайды.
Антидене
Антиген
Иммуноглобулин
Аффинділік
Авидтілік
Серология
|
«Қазіргі атаулар»
әдісінде берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады.
Бір-бірімен пікір алмасады, ой қозғау жүзеге
асырылады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-кілт сөздердің
анықтамасын сипаттайды - 3
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 11-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2020 ж
|
Оқушыларға бағыт
бағдар беру
|
«Кинометафора»
әдісі.
Мақсаты: Оқушының ой-өрісін,
ойлау қабілетін дамыту.
Бір мәселе бойынша
бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін
білуге болады.
|
Оқушының логикалық ойлау
қабілеті дамиды.
өз ойын,
ой-пікірлерін білдіреді.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-бейнефильмнен
түсінгенін сипаттайды- 2
балл;
|
Интерактивті
панель
бейнефильм
https://youtu.be/BVyRTvHGjNI
|
Практикалық
тапсырмалар беру.
|
Жұптық
жұмыс
«SWOT» талдау
әдісі.
Берілген тақырыптың
күшті жағы, әлсіз жағы, мүмкіндік беретін тұсы, қауіп қатер
тудыратын тұстарын
түсіндіреді.
Тақырып: «Антиген
мен антидененің әрекеттесуі»
|
Оқушылар 4-жұптасып, берілген
тақырыпты жұпта талдайды, бір-бірімен пікір алмасады, ой
бөліседі.
|
Дескриптор:
- «Антиген-антидене» өзара
әрекеттесу механизмін қалай қолдануға болатыны туралы талқылайды –
2 балл;
- «Антиденелер мен антигендердің
әрекеттесу негізінде ферменттер мен субстраттардың әрекеттесуі
кезіндегідей ұқсас механизмді анықтайды – 2
балл;
-
Антиген мен антидененің
әрекеттесу механизмін түсіндіреді – 2
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 11-сынып, Автор:
Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы
2020 ж
|
Бағалау
|
Жеке
жұмыс
1-тапсырма.
Құрылымдық бөліктер атауын
жазыңыз.
2-тапсырма.
Антидененің өзара әрекеттесуінің келесі 4 типтерін
анықтаңыз.
3-тапсырма. «Биологиялық
диктант»
|
Сабақ мазмұны бойынша ойын
жазады, қандай білім алғанын тұжырымдайды. Берілген сұрақтарға
жауап жазады.
|
Дескриптор:
-Антиген-антидене
кешенінің құрылымдық бөліктерін сипаттайды – 2
балл;
- Антидененің өзара
әрекеттесуінің келесі 4 типтерін анықтайды – 2
балл;
- бос орындарға тиісті
сөздерді жазады – 2 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Жұмыс
дәптері
Биология 11-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2020 ж
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
Кері байланыс «4
себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
Презентация
1.Мен түсіндім,
себебі ...
2.Мен түсінбедім,
себебі ...
3.Мен қолдана
аламын, себебі ...
4.Маған тиімді
болмады, себебі
.../ұсыныс……..
|
Білімді игеруді
жақсарту және оны тәжірибеге
көшіру
|
Шығармашылық
жұмыс.
Тірек сызба «Фермент
пен субстраттың өзара
әрекеттесуі»
|
Білім алушылар
келесі тақырыптың тақырыбымен және тірек сызба сызады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Жұмыс
дәптері
Биология 11-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2020 ж
|