Материалдар / §1.Жердегі тіршілік үшін судың маңызы.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

§1.Жердегі тіршілік үшін судың маңызы.

Материал туралы қысқаша түсінік
10.4.1.1 - Жердегі тіршілік үшін судың іргелі маңызын түсіндіру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қырқүйек 2024
38
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
450 тг 405 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

10 сынып КГБ №1


ДӘІЖО___________

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Жердегі тіршілік үшін судың маңызы.

(Сабақ тақырыбы)


Бөлім:

Молекулалық биология және биохимия

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 10 «а»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жердегі тіршілік үшін судың маңызы. §1.Жердегі тіршілік үшін судың маңызы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.4.1.1 - Жердегі тіршілік үшін судың іргелі маңызын түсіндіру;

Сабақтың мақсаты:

Жердегі тіршілік үшін судың іргелі маңызын түсіндіреді;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




Бұрынғы білімін еске түсіру

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау.


«Бұрынғы атаулар» әдісінде білім беруші бұрынғы білімін еске түсіру мақсатында тірек сөздерді ұсынады:



Су және құрлық экожүйелері

Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды.


«Бұрынғы атаулар» әдісінде берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын сипаттайды,ой қозғайды, пікір алмасады.

Қосымша балл үшін дескриптор:

-кілт сөздердің анықтамасын сипаттайды - 3 балл;

Интерактивті панель, презентация


Биология 10-сынып, Автор: Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2019 ж

Оқушылардың назарын аудару

«Кіру билеті» әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ қойылады.

Судың физикалық және химиялық қасиеттері қандай?

Адам сусыз қанша уақыт тіршілік ете алады?

Табиғатта су айналымы қалай жүреді?

Адам организмі қанша процент судан тұрады?


Кіру билетінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге асады.

Қосымша балл үшін дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді - 3 балл;

Интерактивті панель, презентация


Сабақтың мақсатын таныстыру

10.4.1.1 - Жердегі тіршілік үшін судың іргелі маңызын түсіндіру;

Жаңа сабақтың оқу мақсатын жазады.

Кері байланыс:

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.

«Керемет!» және т.б

Интерактивті панель, презентация


Биология 10-сынып, Автор: Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2019 ж

Сабақтың ортасы


Жаңа тақырыпты таныстыру

«Қазіргі атаулар» әдісі

Мұғалім сабақ басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен байланысы туралы ойлануын сұрайды, атаулар бойынша топқа біріктіріледі.


Диполь, гибратты қабықша, гидрофильді және гирофобты заттар, адгезия, беттік керілу, жоғары жылусыйымдылық, балқу жылуы, қату жылуы.


«Қазіргі атаулар» әдісінде берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады, топқа бірігіп отырады.

Қосымша балл үшін дескриптор:

-кілт сөздердің анықтамасын сипаттайды - 3 балл;

Интерактивті панель, презентация




Биология 10-сынып, Автор: Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2019 ж


Оқушыларға бағыт бағдар беру

«Кинометафора» әдісі.

Мақсаты: Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту.

Бір мәселе бойынша бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін білуге болады.

Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды.

өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді.

Қосымша балл үшін дескриптор:

-бейнефильмнен түсінгенін сипаттайды- 2 балл;

Интерактивті панель


бейнефильм

https://www.youtube.com/watch?v=PYSmFX89CaQ


Практикалық тапсырмалар беру

Жұптық жұмыс.


«Ойлан,бөліс, талда» әдісі арқылы


1- «Су химиялық зат»

2- «Судың қасиеті»

3- «Судың тіршілік үшін рөлі»

туралы, жұпта талдап, қорғауға нұсқау береді


Судың химиялық формуласын дұрыс сипаттайды және құрылысының ерекшелігін түсіндіреді. Судың физикалық қасиетін анықтайды. Судың химиялық қасиетін анықтайды. Судың тіршілік үшін маңызын түсіндіреді.


Дескриптор:

- судың химиялық формуласын дұрыс сипаттайды және құрылысының ерекшелігін түсіндіреді -5 балл;


Дескриптор:

- судың физикалық қасиетін анықтайды және судың химиялық қасиетін анықтайды -5 балл;


Дескриптор:

- судың тіршілік үшін маңызын түсіндіреді -5 балл;

Интерактивті панель, презентация




Жұмыс дәптерлері



Биология 10-сынып, Автор: Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2019 ж

Бағалау

1-тапсырма. Жеке жұмыс

«Шындық», «Жалған» әдісі


2-тапсырма. «Сәйкестендіру» тәсілі


3-тапсырма

«Су тіршілік көзі» деген тақырыпта « эссе жазыңдар

Сабақ мазмұны бойынша ойын жазады, қандай білім алғанын тұжырымдайды. Берілген сұрақтарға жауап жазады.

Дескриптор:

- тұжырымның шындық / жалған екенін анықтайды– 5 балл;


Дескриптор:

- берілген сипаттама мен анықтаманы дұрыс сәйкестендіреді- 5 балл;


Дескриптор:

-судың тіршілік үшін маңызын дәлелдемелер мен мысалдар келтіре отырып жазады- 5 балл;


Интерактивті панель, презентация


Жұмыс дәптері



Биология 10-сынып, Автор: Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2019 ж

Сабақтың соңы



Кері байланыс беру

Кері байланыс «4 себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Мұғалім оқушыларды

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!



Презентация


1.Мен түсіндім, себебі ...

2.Мен түсінбедім, себебі ...

3.Мен қолдана аламын, себебі ...

4.Маған тиімді болмады, себебі .../ұсыныс……..


Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру

Шығармашылық жұмыс.

Тірек сызба «Көмірсулар»

Білім алушылар келесі тақырыптың тақырыбымен және тірек сызба сызады. Ой қозғау жүзеге асады.

Кері байланыс:

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.

«Керемет!» және т.б

Жұмыс дәптері


Биология 10-сынып, Автор: Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2019 ж


ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША


Практикалық тапсырмалар беру.


Жұптық жұмыс. «Ойлан,бөліс, талда» әдісі арқылы


1 - «Су химиялық зат»

2 - «Судың қасиеті »

3 - «Судың тіршілік үшін рөлі»

Туралы, жұпта талдап, қорғауға нұсқау береді.


1 «Су химиялық зат» судың химиялық құрамымен таныстырады.


Shape1


2 «Судың қасиеті» туралы жұпта талдап таныстырады.


Shape2





3 «Судың тіршілік үшін рөлі» деген тақырыпта постер жасап қорғайды.


Бағалау.

1-тапсырма. Жеке жұмыс

«Шындық», «Жалған» әдісі


Сипаттама

Ш

Ж

Су молекуласының құрылымы диполь

Ш

Ж

Судың ең жоғарғы тығыздығы 8%

Ш


Адгезия ртүрлі заттардың молекулалары арасында пайда болатын тартылыс күші


Ж

Суда еритін заттар гидрофобты заттарға жатады

Ш


Майлар гидрофильді заттарға жатады


Ж


2-тапсырма. «Сәйкестендіру» тәсілі

1

Биологиялық

А

Судың топырақ арқылы сүзілуі, органикалық заттардың минералдануы

2

Физикалық

В

Су балдырлары,бактериялар, су өсімдіктері (қамыс, қоға) , омыртқасыз жануарлар арқылы

3

Химиялық

С

Ультракүлгін сәулелердің әсері мен температура

А )1-B , 2- А, 3-,С

В) 1-С, 2-В, 3-А,

С) 1-В, 2-С,3-А,

3-тапсырма «Су тіршілік көзі» деген тақырыпта эссе жазыңдар









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!