Материалдар / §2.Көмірсуларды жіктеу: моносахаридтер, дисахаридтер, полисахаридтер. §3.Көмірсулардың қасиеттері және қызметтері.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

§2.Көмірсуларды жіктеу: моносахаридтер, дисахаридтер, полисахаридтер. §3.Көмірсулардың қасиеттері және қызметтері.

Материал туралы қысқаша түсінік
10.4.1.2- көмірсуларды құрылымы, құрамы және қызметтері бойынша жіктеу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қырқүйек 2024
22
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
450 тг 405 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

10 сынып ЖМБ №2


ДӘІЖО___________

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Көмірсуларды жіктеу: моносахаридтер, дисахаридтер, полисахаридтер. Химиялық құрылымы. Көмірсулардың қасиеті және қызметтері. §2.Көмірсуларды жіктеу: моносахаридтер, дисахаридтер, полисахаридтер. §3.Көмірсулардың қасиеттері және қызметтері.

(Сабақ тақырыбы)


Бөлім:

Молекулалық биология және биохимия

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 10 «ә,б»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Көмірсуларды жіктеу: моносахаридтер, дисахаридтер, полисахаридтер. Химиялық құрылымы. Көмірсулардың қасиеті және қызметтері.

§2.Көмірсуларды жіктеу: моносахаридтер, дисахаридтер, полисахаридтер. §3.Көмірсулардың қасиеттері және қызметтері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.4.1.2- көмірсуларды құрылымы, құрамы және қызметтері бойынша жіктеу;

Сабақтың мақсаты:

көмірсуларды құрылымы, құрамы және қызметтері бойынша жіктейді;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Бұрынғы білімін еске түсіру

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау.


«Бұрынғы атаулар» әдісінде білім беруші бұрынғы білімін еске түсіру мақсатында тірек сөздерді ұсынады:


Судың агрегаттық күйі, судың айналымы, транспирация, табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы.

Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды.




«Бұрынғы атаулар» әдісінде берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын сипаттайды,ой қозғайды, пікір алмасады.

Қосымша балл үшін дескриптор:

-кілт сөздердің анықтамасын сипаттайды - 3 балл;

Интерактивті панель, презентация


Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж

Оқушылардың назарын аудару

«Кіру билеті» әдісінде билетте берілген сұрақтарға жауап беру.


Көмірсуларға қандай органикалық қосылыстар жатады?

Көмірсулардың жалпы формуласы қандай?

Күрделі қанттар қандай полимерлерге жатады?

Көмірсулар қандай кластарға бөлінеді?

Билеттегі сұрақтарға жауап береді.

Қосымша балл үшін дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді- 2 балл;

Интерактивті панель, презентация


Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019ж



Сабақтың мақсатын таныстыру

10.4.1.2- көмірсуларды құрылымы, құрамы және қызметтері бойынша жіктеу;

Жаңа сабақтың оқу мақсатын жазады.

Кері байланыс:

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.

«Керемет!» және т.б

Интерактивті панель, презентация


Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж

Сабақтың ортасы



Жаңа тақырыпты таныстыру

«Қазіргі атаулар» әдісі

Мұғалім сабақ басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен байланысы туралы ойлануын сұрайды.


Моносахаридтер

Олигосахаридтер

Полисахаридтер

Гомополисахаридтер

Гетерополисахаридтер

Гликоген, целлюлоза, пектиндік заттар, инулин

«Қазіргі атаулар» әдісінде берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады, топқа бірігіп отырады.

Қосымша балл үшін дескриптор:

-кілт сөздердің анықтамасын сипаттайды - 3 балл;

Интерактивті панель, презентация


Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж


Оқушыларға бағыт бағдар беру

«Кинометафора» әдісі.

Мақсаты: Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту.

Бір мәселе бойынша бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін білуге болады.

Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды.

өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді.

Қосымша балл үшін дескриптор:

-бейнефильмнен түсінгенін сипаттайды- 2 балл;

Интерактивті панель


бейнефильм

https://youtu.be/TXmE05Cyidw?si=z8hygXsVTZo2dWVb


Практикалық тапсырмалар беру

Топтық жұмыс.

«Карусель»әдісі

Бір – бірімен бөліседі.

Теориялық материалмен өздерінің постерлерін ұштастыра отырып, «Карусель» әдісі арқылы әр топпен жұмыс жасату(әр топ өз материалдарымен басқа топтарды аралап түсініктеме береді

Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді, топтық жұмыс ұйымдастырады.


1-топқа. «Моносахаридтер»

2-топқа «Дисахаридтер»

3-топқа «Полисахаридер»

туралы оқулықтағы ақпаратты топта талдап, қорғауға нұсқау береді..

«Карусель» әдісі арқылы оқулықтағы ақпаратты топта талдайды, таныстырылымдарын ұсынады. Тақырыптардың байланыстары туралы сұрақтар құрастырып, оларға жауап іздейді, идеяларды жинақтайды.

Дескриптор:

-моносахаридтердің құрлысын, қасиетін және қызметін сипаттайды -3 балл;

- дисахаридтердің құрлысын, қасиетін және қызметін түсіндіреді – 3 балл;

- полисахаридтердің құрлысын, қасиетін және қызметін атайды – 3 балл;


Интерактивті панель, презентация



Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж



А3,А4 формат қағазы, маркер

Бағалау

1-тапсырма. «Сәйкестендіру» тәсілі


2-тапсырма

Сызбада көрсетілген органикалық молекулаларды олардың аттарымен сәйкестендіріңдер


3-тапсырма. Тест

Берілген термин мен тұжырымыды сәйкестендіреді.

Целлюлозаның құрамына кіретін мономерін анықтайды және фосфолипид/моносахарид/полисахаридті сызба арқылы анықтайды.

Тест тапсырмасында көмірсуларды құрылымы, құрамы және қызметтері бойынша жіктейді.

Дескриптор:

- берілген термин мен тұжырымыды сәйкестендіреді – 2 балл;


Дескриптор :

целлюлозаның құрамына кіретін мономерін анықтайды және фосфолипид/моносахарид/полисахаридті сызба арқылы анықтайды- 3 балл;


дескриптор:

- тест тапсырмасында көмірсуларды құрылымы, құрамы және қызметтері бойынша жіктейді – 2 балл;


Интерактивті панель, презентация

Жұмыс дәптері










Сабақтың соңы




Кері байланыс беру

Кері байланыс «4 себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Мұғалім оқушыларды

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!



Интерактивті панель, презентация


1.Мен түсіндім, себебі ...

2.Мен түсінбедім, себебі ...

3.Мен қолдана аламын, себебі ...

4.Маған тиімді болмады, себебі .../ұсыныс……..


Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру

Шығармашылық жұмыс

«Липидтер»

Оқушылар берілген тақырыпшаға тірек сызба сызып келеді.

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.

«Керемет!» және т.б

Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж




ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША


Жеке тапсырма

1-тапсырма. «Сәйкестендіру» тәсілі

А. Хитин

1.Өсімдіктерде қор заты ретінде жинақталады

В.Крахмал

2.Өсімдіктердің жасушаларының қабығының негізгі құрам бөлігі. Өсімдіктерге беріктік, тірек қасиетін беретін талшықтар целлюлозадан тұрады. Сол сияқты целлюлоза өсімдік жасушасының мембранасында көп кездеседі.

С.Гликоген

3.Буынаяқтылардың сыртын қаптайды,саңырауқұлатардың жасуша қабықшасының негізгі компоненті

Д.Целлюлоза

4.Адам мен жануарлардағы көмірсулардың негізгі қоры, жасуша цитоплазмасында, негізінен, бауыр мен бұлшық етте жинақталады. Кейбір жоғары сатыдағы саңырауқұлақтардың құрамында да болады.

А -. В- С- Д-

2-тапсырма

Сызбада көрсетілген органикалық молекулаларды олардың аттарымен сәйкестендіріңдер


Фосфолипид .............................

Моносахарид .............................

Полисахарид .............................


3-тапсырма. Тест

1.Көмірсулардың жалпы формуласы:

А . Сn 2О)n В . Сn 2О)nСп

С . С 2О)n Д . Сn Н 2О

2.Көмірсулар химиялық табиғаты бойынша нешеге бөлінеді:

А . 2-ге В . 3-ке С . 4-ке Д . 5-ке

3.Суда жаксы еритін, спиртте нашар, эфирде ерімейтін түссіз кристалл заттар:

А . дисахаридтер В . полисахаридтер

С . глицерин Д . моносахаридтер

4.Моносахаридтер бөлінеді:

А .Триозалар, Тетрозалар, В .Глюкоза, целлюлозалар

С .Пентозалар, Гексозалар Д .Рибоза, Дезоксрибозалар

Е . Целлюлоза, Гексозалар

К . Глюкоза , Рибозалар

5.Үшатомды спирт глицериннің тотығуы кезінде түзіледі:

А .Триозалар, В .Глюкоза,

С .Пентозалар, Д .Дезоксрибозалар

6.Бірінші реттік спирттік топ тотыққан жағдайда түзіледі

А .Триозалар, В .Глюкоза,

С .Пентозалар, Д . Глицериндік альдегид

7.Екінші реттік спирттік топ тотыққан жағдайда түзіледі

А .Триозалар, В . Диоксиацетон

С .Пентозалар, Д . Глицериндік альдегид

8Ұлпалардагы көмірсулардың ыдырау өнімдері

А .Триозалар, В .Глюкоза,

С .Пентозалар, Д .Дезоксрибозалар

9.Фотосинтез кезінде аралық өнім ретінде пайда болады:

А .Триозалар, В .Тетраозалар

С .Пентозалар, Д .Дезоксрибозалар

10.Адам организмінде көмірсулар ыдырауының пентозалық циклінде түзіледі:

А .Триозалар, В .Тетраозалар

С .Пентозалар, Д .Дезоксрибозалар





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!