Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Бұрынғы атаулар» әдісінде
білім беруші бұрынғы білімін еске түсіру мақсатында тірек сөздерді
ұсынады:
Тасымалдаушыда
адсорбциялану
Агар-агар геліне,
альгинаттарға, каррагинанға
қосылу,
Тасымалдаушымен ковалентті
байланысу,
Фермент молекулаларын
бифункционалды реагенттер көмегімен көлденең «тігіп
тастау»,
Тасымалдаушыдан кейін
«тігіп тастайтын»
адсорбциялану,
Жартылай өткізгіш
капсулаларға қосылу, физикалық
араласу.
|
Оқушылар амандасады, сынып
тәртібін сақтайды.
«Бұрынғы атаулар»
әдісінде берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын
сипаттайды,ой қозғайды, пікір
алмасады.
|
Дескриптор:
-кілт сөздердің
анықтамасын сипаттайды-2
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 11-сынып, Автор:
Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы
2020 ж
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Кіру билеті» әдісі бойынша
оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
Ферменттердің бәсекелес
және бәсекелес емес тежелуі
ол......
Ферменттер белсенділігін
реттеу ол.......
Аллостериялық реттеу
ол....
|
Кіру билетінде
берілген сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-сұрақтарға жауап
береді- 2 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 11-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2020 ж
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
11.4.1.3 -
ферменттердің бәсекелес және бәсекелес емес ингибирленуін
салыстыру;
|
Жаңа сабақтың оқу
мақсатын жазады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 11-сынып, Автор:
Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы
2020 ж
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Қазіргі атаулар»
әдісі
Мұғалім сабақ басында жаңа
тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4
атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен
байланысы туралы ойлануын
сұрайды.
Ингибитор
Кинетикалық
тәуелділік
Активатор
Аллостериялық
реттеу
Энзимдиагностика
|
«Қазіргі атаулар»
әдісінде берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады.
Бір-бірімен пікір алмасады, ой қозғау жүзеге
асырылады.
|
Дескриптор:
-кілт сөздердің
анықтамасын сипаттайды-2
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 11-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2020 ж
|
Оқушыларға бағыт
бағдар беру
|
«Кинометафора»
әдісі.
Мақсаты: Оқушының ой-өрісін,
ойлау қабілетін дамыту.
Бір мәселе бойынша
бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін
білуге болады.
|
Оқушының логикалық ойлау
қабілеті дамиды.
өз ойын,
ой-пікірлерін білдіреді.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-бейнефильмнен
түсінгенін сипаттайды- 2
балл;
|
Интерактивті
панель
бейнефильм
https://www.youtube.com/watch?v=KmTXT_H9RDM
|
Практикалық
тапсырмалар беру.
|
Жұптық жұмыс. «Айырмашылығы
неде?» әдісі.
Оқушыларға екі түрлі мəтін
немесе екі түрлі сурет көрсетіңіз. Екеуінің арасындағы
айырмашылықты анықтауды сұраңыз. Жауаптарын дəлелдеп отырулары
керек.
бәсекелес және
бәсекелес емес
ингибирленуі
|
Оқушылар жұптасып
берілген суреттің айырмашылығын сипаттайды. Ферменттердің бәсекелес
және бәсекелес емес ингибирленуін
салыстырады.
|
Дескриптор:
-
ферменттердің бәсекелес және
бәсекелес емес ингибирленуін салыстырады – 4
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 11-сынып, Автор:
Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы
2020 ж
|
Бағалау
|
Жеке
жұмыс.
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмасы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан.
|
Білім алушылар ҚБ
тапсырмаларын орындайды. Ой қозғау жүзеге
асады.
ферментпен
катализденетін реакция реакциясының жылдамдығына әсерін
болжайды.
|
Дескриптор:
- Тәуелсіз айнымалыдағы әр
өзгеріс үшін реакция жылдамдығының өзгерісін болжайды – 4
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Жұмыс
дәптері
Биология 11-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2020 ж
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
«Биологиялық кері байланыс»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Презентация
Бүгінгі тақырып бойынша
түсінгенім......................
Бүгінгі тақырып бойынша маған
ең қиын болған
тұсы..............
Бүгінгі биология сабағы мен
үшін.......................болды.
Келесі биология
сабағында мен ............................ болып
келемін.
|
Білімді игеруді
жақсарту және оны тәжірибеге
көшіру
|
Шығармашылық
жұмыс.
Тірек сызба
«Транскрипция. Прем рибонуклеин қышқылының посттарнскрипциялық
модификациясы. Тарнсляцияның
кезеңдері.»
|
Білім алушылар
келесі тақырыптың тақырыбымен және тірек сызба сызады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Жұмыс
дәптері
Биология 11-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2020 ж
|