Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Бұрынғы атаулар»
әдісінде білім беруші бұрынғы білімін еске түсіру мақсатында тірек
сөздерді ұсынады:
Көмірсулар,
триозалар, тетрозалар, пентозалар, гексозалар, моносахаридтер,
дисахаридтер, полисахаридтер, полимерлер, мономерлер, ретті
полимерлер.
|
Оқушылар амандасады,
сынып тәртібін сақтайды.
«Бұрынғы атаулар» әдісінде
берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын сипаттайды,ой
қозғайды, пікір алмасады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-кілт сөздердің анықтамасын
сипаттайды - 3 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Кіру билеті» әдісі
бойынша оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
Майлардың
құрамында қандай құрамбөліктер
кіреді?
Майлар
гидрофильді ме?
Майлар ыдыраған
кезде қанша энергия
бөлінеді?
Жасушаның қандай
бөлігі липидтерден
тұрады?
Түйелер мен
морждардың ағзаларында майлар қандай қызмет
атқарады?
Майда еритін
қандай дәрумендерді
білесіңдер?
Майлар ағзада
көмірсуларға және керісінше айналуы мүмкін
бе?
|
Кіру билетінде қойылған
сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-сұрақтарға жауап береді - 3
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
10.4.1.3 - майлардың химиялық
құрылысы мен қызметтерін
сипаттау;
|
Жаңа сабақтың оқу мақсатын
жазады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Қазіргі атаулар»
әдісі
Мұғалім сабақ
басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып
қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара
қатынасы мен байланысы туралы ойлануын сұрайды, атаулар бойынша
топқа біріктіріледі.
Карбон
қышқылдары, глицерин, дипидтер, фосфолипидтер, сыртқы жасуша
мембранасы, миелин қабықшасы, дәрумендер,
гормондар.
|
«Қазіргі атаулар» әдісінде
берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады, топқа
бірігіп отырады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-кілт сөздердің анықтамасын
сипаттайды - 3 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Оқушыларға бағыт бағдар
беру
|
«Кинометафора»
әдісі.
Мақсаты: Оқушының
ой-өрісін, ойлау қабілетін
дамыту.
Бір мәселе бойынша
бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін
білуге болады.
|
Оқушының логикалық
ойлау қабілеті дамиды.
өз ойын, ой-пікірлерін
білдіреді.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-бейнефильмнен түсінгенін
сипаттайды- 2 балл;
|
Интерактивті
панель
бейнефильм
https://youtu.be/AF7PiKJm97U?si=E54vkBGPEIYCD4ff
|
Практикалық тапсырмалар
беру
|
Топтық
жұмыс.
Мұғалім жаңа тақырып
бойынша қысқаша ақпарат береді, топтық жұмыс
ұйымдастырады.
1-топ. «Майлардың
химиялық құрылысы, қасиеттері
»
2-топ.
«Липидтер»
3-топ. «Майлардың
қызметі» туралы «Тірек сызба» әдісі арқылы оқулықтағы ақпарты топта
талдып, қорғауға нұсқау
береді.
|
Оқушылар топтарда мұғалімнің
бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, жаттығу жұмыстарын
орындайды.
|
Дескриптор:
-майлардың химиялық
құрлысы мен қасиетін сипаттайды – 5
балл;
-липидтердің құрлысы
мен қасиетін сипаттайды– 5
балл;
-майлардың қызметін анықтайды–
5 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
А3 формат қағаз,
маркер
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Бағалау
|
Жеке
тапсырма:
1-тапсырма.
«Шындық», «Жалған» тәсілі арқылы жеке жұмыс ұйымдастырады, бақылау
жасайды.
2-тапсырма.
«Кім жылдам?»тәсілі арқылы
жұптық жұмыс ұйымдастырады, бақылау
жасайды.
|
Берілген тұжырымның
шындық / жалған екенін анықтайды.
Майлардың химиялық құрылысы
мен қызметтерін сипаттайды.
|
Дескриптор:
- берілген
тұжырымның шындық / жалған екенін анықтайды- 3
балл;
Дескриптор:
- майлардың химиялық
құрылысы мен қызметтерін сипаттайды- 3
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Жұмыс
дәптері
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
Кері байланыс «4
себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
Презентация
1.Мен түсіндім,
себебі ...
2.Мен түсінбедім,
себебі ...
3.Мен қолдана
аламын, себебі ...
4.Маған тиімді
болмады, себебі
.../ұсыныс……..
|
Білімді игеруді жақсарту және
оны тәжірибеге көшіру
|
Шығармашылық
жұмыс.
Тірек сызба
«Нәруыздар»
|
Білім алушылар келесі
тақырыптың тақырыбымен және тірек сызба сызады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Жұмыс
дәптері
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|