Материалдар / 4_ЖББ_Транскрипция. Премрибонуклеин қышқылы посттранскрипциялық модификациясы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

4_ЖББ_Транскрипция. Премрибонуклеин қышқылы посттранскрипциялық модификациясы

Материал туралы қысқаша түсінік
4_ЖББ_Транскрипция. Премрибонуклеин қышқылы посттранскрипциялық модификациясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қырқүйек 2024
70
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
250 тг 225 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім:

10.1А

Молекулалық биология және биохимия

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 11

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Транскрипция. Премрибонуклеин қышқылы посттранскрипциялық модификациясы.

Оқу мақсаты:

11.4.1.4 - нәруыз биосинтезі үдерісіндегі транскрипция мен трансляцияны сипаттау

Сабақтың мақсаты:

  • нәруыз биосинтезі үдерісіндегі транскрипция мен трансляцияны сипаттау ;

  • Премрибонуклеин қышқылының посттранскрипциялық модификациясын оқып білу .

Сабақтың кезеңі

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин



























5мин







Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқушылармен амандасу.

  • Түгендеу.

  • Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру жүзеге асырылады.

Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттырып, көңіл-күйлерін көтеру мақсатында психологиялық жаттығу жасатамыз.

«Молекула» жаттығуы.

Мақсаты: Жылдамдыққа үйретіп, қарым-қатынасты нығайту. Барысы: Бөлмеде оқушылар шашырап жүреді. Мұғалім алақанын қанша соқса, сонша оқушы бірігеді. Мысалы: жүргізуші алақанын 5 рет соқса оқушылар әр жерге бес-бесеуден шоғырланады т.с.с. ... ойын осылай жалғаса береді.


Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі.


Оқушылардың зейінін шоғырландыру

Өткен сыныптардағы материалдарды еске түсіру мақсатында сұрақтар қойылады?

1.Бәсекеге қабілетті ингибиторларға мысал келтіріңдер? Суретті сипаттаңдар?




Жауабы:

-пенициллин фермент бактерияларын тежейді

-жасуша қабырғаларын салу үшін қолданылады


2.Бәсекеге қабілетсіз ингибиторларға мысал келтіріңдер? Суретті сипаттаңдар?



Жауабы:

    • кейбір қатерлі ісікке қарсы препараттар

ДНҚ синтезіне қатысатын ферменттерді

тежейдіДНҚ өндірісін тоқтату

рак клеткаларының көбірек бөлінуін

тоқтатады

    • цинидтік улану цитохром С-нің қайтымсыз

ингибиторы, жасушалық тыныс алу

кезіндегі ферментАТФ өндірісін тоқтатады


Оқушылар сабаққа дайындалады.

Ұстаздармен амандасады.









Көңіл-күйлерін көтеру мақсатында оқушылар жаттығу орындайды. Жаттығудан соң әр оқушы өз орнына жайғасады.


Оқушылар бағалау парақтарын алады



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп үй тапсырмасын еске түсіреді.



















«Домбыра» әдісі арқылы бағаланады



«Жарайсың!» сөздері арқылы мұғалім бағалап отырады

















Презентация












Сабақтың ортасы

30мин

(15 мин)

















(15 мин)






  • Бейнематериал көрсету

  • Топпен жұмыс. Постер қорғау.

  • Топ. РНҚ синтезі

  • Топ. Трансляция кезеңдері

  • Топ. Трансляция мен транскрипция процестерінің ерекшеліктері

ҚБ тапсырмалары. Жеке жұмыс.

1 тапсырма.

А және В әріптерімен көрсетілген нәруыз биосинтезі кезеңдерін атаңыз

Жауабы:

Транскрипция

Трансляция

2 тапсырма. Сәйкестендір

1.Инициация

А.

2.Элонгация

Б.

3.Терминация

В .

4.Транслокация

Г.

5.Трансляция

Д .

6.Транскрипция

Е .


Жауабы:

1-В, 2-Д, 3-Е, 4-А, 5-Б, 6-Г.


3 тапсырма. Функ. сауат. тапсырмасы.

Болашақта тұқым қуалау аурулары одан әрі көбейе беруі мүмкін бе, уақыт өткен сайын олардың жаңа түрлері пайда бола ма? Жалпы, оларға қатысты қандай ғылыми болжам бар? Тұқымқуалайтын ауруларға нәруыз биосинтезінің әсері бар ма?

  1. Оқушылар бейнематериалдан тақырыпқа жалпы шолу жасап топпен жұмыс орындайды.

  2. Дәптермен жеке жұмыс жасайды

  3. Сабақта белсенді болуға талпынады

  4. Өз-өздерін бағалап отырады.




«Домбыра» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады





1 тапсырма.

Дескриптор:


  • Нәруыз биосинтезінің кезеңдерін түсіндіреді;

  • Трансляция кезеңдерін сипаттайды;

  • Айырмашылықтарын талдайды.

Жалпы балл – 3

ҚБ тапсырма.

Дескриптор:

  1. Нәруыз биосинтезінің кезеңдерін жазады;

  2. Трансляция кезеңдерін сәйкестендіреді;

  3. Танымдық сұраққа жауап береді.

Жалпы балл – 3

4







презентация

Сабақтың соңы

6 мин

Бекіту. Онлайн форматта сұрақтарға жауап береді.





Оқушылар онлайн форматта сұрақтарға жауап береді

« Домбыра» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады


Жалпы балл – әр сұрақ 1 балл

Ойынға сілтеме https://www.educaplay.com/learning-resources/20279134-learning_resource.html

Кері байланыс

2 мин

«Ментиметер » әдісі арқылы кері байланыс жасау. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін білу үшін онлайн платформада ұсынады

Үйге тапсырма:

Оқушылар сабақты қаншалықты түсінгендіктерін онлайн платформада көрсету арқылы білдіреді

« Домбыра» әдісіндегі алған бағаларын қорытындылау

Онлайн платформа












Shape2





















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!