Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Бұрынғы атаулар» әдісінде
білім беруші бұрынғы білімін еске түсіру мақсатында тірек сөздерді
ұсынады:
Ингибитор
Кинетикалық
тәуелділік
Активатор
Аллостериялық
реттеу
Энзимдиагностика
|
Оқушылар амандасады, сынып
тәртібін сақтайды.
«Бұрынғы атаулар»
әдісінде берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын
сипаттайды,ой қозғайды, пікір
алмасады.
|
Дескриптор:
-кілт сөздердің
анықтамасын сипаттайды-2
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 11-сынып, Автор:
Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы
2020 ж
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Сендер білесіңдер ме?» әдісі
бойынша оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
Транскрипция
принциптерін...
Посттранскрипциялық
модификацияны....
Трансляция процесін
сипаттауды.....
|
Сендер білесіңдер ме
әдісінде берілген сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-сұрақтарға жауап
береді- 2 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 11-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2020 ж
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
11.4.1.4 - нәруыз
биосинтезі үдерісіндегі транскрипция мен трансляцияны
сипаттау;
|
Жаңа сабақтың оқу
мақсатын жазады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 11-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2020 ж
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Қазіргі атаулар»
әдісі
Мұғалім сабақ басында жаңа
тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4
атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен
байланысы туралы ойлануын
сұрайды.
Нәруыз
синтезі
Транскрипция
Матрица
Адаптерлер
ТАТА-бокс
Трансляция
|
«Қазіргі атаулар»
әдісінде берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады.
Бір-бірімен пікір алмасады, ой қозғау жүзеге
асырылады.
|
Дескриптор:
-кілт сөздердің
анықтамасын сипаттайды-2
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 11-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2020 ж
|
Оқушыларға бағыт
бағдар беру
|
«Кинометафора»
әдісі.
Мақсаты: Оқушының ой-өрісін,
ойлау қабілетін дамыту.
Бір мәселе бойынша
бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін
білуге болады.
|
Оқушының логикалық ойлау
қабілеті дамиды.
өз ойын,
ой-пікірлерін білдіреді.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-бейнефильмнен
түсінгенін сипаттайды- 2
балл;
|
Интерактивті
панель
бейнефильм
https://youtu.be/w1VNsgAQJrQ?si=gu_NRmQuKC6_2RlQ
|
Практикалық
тапсырмалар беру.
|
Жұптық
жұмыс.
«Айырмашылығы неде?»
Оқушыларға екі түрлі мəтін немесе екі түрлі сурет көрсетіңіз.
Екеуінің арасындағы айырмашылықты анықтауды сұраңыз. Жауаптарын
дəлелдеп отырулары керек.
Нәруыз биосинтезі
үдерісіндегі транскрипция мен трансляцияның айырмашылығы
неде?
|
Оқушылар берілген
екі сурет немесе екі сөздің арасындағы айырмашылықты сипаттайды.
Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау
жүреді.
|
Дескриптор:
-
нәруыз биосинтезі үдерісіндегі
транскрипция мен
трансляцияның
айырмашылығын
сипаттайды – 5
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 11-сынып, Автор:
Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы
2020 ж
|
Бағалау
|
«Молекулярлық
биология және биохимия» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
тапсырмалары
|
Білім алушылар бөлім бойынша
жиынтық бағалау тапсырмаларын
орындайды.
|
Бағалау критерийі
мен дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан.
|
Интерактивті панель,
презентация
Жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
Кері байланыс «Плюс,
минус, қызықты»
«Плюс» — оң әсер
еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы
жазады.
«Минус» — “ қолымнан
келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын
жазады.
«Қызықты»- деген бағанға
өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек
білгісі, соны жазады.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
Презентация
«Плюс» — оң әсер
еткен фактілер..... бүгінгі сабақ бойынша алған білім
ол.........
«Минус» — “ қолымнан
келмейтін тұстары.......” немесе “ түсініксіз тұстар....... ”
.
«Қызықты
тұстары.........»
|
Білімді игеруді
жақсарту және оны тәжірибеге
көшіру
|
Шығармашылық
жұмыс.
Тірек сызба
«Генетикалық кодтың қасиеттері: үшөрімділігі, көптігі, әмбебаптығы,
бірін-бірі жаппайтындығы.»
|
Білім алушылар
келесі тақырыптың тақырыбымен және тірек сызба сызады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Жұмыс
дәптері
Биология 11-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2020 ж
|
Бағалау
критерийі
|
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Антиген мен антидененің өзара әрекеттесуін
түсіндіреді
|
1
|
1-Иммуноглобулинге сәйкес келетінін
анықтайды
|
1
|
2-Иммуноглобулинге сәйкес келетінін
анықтайды
|
1
|
3
Иммуноглобулинге сәйкес келетінін
анықтайды
|
1
|
4-Иммуноглобулинге сәйкес келетінін
анықтайды
|
1
|
5-Иммуноглобулинге сәйкес келетінін
анықтайды
|
1
|
Бәсекеге қабілетті және бәсекелес емес
фермент-тердің тежелуін
салысты-рады
|
2
|
Фермент тежелуінің түрлерін
анықтайды
|
1
|
Тежелудің екінші түрін
сипаттайды
|
1
|
Нәруыз биосинтезі кезінде транскрипция мен трансляцияны
сипаттайды
|
3
|
Транскрипция анықтама
жазады
|
1
|
Транскрипция принциптерін
сипаттайды
|
1
|
Трансляция кезенің
сипаттайды
|
1
|
Трансляция кезенің
сипаттайды
|
1
|
Трансляция кезенің
сипаттайды
|
1
|
Генетикалық кодтың қасиеттерін
түсіндіреді
|
|
Аминқышқылдарының ретін
ашады
|
1
|
|
|
|
13
|