Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Бұрынғы атаулар»
әдісінде білім беруші бұрынғы білімін еске түсіру мақсатында тірек
сөздерді ұсынады:
Карбон қышқылдары,
глицерин, дипидтер, фосфолипидтер, сыртқы жасуша мембранасы, миелин
қабықшасы, дәрумендер,
гормондар.
|
Оқушылар амандасады,
сынып тәртібін сақтайды.
«Бұрынғы атаулар» әдісінде
берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын сипаттайды,ой
қозғайды, пікір алмасады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-кілт сөздердің анықтамасын
сипаттайды - 3 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Кіру билеті» әдісі
бойынша оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
Полимерлер және
мономерлер дегеніміз не?
Полимерлер болып
табылатын көмірсуларға мысалдар
келтіріңдер?
Ретті
биополимерлер дегеніміз
не?
Полимер тізбектер
неден тұрады?
|
Кіру билетінде қойылған
сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-сұрақтарға жауап береді - 3
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
10.4.1.4- нәруыздарды олардың
құрылымы, құрамы, атқаратын қызметтері бойынша
жіктеу;
|
Жаңа сабақтың оқу мақсатын
жазады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Қазіргі атаулар»
әдісі
Мұғалім сабақ
басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып
қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара
қатынасы мен байланысы туралы ойлануын сұрайды, атаулар бойынша
топқа біріктіріледі.
Аминқышқылдары:қарапайым және күрделі нәруыздар;
простетикалық топ; сутектік, сульфидтік және ковалентті немесе
пептидтік байланыс; дисульфидтік көпіршелер; нәруыз молекуласының
құрылымы: бірінші, екінші, үшінші (микроглобула), төртінші реттік
(макроглобула).
|
«Қазіргі атаулар» әдісінде
берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады, топқа
бірігіп отырады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-кілт сөздердің анықтамасын
сипаттайды - 3 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Оқушыларға бағыт бағдар
беру
|
«Кинометафора»
әдісі.
Мақсаты: Оқушының
ой-өрісін, ойлау қабілетін
дамыту.
Бір мәселе бойынша
бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін
білуге болады.
|
Оқушының логикалық
ойлау қабілеті дамиды.
өз ойын, ой-пікірлерін
білдіреді.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-бейнефильмнен түсінгенін
сипаттайды- 2 балл;
|
Интерактивті
панель
бейнефильм
https://youtu.be/AF7PiKJm97U?si=csZ7N2djrXx1XdZF
|
Практикалық тапсырмалар
беру
|
Топтық
жұмыс.
Мұғалім жаңа тақырып
бойынша қысқаша ақпарат береді, топтық жұмыс
ұйымдастырады.
1-топ. «Нәруыздарды
құрамы бойынша жіктеу »
2-топ. « Нәруызды
құрылымы бойынша жіктеу»
3-топ. «Нәруыздардың химиялық,
физиалық қасиеті» туралы «Тірек сызба» әдісі арқылы оқулықтағы
ақпарты топта талдып, қорғауға нұсқау
береді..
|
Оқушылар топтарда
мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, жаттығу
жұмыстарын орындайды.
Нәруыздарды құрамы бойынша
жіктейді. Нәруыздарды құрылымы бойынша жіктейді. Нәруыздарды
физикалық және химиялық қасиетін
сипаттайды.
|
Дескриптор:
- нәруыздарды құрамы
бойынша жіктейді – 5 балл;
- нәруыздарды
құрылымы бойынша жіктейді – 5
балл;
- нәруыздарды
физикалық және химиялық қасиетін сипаттайды – 5
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
А3 формат қағаз,
маркер
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Бағалау
|
Жеке
тапсырма:
1-тапсырма.
«Шындық», «Жалған»
тәсілі арқылы жеке жұмыс ұйымдастырады, бақылау
жасайды.
2-тапсырма.
«Кім жылдам?» тәсілі арқылы
жұптық жұмыс ұйымдастырады, бақылау
жасайды.
|
Берілген тұжырымның
шындық / жалған екенін
анықтайды.
Суреттегі ақуыздың
құрылымдық белгілерін дұрыс тауып, кестеге жауабын
жазады.
Нәруыздарды олардың құрылымы,
құрамы, атқаратын қызметтері бойынша
жіктейді.
|
Дескриптор:
- берілген
тұжырымның шындық / жалған екенін анықтайды – 3
балл;
Дескриптор:
- суреттегі ақуыздың
құрылымдық белгілерін дұрыс тауып, кестеге жауабын жазады – 3
балл;
Дескриптор:
- нәруыздарды олардың
құрылымы, құрамы, атқаратын қызметтері бойынша жіктейді – 3
балл;
|
Инетрактивті панель,
презентация
Жұмыс
дәптері
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
Кері байланыс «4
себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
Презентация
1.Мен түсіндім,
себебі ...
2.Мен түсінбедім,
себебі ...
3.Мен қолдана
аламын, себебі ...
4.Маған тиімді
болмады, себебі
.../ұсыныс……..
|
Білімді игеруді жақсарту және
оны тәжірибеге көшіру
|
Шығармашылық
жұмыс.
№1. Зертханалық жұмыс
«Нәруыздардың құрылымына әр түрлі жағдайлардың
әсері.
|
Білім алушылар келесі
тапсырманы жазады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Жұмыс
дәптері
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|