Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Бұрынғы атаулар» әдісінде
білім беруші бұрынғы білімін еске түсіру мақсатында тірек сөздерді
ұсынады:
Нәруыз
синтезі
Транскрипция
Матрица
Адаптерлер
ТАТА-бокс
Трансляция
|
Оқушылар амандасады, сынып
тәртібін сақтайды.
«Бұрынғы атаулар»
әдісінде берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын
сипаттайды,ой қозғайды, пікір
алмасады.
|
Дескриптор:
-кілт сөздердің
анықтамасын сипаттайды-2
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 11-сынып, Автор:
Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы
2020 ж
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Сендер білесіңдер ме?» әдісі
бойынша оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
Әртүрлі генотиптің адамдары
арасындағы
айырмашылықты;
Тұқым қуалау ақпаратының
кодталуын;
Нәруызда
аминқышқылдарының орналасу реттілігі туралы ақпаратты жазу
жүйесін;
|
Сендер білесіңдер ме
әдісінде берілген сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-сұрақтарға жауап
береді- 2 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 11-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2020 ж
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
11.4.1.5 -
генетикалық кодтың қасиеттерін
түсіндіру;
|
Жаңа сабақтың оқу
мақсатын жазады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 11-сынып, Автор:
Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы
2020 ж
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Қазіргі атаулар»
әдісі
Мұғалім сабақ басында жаңа
тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4
атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен
байланысы туралы ойлануын
сұрайды.
Генетикалық код, кодон,
стоп-кодон, үшөрімділігі, көптігі, әмбебаптығы, бірін-бірі
жаппайтындығы
|
«Қазіргі атаулар»
әдісінде берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады.
Бір-бірімен пікір алмасады, ой қозғау жүзеге
асырылады.
|
Дескриптор:
-кілт сөздердің
анықтамасын сипаттайды-2
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 11-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2020 ж
|
Оқушыларға бағыт
бағдар беру
|
«Кинометафора»
әдісі.
Мақсаты: Оқушының ой-өрісін,
ойлау қабілетін дамыту.
Бір мәселе бойынша
бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін
білуге болады.
|
Оқушының логикалық ойлау
қабілеті дамиды.
өз ойын,
ой-пікірлерін білдіреді.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-бейнефильмнен
түсінгенін сипаттайды- 2
балл;
|
Интерактивті
панель
бейнефильм
https://youtu.be/MMfiBc1g90U?si=rfVa1c7BOs1O-qBB
|
Практикалық
тапсырмалар беру.
|
«Тапсырмалар» әдісі.
Бұл әдісте сабақтың оқу мақсатына сай тапсырмалар үлестіріледі.
Тапсырмалар қысқа мерзімді сабақ жоспарының қосымшасында
орналасқан.
|
Берілген тапсырмаларды
жұптасып орындайды. Бір-бірімен пікір
алмасады.
Генетикалық кодтың
қасиетін және орналасқан жерін сипаттайды. Пептидтегі
аминқышқылдардың реттілігін құрастырады. Есепті шығарып, қандай
генетикалық қасиеттердің қолданылғандығын анықтайды. Рекомбинантты
ДНҚ алудың негізгі үш кезеңін атайды және үш кезеңге қатысатын
ферментті сипаттайды.
|
Дескриптор:
- генетикалық кодтың қасиетін
және орналасқан жерін сипаттайды – 2
балл;
-
пептидтегі аминқышқылдардың
реттілігін құрастырады – 2
балл;
-
есепті шығарып, қандай
генетикалық қасиеттердің қолданылғандығын анықтайды – 2
балл;
- рекомбинантты ДНҚ алудың
негізгі үш кезеңін атайды және үш кезеңге қатысатын ферментті
сипаттайды – 2 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 11-сынып, Автор:
Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы
2020 ж
|
Бағалау
|
Жеке
жұмыс.
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмасы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан.
|
Білім алушылар ҚБ
тапсырмаларын орындайды. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмасының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан.
|
Интерактивті панель,
презентация
Жұмыс
дәптері
Биология 11-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2020 ж
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
«Борт
журналы»
«Борт журналы» -
тақырыпты оқып үйренуде өз ойларын жазуға үйретудің әртүрлі
әдіс-тәсілдерін қамтитын жалпылама атауы. «Борт журналы» қарапайым
түрде мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң
қолданылады.
|
Оқушылар келесі сұрақтарға
жауап жазады:
Берілген тақырып бойынша маған
не белгілі?
Мен не
білемін?
Мәтіннен қандай
жаңалық туралы білдім?
|
Мұғалім
оқушыларды
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
Интерактивті панель,
презентация
|
Білімді игеруді
жақсарту және оны тәжірибеге
көшіру
|
Шығармашылық
жұмыс.
Тірек сызба
«Хлоропластың құрылымдық компоненттері және олардың қызметтері.
Фотосинтездің пигменттері. Rf
мәні»
|
Білім алушылар
келесі тақырыптың тақырыбымен және тірек сызба сызады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Жұмыс
дәптері
Биология 11-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2020 ж
|