Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Бұрынғы атаулар»
әдісінде білім беруші бұрынғы білімін еске түсіру мақсатында тірек
сөздерді ұсынады:
Моносахаридтер
Олигосахаридтер
Полисахаридтер
Гомополисахаридтер
Гетерополисахаридтер
Гликоген, целлюлоза,
пектиндік заттар, инулин
|
Оқушылар амандасады,
сынып тәртібін сақтайды.
«Бұрынғы атаулар» әдісінде
берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын сипаттайды,ой
қозғайды, пікір алмасады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-кілт сөздердің анықтамасын
сипаттайды - 3 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып, Автор:
Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы
2019 ж
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Стоп кадр» әдісінде
берілген майлардың формуласын
атау.
|
«Стоп кадр» әдісінде берілген
химиялық формуланы
анықтайды.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-химиялық формуланы сипаттайды
- 2 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2019ж
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
10.4.1.3- майлардың химиялық
құрылысы мен қызметтерін
сипаттау;
|
Жаңа сабақтың оқу мақсатын
жазады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып, Автор:
Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы
2019 ж
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Қазіргі атаулар»
әдісі
Мұғалім сабақ
басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып
қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара
қатынасы мен байланысы туралы ойлануын
сұрайды.
Қаныққан май қышқылы,
қанықпаған май қышқылы, күрделі липидтер, май қышқылдары,
гидрофобты, қаныққан майлар, қанықпаған майлар, майлардың
қызметтері.
|
«Қазіргі атаулар» әдісінде
берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады, топқа
бірігіп отырады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-кілт сөздердің анықтамасын
сипаттайды - 3 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2019 ж
|
Оқушыларға бағыт бағдар
беру
|
«Кинометафора»
әдісі.
Мақсаты: Оқушының
ой-өрісін, ойлау қабілетін
дамыту.
Бір мәселе бойынша
бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін
білуге болады.
|
Оқушының логикалық
ойлау қабілеті дамиды.
өз ойын, ой-пікірлерін
білдіреді.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-бейнефильмнен түсінгенін
сипаттайды- 2 балл;
|
Интерактивті
панель
бейнефильм
https://www.youtube.com/watch?v=8y3vf9DIn8o&t=2s
|
Практикалық тапсырмалар
беру
|
Жұптық
тапсырма.
1-тапсырма.
«Липидтердің құрылымдық
компоненттері»
2-тапсырма.
«Майлардың қасиеттері мен
қызметі»
3-тапсырма. «Майлардың
түрлері»
|
Тақырыптардың байланыстары
туралы сұрақтар құрастырып, оларға жауап іздейді, идеяларды
жинақтайды.
|
Дескриптор:
- майлардың химиялық құрылысы
мен қызметтерін сипаттайды - 5
балл;
- липидтердің құрылымдық
компоненттерін атайды – 5
балл;
- майлардың түрлерін салыстырады
– 5 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2019 ж
А3,А4 формат қағазы,
маркер
|
Бағалау
|
Жеке
тапсырма
1-тапсырма.
«Шындық», «Жалған» тәсілі
2-тапсырма «ҰБТ тест»
тәсілі
|
Оқушылар берілген
тапсырмаларды орындайды. Ой қозғау жүзеге асады.
Бір-бірімен пікір
алмасады.
|
Дескриптор
:
- берілген
тұжырымның шындық / жалған екенін анықтайды- 5
балл;
-тест тапсырмасын орындайды –
5 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
Кері байланыс «4
себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
Интерактивті панель,
презентация
1.Мен түсіндім,
себебі ...
2.Мен түсінбедім,
себебі ...
3.Мен қолдана
аламын, себебі ...
4.Маған тиімді
болмады, себебі
.../ұсыныс……..
|
Білімді игеруді жақсарту және
оны тәжірибеге көшіру
|
Шығармашылық
жұмыс
«Нәруыздарды құрамы (жай,
күрделі) және қызметі бойынша
жіктеу»
|
Оқушылар берілген тақырыпша
бойынша тірек сызба жасайды, берілген тапсырманы
орындайды.
|
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Биология 10-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2019 ж
|