Сабақтың
басы
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі: Психологиялық ахуал
Сағаттың тілімен бірге
оқитын сыныптастардың есімдерін
жазу
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі жаңа сабақты
анықтау мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Оқушыларға бүгінгі
сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері
айтылады.
|
Психологиялық
ахуал
Сағаттың тілі бойынша
жазылған есім иелерімен төмендегі әрекеттерді
жасайды.
1-қолын
қысу
2-арқасын
сипау
3-күлімдеу
4-қол
бұлғау
5-жылы сөз
айту
6-тілек
тілеу
7-массаж
жасау
8-басын
сипау
9-бетін
сипау
10-көзін
қысу
11-жүрегін
сыйласа
12-құшақтау
1.Отан, туған жер деген
ұғымдарды қалай түсінесің?
2. Қазақстанның
елордасы туралы не айтасың?
3.Еліміз туралы қандай
мәлімет қосар едің?
|
Талқылау кезінде
оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары
ауызша
мадақтау
арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде
белсенді қатысуына
ынталандыра
ды
Жарайсың!
Керемет
шешім! Ойлы
шешім!
Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан
естімеппін!
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
31
мин.
|
1-тапсырма. Өздерің тұратын аймақ
туралы диалог құрыңдар.
2-тапсырма. Төмендегі сөздерді
пайдаланып, жазғы демалысты қалай өткізгенің туралы сөйлем
құра.
демалыс жаздыгүні
қолғабыс Алакөл жағажай
саяжай жанкүйер
Сарыағаш солтүстік тоғызқұмалақ
3-тапсырма. Оқулықта берілген шағын
мәтіннен бірге жазылатын сөздерді тауып, дәптеріңе жаз және
парталасыңа дәлелде.
4-тапсырма. Оқулықта берілген
«Түркістан» атты өлеңін оқып, мазмұнын түсіндіріп
айт.
|
|
|
|
Тақырып туралы диалог
құрастырады.
Берілген сөздерді
пайдалана отырып, сөйлем
құрастырады.
Бірге жазылатын
сөздерді тауып жазып, дәлелдейді.
«Түркістан» өлеңін
оқып, мазмұнын түсіндіреді.
|
Дескриптор: Жалпы - 2
балл
1.Оқушылар өздері
тұратын аймақ туралы өзара диалог
құрастырады.
Дескриптор: Жалпы - 2
балл
1. Тапсырма бойынша
жазғы демалысты қалай өткізгені туралы сөйлем
құрайды.
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1.
Мәтінді
оқып, мазмұнын түсінеді.
2.Бірге жазылатын
сөздерді тауып, олардың жасалуын
дәлелдейді.
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1.
Өлеңді оқып,
мазмұнын түсінеді.
2.Өлең мазмұны бойынша
бірге жазылатын сөздерді табады.
|
6-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
|
Оқушылар сабақ бойынша
алған ақпараттарын іріктейді.
|
1-10 баллдық жүйе
бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|