Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Бұрынғы атаулар»
әдісінде білім беруші бұрынғы білімін еске түсіру мақсатында тірек
сөздерді ұсынады:
Қаныққан май қышқылы,
қанықпаған май қышқылы, күрделі липидтер, май қышқылдары,
гидрофобты, қаныққан майлар, қанықпаған майлар, майлардың
қызметтері.
|
Оқушылар амандасады,
сынып тәртібін сақтайды.
«Бұрынғы атаулар» әдісінде
берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын сипаттайды,ой
қозғайды, пікір алмасады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-кілт сөздердің анықтамасын
сипаттайды - 3 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып, Автор:
Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы
2019 ж
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Стоп кадр» әдісінде
берілген нәруыздардың түрлерін
атау.
|
«Стоп кадр» әдісінде берілген
нәруыздардың түрлерін
анықтайды.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-суреттегі нәруыздардың
түрлерін сипаттайды- 2 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып, Автор:
Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы
2019ж
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
10.4.1.4 - нәруыздарды олардың
құрылымы, құрамы, атқаратын қызметтері бойынша
жіктеу;
|
Жаңа сабақтың оқу мақсатын
жазады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып, Автор:
Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы
2019ж
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Қазіргі атаулар»
әдісі
Мұғалім сабақ
басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып
қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара
қатынасы мен байланысы туралы ойлануын
сұрайды.
Фибриллярлы
нәруыздар
Глобулалы
нәруыздар
Қарапайым
нәруыздар
Күрделі
нәруыздар
Нәруыз
қызметтері
|
«Қазіргі атаулар» әдісінде
берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады, топқа
бірігіп отырады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-кілт сөздердің анықтамасын
сипаттайды - 3 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2019 ж
|
Оқушыларға бағыт бағдар
беру
|
«Кинометафора»
әдісі.
Мақсаты: Оқушының
ой-өрісін, ойлау қабілетін
дамыту.
Бір мәселе бойынша
бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін
білуге болады.
|
Оқушының логикалық
ойлау қабілеті дамиды.
өз ойын, ой-пікірлерін
білдіреді.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-бейнефильмнен түсінгенін
сипаттайды- 2 балл;
|
Интерактивті
панель
бейнефильм
|
Практикалық тапсырмалар
беру
|
Топтық
жұмыс.
«Карусель»әдісі
Бір – бірімен
бөліседі.
Теориялық
материалмен өздерінің постерлерін ұштастыра отырып, «Карусель»
әдісі арқылы әр топпен жұмыс жасату(әр топ өз материалдарымен басқа
топтарды аралап түсініктеме
береді
Мұғалім жаңа тақырып
бойынша қысқаша ақпарат береді, топтық жұмыс
ұйымдастырады.
1-топ. «Қарапайым
және күрделі нәруыздар»
2-топ. «Нәруыздардың
атқаратын қызметтері бойынша
жіктелуі»
3-топ. «Нәруыздардың
қорғаныштық қызметтері»
|
«Карусель» әдісі арқылы
оқулықтағы ақпаратты топта талдайды, таныстырылымдарын ұсынады.
Тақырыптардың байланыстары туралы сұрақтар құрастырып, оларға жауап
іздейді, идеяларды
жинақтайды.
|
Дескриптор:
- қарапайым және күрделі
нәруыздарды салыстырады - 5
балл;
- нәруыздарды атқаратын
қызметтері бойынша жіктейді – 5
балл;
- нәруыздардың қорғаныштық
қызметтерін сипаттайды – 5
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2019 ж
А3,А4 формат қағазы,
маркер
|
Бағалау
|
Жеке
тапсырма:
1-тапсырма.
«Шындық», «Жалған» тәсілі
2-тапсырма Суреттегі
ақуыздың құрылымдық белгілерін тауып, кестеге жауабын
жаз.
3-тапсырма
Тест
|
Сабақ мазмұны бойынша ойын
жазады, қандай білім алғанын тұжырымдайды. Берілген сұрақтарға
жауап жазады.
|
Дескриптор
:
- берілген
тұжырымның шындық / жалған екенін анықтайды- 2
балл;
- суреттегі ақуыздың
құрылымдық белгілерін дұрыс тауып, кестеге жауабын жазады-2
балл;
- тест тапсырмасын орындайды –
1 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
Кері байланыс «4
себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
Интерактивті панель,
презентация
1.Мен түсіндім,
себебі ...
2.Мен түсінбедім,
себебі ...
3.Мен қолдана
аламын, себебі ...
4.Маған тиімді
болмады, себебі
.../ұсыныс……..
|
Білімді игеруді жақсарту және
оны тәжірибеге көшіру
|
Шығармашылық
жұмыс
«Нәруыздардың құрылымдық
деңгейлері мен құрылысы»
|
Оқушылар берілген тақырыпша
бойынша тірек сызба жасайды, берілген тапсырманы
орындайды.
|
Мұғалім
оқушыларды
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
Биология 10-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2019 ж
|