№
|
Ауыспалы
тақырыптар
|
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді
жоспар бөлімінің мазмұны
|
Оқыту мақсаттары. Білім
алушылар тиісті:
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
Ескерту
|
1- тоқсан (18 сағат) 7
А,Ә,Б
|
1,2,3,4
|
7.1
Қазақ-жоңғар
соғыстары
|
Жоңғар басқыншылығына қарсы
Отан соғысының басталуы.
Зерттеу сұрағы: Не себепті
«Елім-ай» бүкілхалықтық әнге
айналды?
|
7.1.1.1 жоңғар шапқыншылығы
кезіндегі демографиялық өзгерістерді және миграциялық процестерді
түсіндіру;
|
1
|
4,5,4
қыркүйек
|
|
7.2.2.1 халық ауыз әдебиеті
мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын
бағалау;
|
1
|
6,6,7
қыркүйек
|
|
7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі
саяси жағдайын талдау;
|
1
|
11.12.11
қыркүйек
|
|
7.4.1.1 жоңғар шапқыншылығының
қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптарын
анықтау
|
1
|
13.13.14
қыркүйек
|
|
5-6
|
Біртұтас халық жасағының
ұйымдастырылуы.
Зерттеу сұрағы: Неліктен
Ордабасы ел бірлігінің нышаны
болды?
|
7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі
саяси жағдайын талдау;
|
1
|
18,19,18
қыркүйек
|
|
7.3.1.1 Қарақұм және Ордабасы
құрылтайларының халықты жоңғар басқыншылығына қарсы жұмылдырудағы
рөліне баға беру
|
1
|
20,21,20
қыркүйек
|
|
7-8
|
Қазақ-жоңғар
шайқастары.
Зерттеу
сұрағы: Неліктен Аңырақай шайқасы
қазақ-жоңғар соғысындағы түбегейлі бетбұрыс деп
саналады?
|
7.3.2.1 Жоңғар шапқыншылығына
қарсы күресте танылған хандар мен батырлардың рөлін
түсіндіру
|
1
|
25,26,25
қыркүйек
|
|
Қазақ-жоңғар
шайқастары.
Зерттеу
сұрағы: Неліктен Аңырақай шайқасы
қазақ-жоңғар соғысындағы түбегейлі бетбұрыс деп
саналады? БЖБ
№1
|
7.3.2.1 Жоңғар шапқыншылығына
қарсы күресте танылған хандар мен батырлардың рөлін
түсіндіру
|
1
|
27,28,27
қыркүйек
|
|
9-10
|
7.1
XVIII ғасырдағы Қазақ
хандығы
|
XVIII ғасырдың басына
дейінгі қазақ-орыс қарым-қатынастарының
тарихы.
Зерттеу
сұрағы: Неліктен Ресей Қазақстанды
Азияға шығудың «кілті мен қақпасы» деп
санады?
|
7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі
саяси жағдайын талдау;
|
1
|
2,3,2
қазан
|
|
7.3.2.2 Қазақ хандығының
сыртқы саясатының нәтижелерін
анықтау
|
1
|
3,5,3
қазан
|
|
11-12
|
Қазақ хандығының Ресей
империясына қосылуының
басталауы.
Зерттеу
сұрағы: Әбілқайыр ханның Анна
Иоанновна патшайымға жазған хатының себептері мен салдары қандай
болды?
|
7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі
саяси жағдайын талдау;
|
1
|
9,10,9
қазан
|
|
7.3.2.2 Қазақ хандығының
сыртқы саясатының нәтижелерін
анықтау
|
1
|
10.12.10
қазан
|
|
13-14
|
Абылай ханның ішкі және
сыртқы саясаты.
Зерттеу
сұрағы:Дербес Қазақ мемлекетін сақтап
қалудағы Абылай ханның рөлі қандай?
БЖБ
№2
|
7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі
саяси жағдайын талдау;
|
1
|
16.17.16
қазан
|
|
7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі
саяси жағдайын талдау;
|
1
|
17,19,17
қазан
|
|
15
|
|
Абылай ханның ішкі және
сыртқы саясаты.
Зерттеу
сұрағы:Дербес Қазақ мемлекетін сақтап
қалудағы Абылай ханның рөлі
қандай?
|
7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі
саяси жағдайын талдау;
|
1
|
23,24,23
қазан
|
|
16
|
|
Тоқсандық жиынтық
бағалау
( ТЖБ)
№1
|
І тоқсан бойынша оқу
мақсаттары
|
1
|
|
17
|
Өлкетану
|
Туристік
маршруттар
|
Туристік маршрут дегеннің не
екенін білу;
Туристік маршруттар
құрастырудың алғашқы дағдыларын
меңгеру
|
1
|
24.26.24
қазан
|
|
18
|
|
Қайталау
|
|
1
|
|
2-тоқсан (14 сағат) 7
А,Ә,Б
|
19-20
|
7.2
XVIII ғасырдағы Қазақстанның
мәдениеті
|
XVIII ғасырдағы халық ауыз
әдебиеті.
Зерттеу
сұрағы: XVIII ғасырда ақын-жыраулар
шығармаларында тарихи оқиғалар қалай көрініс
тапты?
|
7.2.2.1 халық ауыз әдебиеті
мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын
бағалау;
|
1
|
6,7,6
қараша
|
|
7.2.1.1 салт-дәстүрлер мен
әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын
анықтау
|
1
|
7,9,7
қараша
|
|
21-22
|
XVIII ғасырдағы қазақтардың
материалдық мәдениеті.
Зерттеу сұрағы: Қазақтың
ұлттық қолданбалы өнерінің бірегейлігі
неде?
|
7.2.2.4 қолданбалы өнердің
жетістіктерін бағалау
|
1
|
13.14.13
қараша
|
|
XVIII ғасырдағы қазақтардың
материалдық мәдениеті.
Зерттеу сұрағы: Қазақтың
ұлттық қолданбалы өнерінің бірегейлігі
неде? БЖБ
№3
|
7.2.2.4 қолданбалы өнердің
жетістіктерін бағалау
|
1
|
14,16,14
қараша
|
|
23
|
7.2
Отарлау және ұлт-азаттық
күрес
|
XVIII ғасырдағы
Қазақстандағы казак-әскери
отаршылдығы.
Зерттеу сұрағы: Қазақстанды
отарлауды Ресей империясы қалай жүзеге
асырды?
|
7.3.1.3 Ресей империясының
отарлық саясатының себеп-салдарын анықтау
|
1
|
20,21,20
қараша
|
|
24-25
|
Сырым Датұлы бастаған
ұлт-азаттық қозғалыс.
Зерттеу сұрағы: Сырым Датұлы
Кіші жүз қазақтарының қандай құқықтарын қорғауды
көздеді?
|
7.3.1.5 халықтың отаршылдыққа
қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын
анықтау;
|
1
|
21.23.21
қараша
|
|
7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс
басшыларының рөліне баға
беру
|
1
|
27.28.27
қараша
|
|
26-27
|
1822-1824 жылдардағы патша
реформалары.
Зерттеу сұрағы: Неліктен XX
ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар
жүргізілді?
|
7.3.1.4 Патша үкіметі
реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді
түсіндіру;
|
1
|
28.30.28
қараша
|
|
7.1.2.1 дәстүрлі қазақ
қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы
анықтау
|
1
|
4,5,4
желтоқсан
|
|
28
|
1836-1838 жылдардағы Бөкей
Ордасындағы қазақтардың
көтерілісі.
Зерттеу сұрағы: Исатай
Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын қандай ортақ идея
біріктірді?
|
7.3.1.5 қазақ халықының
отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын
анықтау;
7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс
басшыларының рөліне баға
беру
|
1
|
5,7,5
желтоқсан
|
|
29-30
|
Кенесары Қасымұлы бастаған
ұлт-азаттық қозғалыс.
Зерттеу
сұрағы: Кенесары хан бастаған
ұлт-азаттық күрес неліктен жалпы ұлттық сипатқа ие
болды? БЖБ
№4
|
7.3.1.5 халықтың отаршылдыққа
қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын
анықтау;
|
1
|
11.12.11
желтоқсан
|
|
Тоқсандық жиынтық
бағалау
(ТЖБ)
№2
|
ІІ тоқсан бойынша оқу
мақсаттары
|
1
|
12,14,12
желтоқсан
|
|
31
|
|
Кенесары Қасымұлы бастаған
ұлт-азаттық қозғалыс.
Зерттеу
сұрағы: Кенесары хан бастаған
ұлт-азаттық күрес неліктен жалпы ұлттық сипатқа ие
болды?
|
7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс
басшыларының рөліне баға
беру
|
1
|
19,21.25
желтоқсан
|
|
32
|
Өлкетану
|
Жомарт
жүрек
|
Демеушілік және меценаттық
дегеннің не екенін білу;
Нақты адамдардың істеген
жақсылықтары туралы және өзінің туған жерін қолдау үшін не істеуге
болатынын білу
|
1
|
25,26,27
желтоқсан
|
|
3-тоқсан (20
сағат)
|
33-34
|
7.3
Отарлау және ұлт-азаттық
күрес
|
XIX ғасырдың 40-60 жылдарындағы қазақтардың ортаазиялық
хандықтармен
қарым-қатынастары.
Зерттеу сұрағы: Неліктен Орта
Азия хандықтарының Қазақстанның оңтүстік аймақтарына экспансиясы
күшейді?
|
7.3.1.5 халықтың отаршылдыққа
қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын
анықтау;
|
1
|
|
|
7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс
басшыларының рөліне баға
беру
|
1
|
|
|
35-36
|
Қазақстанның Ресей
империясына қосылуының
аяқталуы
Зерттеу сұрағы: Қазақстанның
оңтүстік аймақтарының Ресей империясына қосылуының
ерекшеліктері қандай?
|
7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі
саяси жағдайын талдау;
|
1
|
|
|
Қазақстанның Ресей
империясына қосылуының
аяқталуы.
Зерттеу сұрағы: Қазақстанның
оңтүстік аймақтарының Ресей империясына қосылуының
ерекшеліктері қандай?
БЖБ
№5
|
7.3.2.2 Қазақ хандығының
сыртқы саясатының нәтижелерін
анықтау
|
1
|
|
|
37-38-39
|
7.3
Қазақстан Ресей
империясы
ның
құрамында
|
XIX ғасырдың екінші
жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік-аумақтық
реформалар.
Зерттеу сұрағы: Патша өкіметі
тарапынан «бөліп ал да, билей бер» ұстанымы қалай жүзеге
асты?
|
7.3.1.3 Ресей империясының
отарлық саясатының себеп-салдарын
анықтау;
|
1
|
|
|
7.3.1.4 Патша үкіметі
реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді
түсіндіру;
|
1
|
|
|
7.1.2.1 дәстүрлі қазақ
қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы
анықтау
|
1
|
|
|
40-41-42
|
Қазақтардың 1860-1870
жылдардағы азаттық
күресі.
Зерттеу сұрағы: XIX ғасырдың
60-70 жылдарындағы ұлт-азаттық көтерілістердегі халық талаптарының
сабақтастығы неден көрінді?
|
7.3.1.5 қазақ халықының
отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын
анықтау
|
1
|
|
|
7.3.1.5 қазақ халықының
отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын
анықтау
|
1
|
|
|
7.3.1.5 қазақ халықының
отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын
анықтау
|
1
|
|
|
43-44-45
|
Қазақстандағы жаппай
отаршылдық қоныс аудару
саясаты.
Зерттеу сұрағы: Патша
өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ
қоғамының өмірін қалай
өзгертті?
|
7.4.1.2 отарлау саясатының
қазақтардың дәстүрлі шаруашылығына тигізген әсерін
талдау;
|
1
|
|
|
Қазақстандағы жаппай
отаршылдық қоныс аудару
саясаты.
Зерттеу сұрағы: Патша
өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ
қоғамының өмірін қалай
өзгертті?
|
7.1.1.2 Ресей империясының
қоныстандыру саясатының себептері мен салдарын
талдау;
|
1
|
|
|
Қазақстандағы жаппай
отаршылдық қоныс аудару
саясаты.
Зерттеу сұрағы: Патша
өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ
қоғамының өмірін қалай
өзгертті?
БЖБ
№6
|
7.1.2.1 дәстүрлі қазақ
қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы
анықтау
|
1
|
|
|
46-47
|
7.3
Қазақстан Ресей
империясы
ның
құрамында
|
Қазақстанда капиталистік
қатынастардың дамуы.
Зерттеу сұрағы: Қазақстанның
өнеркәсіптік дамуы қалай
басталды?
|
7.4.2.1 капиталистік
қатынастар дамуының Қазақстанның экономикасына ықпалын
анықтау
|
1
|
|
|
7.4.2.1 капиталистік
қатынастар дамуының Қазақстанның экономикасына ықпалын
анықтау
|
1
|
|
|
48-49
|
Жәрмеңке саудасының
дамуы.
Зерттеу сұрағы: Қазақстанда
неліктен жәрмеңке саудасы
дамыды?
БЖБ
№7
|
7.4.2.2 сауда қатынастарына
жәрмеңкелердің әкелген өзгерістерін
анықтау
|
1
|
|
|
7.4.2.2 сауда қатынастарына
жәрмеңкелердің әкелген өзгерістерін
анықтау
|
1
|
|
|
50
|
Тоқсандық жиынтық
бағалау
(ТЖБ)
№3
|
ІІІ тоқсан бойынша оқу
мақсаттары
|
1
|
|
|
51
|
XIX ғасырдың екінші
жартысындағы қазақ
қоғамы.
Зерттеу
сұрағы: “Зар заман” өкілдерінің
қоғамдық-саяси көзқарастары қандай факторлардың әсерінен
қалыптасты?
|
7.2.1.2 ұлттық құндылықтарға
отаршылдық саясаттың кері әсерін
талдау;
|
1
|
|
|
52
|
Өлкетану
|
Туған өлкенің
жылнамасы
|
Дереккөздер негізінде өлке
дамуының тарихи маңызды кезеңдерін
анықтау;
Туған өлкенің шежіресін
білу;
Мұражайлардан, мұрағаттардан,
кітапханалардан, интернеттен туған өлкеге (ауыл, аудан, қала,
облыс) қатысты қажетті ақпаратты
табу;
Тарихи оқиғалардың
хронологиясын құрастыра білу
|
1
|
|
|
4- тоқсан (16 сағат)
|
53-54-55
|
7.4
XIХ ғасыр -XX ғасырдың
басындағы
Қазақстанның
мәдениеті
|
XIX ғасырдағы мәдениеттің
дамуы.
Зерттеу
сұрағы: Неге XIX ғасыр қазақ халқының
дәстүрлі музыка өнерінің гүлденген дәуірі деп
саналады?
|
7.2.1.1 салт-дәстүрлер мен
әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын
анықтау;
|
1
|
|
|
7.2.2.1 халық ауыз әдебиеті
мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын
бағалау;
|
1
|
|
|
7.2.2.3 ұлттық музыкалық
аспаптардың қолдану ерекшеліктерін
сипаттау
|
1
|
|
|
56-57
|
XIX ғасырдағы білім беру
мен ағарту ісі.
Зерттеу сұрағы: XIX ғасырда
Қазақстанда оқу-ағартушылық мекемелер қандай түрде
дамыды?
|
7.2.3.2 XIX ғасырдың екінші
жартысындағы білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін
түсіндіру
|
1
|
|
|
7.2.3.2 XIX ғасырдың екінші
жартысындағы білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін
түсіндіру
|
1
|
|
|
58-59
|
Шоқан Уәлиханов – алғашқы
қазақ ғалымы.
Зерттеу
сұрағы: Неге С. Мұқанов Шоқан
Уәлихановқа арналған шығармасын «Аққан жұлдыз» деп
атады?
|
7.2.3.1 Шоқан Уәлихановтың
ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын
анықтау
|
1
|
|
|
7.2.3.1 Шоқан Уәлихановтың
ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын
анықтау
|
1
|
|
|
60-61
|
Ы. Алтынсарин – жаңашыл
-педагог.
Зерттеу
сұрағы: Ыбырай Алтынсариннің халық
ағарту саласындағы жаңашылдығы неден
байқалады?
|
7.2.3.3 Ыбырай Алтынсариннің
ағарту саласына қосқан үлесін
бағалау
|
1
|
|
|
7.2.3.3 Ыбырай Алтынсариннің
ағарту саласына қосқан үлесін
бағалау
|
1
|
|
|
62-63-64
|
Абай Құнанбаев – ұлы
ойшыл.
Зерттеу
сұрағы: Неліктен Абай Құнанбайұлын
«Хәкім Абай» деп атады?
|
7.2.2.2 Абай Құнанбаевтың
ақын, ойшыл, қоғам қайраткері ретіндегі қызметіне баға
беру
|
1
|
|
|
7.2.2.2 Абай Құнанбаевтың
ақын, ойшыл, қоғам қайраткері ретіндегі қызметіне баға
беру
|
1
|
|
|
7.2.2.2 Абай Құнанбаевтың
ақын, ойшыл, қоғам қайраткері ретіндегі қызметіне баға
беру
|
1
|
|
|
65-66
|
XIX ғасырдың соңы – XX
ғасырдың басындағы Қазақтардың ауызша тарихи дәстүрлерінің
дамуы.
Зерттеу сұрағы: Ш.
Құдайбердіұлы, М. Көпейұлы, Қ. Халид еңбектерінің тарихи құндылығы
неде?
БЖБ
№8
|
7.2.3.4 Шәкәрім Құдайбердіұлы,
Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы, Қ.Халид еңбектерін тарихи дерек ретіндегі
маңызын айқындау
|
1
|
|
|
Тоқсандық жиынтық
бағалау
(ТЖБ)
№4
|
ІҮ тоқсан бойынша оқу
мақсаттары
|
1
|
|
|
67
|
|
XIX ғасырдың соңы – XX
ғасырдың басындағы Қазақтардың ауызша тарихи дәстүрлерінің
дамуы.
Зерттеу сұрағы: Ш.
Құдайбердіұлы, М. Көпейұлы, Қ. Халид еңбектерінің тарихи құндылығы
неде?
|
7.2.3.4 Шәкәрім Құдайбердіұлы,
Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы, Қ.Халид еңбектерін тарихи дерек ретіндегі
маңызын айқындау
|
1
|
|
|
68
|
Өлкетану
|
Менің мектебімнің
тарихы
|
Түрлі дереккөздерден қажетті
ақпаратты табу;
Сұхбаттасуға қажетті сұрақтар
қою және сұхбат жүргізу;
Өз мектебінің тарихын
әңгімелей білу
|
1
|
|
|