Материалдар / 7-сынып Күнтізбелік тақырыптық жоспар .Қазақстан тарихы.2024-2025 оқу жылы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

7-сынып Күнтізбелік тақырыптық жоспар .Қазақстан тарихы.2024-2025 оқу жылы

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып Күнтізбелік тақырыптық жоспар .Қазақстан тарихы.2024-2025 оқу жылы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Тамыз 2024
123
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
700 тг 630 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жаңа замандағы Қазақстан тарихы 7-сынып, аптасына – 2 сағат, барлығы 68 сағат 2024-2025 оқу жылы




Ауыспалы тақырыптар

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны

Оқыту мақсаттары. Білім алушылар тиісті:

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

1- тоқсан (18 сағат) 7 А,Ә,Б

1,2,3,4

7.1

Қазақ-жоңғар соғыстары


Жоңғар басқыншылығына қарсы Отан соғысының басталуы.

Зерттеу сұрағы: Не себепті «Елім-ай» бүкілхалықтық әнге айналды?

7.1.1.1 жоңғар шапқыншылығы кезіндегі демографиялық өзгерістерді және миграциялық процестерді түсіндіру;

1

4,5,4

қыркүйек


7.2.2.1 халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау;

1

6,6,7 қыркүйек


7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау;

1

11.12.11

қыркүйек


7.4.1.1 жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптарын анықтау

1

13.13.14

қыркүйек


5-6

Біртұтас халық жасағының ұйымдастырылуы.

Зерттеу сұрағы: Неліктен Ордабасы ел бірлігінің нышаны болды?

7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау;

1

18,19,18

қыркүйек


7.3.1.1 Қарақұм және Ордабасы құрылтайларының халықты жоңғар басқыншылығына қарсы жұмылдырудағы рөліне баға беру

1

20,21,20

қыркүйек


7-8

Қазақ-жоңғар шайқастары.

Зерттеу сұрағы: Неліктен Аңырақай шайқасы қазақ-жоңғар соғысындағы түбегейлі бетбұрыс деп саналады?

7.3.2.1 Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте танылған хандар мен батырлардың рөлін түсіндіру

1

25,26,25

қыркүйек


Қазақ-жоңғар шайқастары.

Зерттеу сұрағы: Неліктен Аңырақай шайқасы қазақ-жоңғар соғысындағы түбегейлі бетбұрыс деп саналады? БЖБ №1

7.3.2.1 Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте танылған хандар мен батырлардың рөлін түсіндіру

1

27,28,27

қыркүйек


9-10

7.1

XVIII ғасырдағы Қазақ хандығы


XVIII ғасырдың басына дейінгі қазақ-орыс қарым-қатынастарының тарихы.

Зерттеу сұрағы: Неліктен Ресей Қазақстанды Азияға шығудың «кілті мен қақпасы» деп санады?

7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау;

1

2,3,2

қазан


7.3.2.2 Қазақ хандығының сыртқы саясатының нәтижелерін анықтау

1

3,5,3

қазан


11-12

Қазақ хандығының Ресей империясына қосылуының басталауы.

Зерттеу сұрағы: Әбілқайыр ханның Анна Иоанновна патшайымға жазған хатының себептері мен салдары қандай болды?

7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау;

1

9,10,9

қазан


7.3.2.2 Қазақ хандығының сыртқы саясатының нәтижелерін анықтау

1

10.12.10

қазан


13-14

Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты.

Зерттеу сұрағы:Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай? БЖБ №2

7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау;

1

16.17.16

қазан


7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау;

1

17,19,17

қазан


15


Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты.

Зерттеу сұрағы:Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай?

7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау;

1

23,24,23

қазан


16


Тоқсандық жиынтық бағалау

( ТЖБ) №1


І тоқсан бойынша оқу мақсаттары

1


17

Өлкетану

Туристік маршруттар

Туристік маршрут дегеннің не екенін білу;

Туристік маршруттар құрастырудың алғашқы дағдыларын меңгеру

1

24.26.24

қазан


18


Қайталау


1



2-тоқсан (14 сағат) 7 А,Ә,Б

19-20

7.2

XVIII ғасырдағы Қазақстанның мәдениеті


XVIII ғасырдағы халық ауыз әдебиеті.

Зерттеу сұрағы: XVIII ғасырда ақын-жыраулар шығармаларында тарихи оқиғалар қалай көрініс тапты?

7.2.2.1 халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау;

1

6,7,6

қараша


7.2.1.1 салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын анықтау

1

7,9,7

қараша


21-22

XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті.

Зерттеу сұрағы: Қазақтың ұлттық қолданбалы өнерінің бірегейлігі неде?

7.2.2.4 қолданбалы өнердің жетістіктерін бағалау

1

13.14.13

қараша


XVIII ғасырдағы қазақтардың материалдық мәдениеті.

Зерттеу сұрағы: Қазақтың ұлттық қолданбалы өнерінің бірегейлігі неде? БЖБ №3

7.2.2.4 қолданбалы өнердің жетістіктерін бағалау

1

14,16,14

қараша


23

7.2

Отарлау және ұлт-азаттық күрес


XVIII ғасырдағы Қазақстандағы казак-әскери отаршылдығы.

Зерттеу сұрағы: Қазақстанды отарлауды Ресей империясы қалай жүзеге асырды?

7.3.1.3 Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын анықтау


1


20,21,20

қараша


24-25

Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс.

Зерттеу сұрағы: Сырым Датұлы Кіші жүз қазақтарының қандай құқықтарын қорғауды көздеді?

7.3.1.5 халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау;

1

21.23.21

қараша


7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру

1

27.28.27

қараша


26-27

1822-1824 жылдардағы патша реформалары.

Зерттеу сұрағы: Неліктен XX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?

7.3.1.4 Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіндіру;

1

28.30.28

қараша


7.1.2.1 дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау

1

4,5,4

желтоқсан


28

1836-1838 жылдардағы Бөкей Ордасындағы қазақтардың көтерілісі.

Зерттеу сұрағы: Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын қандай ортақ идея біріктірді?

7.3.1.5 қазақ халықының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау;

7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру

1


5,7,5

желтоқсан


29-30

Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс.

Зерттеу сұрағы: Кенесары хан бастаған ұлт-азаттық күрес неліктен жалпы ұлттық сипатқа ие болды? БЖБ №4

7.3.1.5 халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау;

1

11.12.11

желтоқсан


Тоқсандық жиынтық бағалау

(ТЖБ) №2


ІІ тоқсан бойынша оқу мақсаттары


1

12,14,12

желтоқсан


31


Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс.

Зерттеу сұрағы: Кенесары хан бастаған ұлт-азаттық күрес неліктен жалпы ұлттық сипатқа ие болды?

7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру

1

19,21.25

желтоқсан


32

Өлкетану

Жомарт жүрек

Демеушілік және меценаттық дегеннің не екенін білу;

Нақты адамдардың істеген жақсылықтары туралы және өзінің туған жерін қолдау үшін не істеуге болатынын білу

1

25,26,27

желтоқсан


3-тоқсан (20 сағат)

33-34

7.3

Отарлау және ұлт-азаттық күрес

XIX ғасырдың 40-60 жылдарындағы қазақтардың ортаазиялық хандықтармен қарым-қатынастары.

Зерттеу сұрағы: Неліктен Орта Азия хандықтарының Қазақстанның оңтүстік аймақтарына экспансиясы күшейді?

7.3.1.5 халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау;

1



7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру

1



35-36

Қазақстанның Ресей империясына қосылуының аяқталуы

Зерттеу сұрағы: Қазақстанның оңтүстік аймақтарының Ресей империясына қосылуының ерекшеліктері қандай?

7.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау;

1



Қазақстанның Ресей империясына қосылуының аяқталуы.

Зерттеу сұрағы: Қазақстанның оңтүстік аймақтарының Ресей империясына қосылуының ерекшеліктері қандай?

БЖБ №5

7.3.2.2 Қазақ хандығының сыртқы саясатының нәтижелерін анықтау

1



37-38-39

7.3

Қазақстан Ресей империясы

ның құрамында


XIX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы әкімшілік-аумақтық реформалар.

Зерттеу сұрағы: Патша өкіметі тарапынан «бөліп ал да, билей бер» ұстанымы қалай жүзеге асты?

7.3.1.3 Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын анықтау;

1



7.3.1.4 Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіндіру;

1



7.1.2.1 дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау

1



40-41-42

Қазақтардың 1860-1870 жылдардағы азаттық күресі.

Зерттеу сұрағы: XIX ғасырдың 60-70 жылдарындағы ұлт-азаттық көтерілістердегі халық талаптарының сабақтастығы неден көрінді?

7.3.1.5 қазақ халықының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау

1



7.3.1.5 қазақ халықының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау

1



7.3.1.5 қазақ халықының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау

1



43-44-45

Қазақстандағы жаппай отаршылдық қоныс аудару саясаты.

Зерттеу сұрағы: Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті?

7.4.1.2 отарлау саясатының қазақтардың дәстүрлі шаруашылығына тигізген әсерін талдау;

1



Қазақстандағы жаппай отаршылдық қоныс аудару саясаты.

Зерттеу сұрағы: Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті?

7.1.1.2 Ресей империясының қоныстандыру саясатының себептері мен салдарын талдау;

1



Қазақстандағы жаппай отаршылдық қоныс аудару саясаты.

Зерттеу сұрағы: Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті?

БЖБ №6

7.1.2.1 дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау

1



46-47

7.3

Қазақстан Ресей империясы

ның құрамында


Қазақстанда капиталистік қатынастардың дамуы.

Зерттеу сұрағы: Қазақстанның өнеркәсіптік дамуы қалай басталды?

7.4.2.1 капиталистік қатынастар дамуының Қазақстанның экономикасына ықпалын анықтау

1



7.4.2.1 капиталистік қатынастар дамуының Қазақстанның экономикасына ықпалын анықтау

1



48-49

Жәрмеңке саудасының дамуы.

Зерттеу сұрағы: Қазақстанда неліктен жәрмеңке саудасы дамыды?

БЖБ №7

7.4.2.2 сауда қатынастарына жәрмеңкелердің әкелген өзгерістерін анықтау

1



7.4.2.2 сауда қатынастарына жәрмеңкелердің әкелген өзгерістерін анықтау

1



50

Тоқсандық жиынтық бағалау

(ТЖБ) №3


ІІІ тоқсан бойынша оқу мақсаттары




1



51

XIX ғасырдың екінші жартысындағы қазақ қоғамы.

Зерттеу сұрағы: “Зар заман” өкілдерінің қоғамдық-саяси көзқарастары қандай факторлардың әсерінен қалыптасты?


7.2.1.2 ұлттық құндылықтарға отаршылдық саясаттың кері әсерін талдау;

1



52

Өлкетану

Туған өлкенің жылнамасы

Дереккөздер негізінде өлке дамуының тарихи маңызды кезеңдерін анықтау;

Туған өлкенің шежіресін білу;

Мұражайлардан, мұрағаттардан, кітапханалардан, интернеттен туған өлкеге (ауыл, аудан, қала, облыс) қатысты қажетті ақпаратты табу;

Тарихи оқиғалардың хронологиясын құрастыра білу

1



4- тоқсан (16 сағат)

53-54-55

7.4

XIХ ғасыр -XX ғасырдың басындағы

Қазақстанның мәдениеті


XIX ғасырдағы мәдениеттің дамуы.

Зерттеу сұрағы: Неге XIX ғасыр қазақ халқының дәстүрлі музыка өнерінің гүлденген дәуірі деп саналады?

7.2.1.1 салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың құндылықтары мен маңыздылығын анықтау;


1



7.2.2.1 халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау;

1



7.2.2.3 ұлттық музыкалық аспаптардың қолдану ерекшеліктерін сипаттау

1



56-57

XIX ғасырдағы білім беру мен ағарту ісі.

Зерттеу сұрағы: XIX ғасырда Қазақстанда оқу-ағартушылық мекемелер қандай түрде дамыды?

7.2.3.2 XIX ғасырдың екінші жартысындағы білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін түсіндіру

1



7.2.3.2 XIX ғасырдың екінші жартысындағы білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін түсіндіру

1



58-59

Шоқан Уәлиханов – алғашқы қазақ ғалымы.

Зерттеу сұрағы: Неге С. Мұқанов Шоқан Уәлихановқа арналған шығармасын «Аққан жұлдыз» деп атады?

7.2.3.1 Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтау

1



7.2.3.1 Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерінің тарихи құндылығын анықтау

1



60-61

Ы. Алтынсарин – жаңашыл -педагог.

Зерттеу сұрағы: Ыбырай Алтынсариннің халық ағарту саласындағы жаңашылдығы неден байқалады?


7.2.3.3 Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау

1



7.2.3.3 Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау

1



62-63-64

Абай Құнанбаев – ұлы ойшыл.

Зерттеу сұрағы: Неліктен Абай Құнанбайұлын «Хәкім Абай» деп атады?

7.2.2.2 Абай Құнанбаевтың ақын, ойшыл, қоғам қайраткері ретіндегі қызметіне баға беру

1



7.2.2.2 Абай Құнанбаевтың ақын, ойшыл, қоғам қайраткері ретіндегі қызметіне баға беру

1



7.2.2.2 Абай Құнанбаевтың ақын, ойшыл, қоғам қайраткері ретіндегі қызметіне баға беру

1



65-66

XIX ғасырдың соңы – XX ғасырдың басындағы Қазақтардың ауызша тарихи дәстүрлерінің дамуы.

Зерттеу сұрағы: Ш. Құдайбердіұлы, М. Көпейұлы, Қ. Халид еңбектерінің тарихи құндылығы неде? БЖБ №8

7.2.3.4 Шәкәрім Құдайбердіұлы, Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы, Қ.Халид еңбектерін тарихи дерек ретіндегі маңызын айқындау

1



Тоқсандық жиынтық бағалау

(ТЖБ) №4


ІҮ тоқсан бойынша оқу мақсаттары


1



67


XIX ғасырдың соңы – XX ғасырдың басындағы Қазақтардың ауызша тарихи дәстүрлерінің дамуы.

Зерттеу сұрағы: Ш. Құдайбердіұлы, М. Көпейұлы, Қ. Халид еңбектерінің тарихи құндылығы неде?

7.2.3.4 Шәкәрім Құдайбердіұлы, Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы, Қ.Халид еңбектерін тарихи дерек ретіндегі маңызын айқындау

1



68

Өлкетану

Менің мектебімнің тарихы

Түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу;

Сұхбаттасуға қажетті сұрақтар қою және сұхбат жүргізу;

Өз мектебінің тарихын әңгімелей білу

1


















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!