Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Бұрынғы атаулар»
әдісінде білім беруші бұрынғы білімін еске түсіру мақсатында тірек
сөздерді ұсынады:
Фибриллярлы
нәруыздар
Глобулалы
нәруыздар
Қарапайым
нәруыздар
Күрделі
нәруыздар
Нәруыз
қызметтері
|
Оқушылар амандасады,
сынып тәртібін сақтайды.
«Бұрынғы атаулар» әдісінде
берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын сипаттайды,ой
қозғайды, пікір алмасады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып, Автор:
Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы
2019 ж
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Стоп кадр» әдісінде
берілген нәруыздардың түрлерін
атау.
|
«Стоп кадр» әдісінде берілген
нәруыздардың түрлерін
анықтайды.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-суреттегі нәруыздардың
түрлерін сипаттайды- 2 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2019ж
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
10.4.1.4 - нәруыздарды олардың
құрылымы, құрамы, атқаратын қызметтері бойынша
жіктеу;
|
Жаңа сабақтың оқу мақсатын
жазады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2019 ж
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Қазіргі атаулар»
әдісі
Мұғалім сабақ
басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып
қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара
қатынасы мен байланысы туралы ойлануын
сұрайды.
Нәруыздың бірінші, екінші,
үшінші, төртінші реттік
құрылымы.
|
«Қазіргі атаулар» әдісінде
берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады, топқа
бірігіп отырады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-кілт сөздердің анықтамасын
сипаттайды - 3 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2019 ж
|
Оқушыларға бағыт бағдар
беру
|
«Кинометафора»
әдісі.
Мақсаты: Оқушының
ой-өрісін, ойлау қабілетін
дамыту.
Бір мәселе бойынша
бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін
білуге болады.
|
Оқушының логикалық
ойлау қабілеті дамиды.
өз ойын, ой-пікірлерін
білдіреді.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-бейнефильмнен түсінгенін
сипаттайды- 2 балл;
|
Интерактивті
панель
бейнефильм
https://www.youtube.com/watch?v=D2XgIVxohFE
|
Практикалық тапсырмалар
беру
|
Топтық
жұмыс.
«Карусель»әдісі
Бір – бірімен
бөліседі.
Теориялық
материалмен өздерінің постерлерін ұштастыра отырып, «Карусель»
әдісі арқылы әр топпен жұмыс жасату(әр топ өз материалдарымен басқа
топтарды аралап түсініктеме
береді
Мұғалім жаңа тақырып
бойынша қысқаша ақпарат береді, топтық жұмыс
ұйымдастырады.
1-топ. «Нәруыздың
бірінші реттік құрылымын
сипаттаңыз»
2-топ. «Нәруыздың
екінші реттік құрылымын
анықтаңыз»
3-топ. «Нәруыздың
үшінші реттік құрылымын
салыстырыңыз»
4-топ. «Нәруыздың төртінші
реттік құрылымын
түсіндіріңіз»
|
«Карусель» әдісі арқылы
оқулықтағы ақпаратты топта талдайды, таныстырылымдарын ұсынады.
Тақырыптардың байланыстары туралы сұрақтар құрастырып, оларға жауап
іздейді, идеяларды
жинақтайды.
|
Дескриптор:
- нәруыздың бірінші реттік
құрылымын сипаттайды - 5
балл;
-нәруыздың екінші
реттік құрылымын анықтайды– 5
балл;
- нәруыздың үшінші реттік
құрылымын салыстырады – 5
балл;
- нәруыздың төртінші реттік
құрылымын түсіндіреді- 5
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2019 ж
А3,А4 формат қағазы,
маркер
|
Бағалау
|
Жеке
жұмыс.
Бақылау
тапсырмасы
|
Нәруыздарды олардың құрылымы,
құрамы, атқаратын қызметтері бойынша
жіктейді.
|
Дескриптор:
- нәруыздарды
олардың құрылымы, құрамы, атқаратын қызметтері бойынша жіктейді – 5
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Жұмыс
дәптері
Үлестірме
парақтар
|
Кері байланыс
беру
|
Кері байланыс «4
себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
Интерактивті панель,
презентация
1.Мен түсіндім,
себебі ...
2.Мен түсінбедім,
себебі ...
3.Мен қолдана
аламын, себебі ...
4.Маған тиімді болмады, себебі
.../ұсыныс……..
|
Білімді игеруді жақсарту және
оны тәжірибеге көшіру
|
Шығармашылық
жұмыс
«Нәруыз денатурациясы және
ренатурациясы»
|
Оқушылар берілген тақырыпша
бойынша тірек сызба жасайды. Берілген тапсырманы
орындайды.
|
Мұғалім
оқушыларды
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
Биология 10-сынып,
Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп»
баспасы 2019 ж
|