Материалдар / Адам қаңқасының құрылысы.Тірек-қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі. 8-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Адам қаңқасының құрылысы.Тірек-қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі. 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Онлайн сабақ жоспары
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән/сынып

Биология ,8- сынып Күн: 26.01.2021ж

Мұғалімнің аты-жөні

Абылкасымова М.А.

Сабақ тақырыбы:

Адам қаңқасының құрылысы.Тірек-қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі.

Оқу мақсаты:

8.1.6.1-тірек-қимыл жүйесінің қызметтерін сипаттау.

Сабақтың мақсаты:

Тірек-қимыл жүйесінің қызметтерін сипаттайды.




Кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

І.Ұйымдастыру кезеңі

-Оқушылармен амандасу.

-Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

Төңкерілген сабақ бойынша оқушыларға тақырып алдын-ала беріледі.

-ZOOM платформасына қосылады

-Мұғаліммен амандасады.

-Сабақтың мақсаттарымен танысады.

-Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.


Оқулық



презентация

Жаңа сабақ

«Фраер әдісі» бойынша оқушылар 3 топқа бөлініп, өздеріне берілген тапсырманы қорғайды.

І топ :Тірек-қимыл жүйесінің маңызы.Адам қаңқасы.


Дескриптор:

Тірек-қимыл жүйесінің маңызын айтады.

Адам қаңқасының құрылысын айтады.


ІІ топ: Қаңқа бөлімдері. Тірек-қимыл жүйесінің қызметі.


Дескриптор:

Адам қаңқасының бөлімдерін ажыратады.

Тірек-қимыл жүйесінің қызметтерін айтады.


ІІІ топ:Қол сүйектері мен аяқ сүйектерінің қызметтерін сипаттау.


Дескриптор:

Қол сүйегінің қызметін сипаттайды.

Аяқ сүйегінің қызметін сипаттайды.


Қ/Б Топтар бір-бірін бағалайды.



Оқушыларға адам қаңқасы туралы 1 минуттық видео көрсетіледі.

Видео бойынша оқушылардан не түсінгендігі сұралады.


2.Оқушылар джамборд тақтасында сәйкестендіру тапсырмасын орындайды.

https://jamboard.google.com/d/1AuwW0ERenjmxb

-Ao0B9ZzfAxWqqhkwlqJaj_WAJR3sg/viewer?f=0


Сүйектер мен олардың атауын ажыратып орналастырады.



Топтық тапсырманы қорғайды.

























Видеоға байланысты пікірін айтады.




Джамборд тақтасындағы тапсырманы орындайды




Топтар өзара бағалайды
























Мұғалім бағалайды



Мұғалім бағалайды

Стикер,презентация,видео

Сабақтың ортасы


Тапсырманы орындау

3.Оқушыларға пікірталас тапсырмасы беріледі.

«Ағзаға фосфор мен кальций не үшін керек екендігі туралы пікір алмасыңдар.Адам қаңқасының бөлімдерінде басқа сүйек түрлері орналасуы мүмкін бе?»

Оқушылар зум платформасы арқылы топқа бөлінеді.

Берілген сұраққа байланысты пікір алмасып, ортақ залға келіп айтады.



3.Оқушылар кахут ойынын ойнайды.Сілтеме жіберіледі.

Мұғалім бағалайды.

https://kahoot.it/challenge/0255268?challenge-id=95219349-3bfa-4b9b-9e7b-7dd645b81ed7_1611492725174


Оқушылар «Секционды залда» 3 топқа бөлініп, талқылап, топтық жұмыс жасайды.Уақыт аяқталған соң, ортада талдау жасайды









Kahoot арқылы, жібірілген сілтемеге өтіп, сұрақтарға жауап береді.



Оқулық













Бекіту

Рефлексия

Сұрақ-жауап арқылы жаңа сабақ қорытындыланады.

Кері байланыс

https://padlet.com/abylkasymovameruert1/zgfesxuva8uv4urt

Padlet платформасына өту арқылы кері байланысты жазады.

Кері байланыс жасау































Сабақтың басы тақырып пен мақсатының таныстырылуы « Фраер моделі» 1-топтың жұмыстарын қорғауы












«Фраер моделі» 2-топтың жұмысын қорғауы Оқушылардың сұрақтарға жауап беру сәтінен

Әр топ өз жұмыстарын қорғауда «Jamboard» тақтасында сәйкестендіру тапсырмасының орындалуы














Сабақты бекіту «Padlet» тақтасы бойынша кері байланыстың жүргізілуі

«Kahoot» платформасы арқылы тест тапсырмасын орындауы

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!