Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
7 “А” сынып – аптасына 3 сағат, оқу жылында – 102 сағат;
Қазақ тілі пәніненкүнтізбелік-тақырыптық жоспар
Баспасы: “Арман ПВ”. Авторы - Т.Н. Ермекова, Н.Ә.Ильясова, Г.Б. Тоқтыбаева
Ұзақ мерзімді жоспар дың бөлімдері |
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаты |
Са ғат са ны |
Мерзімі |
Ескертпе |
|||
1 тоқсан – 25 сағат |
|
|||||||
1-бөлім: Ауа райы және климат тық өзгерістер |
Тұманның пайда болуы |
7.1.1.1 - мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау; 7.2.5.1 Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. |
1 |
01.09.2023 ж |
|
|
||
Желдің пайда болуы |
7.2.1.1 Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау. 7.3.5.1 -оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу 7.4.1.1. Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
04.09.2023ж |
|
|
|||
Бұлт. Жаңбыр |
7.2.1.1 - мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау; 7.3.3.1 Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу |
1 |
06.09.2023ж |
|
|
|||
Боран |
7.3.5.1 -оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу |
1 |
08.09.2023ж |
|
|
|||
Қар |
7.2.5.1 -мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру 7.4.2.1 Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
1 |
11.09.2023ж |
|
|
|||
Ауа-райына қатысты қазақ халқының танымы |
7.3.3.1 Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу |
1 |
13.09.2023ж |
|
|
|||
Ауа-райы болжамдары |
7.4.2.1 Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
15.09.2023ж |
|
|
|||
Климаттың өзгеру себептері |
7.4.2.1 Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
18.09.2023ж |
|
|
|||
ББЖБ№1 Аралдың тағдыры |
7.3.3.1 Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу |
1 |
20.09.2023ж |
|
|
|||
2-бөлім: Көшпенді лер мәдениеті |
Көшпенділік
|
7.1.3.1 Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. 7.2.2.1 Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану. |
1 |
22.09.2023ж |
|
|
||
Киелі киіз үй
|
7.2.2.1 Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану. 7.3.1.1 Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру. |
1 |
25.09.2023ж |
|
|
|||
Көшпелі халықтың қару-жарағы |
7.4.2.1 Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
1 |
27.09.2023ж |
|
|
|||
Қоллөнер –зол өнер |
7.3.1.1 Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру. |
1 |
29.09.2023 ж |
|
|
|||
Көшпенділердің музыка өнері
|
7.4.2.1 Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану 7.3.1.1 Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру. |
1 |
02.10.2023ж |
|
|
|||
Көшпенділердің киім ерекшеліктері |
7.4.2.1 Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
1 |
04.10.2023ж |
|
|
|||
Көшпенділердің уақыт пен өлшемді анықтау белгілері |
7.4.2.1 Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану 7.3.1.1 Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру. |
1 |
06.10.2023ж |
|
|
|||
3-бөлім: Денсаулық – зор байлық |
Ең басты байлық Иммунитет |
7.1.6.1 Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу. 7.2.6.1 -оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу |
1 |
09.10.2023ж |
|
|
||
Дәрігермен сұхбат Денсаулыққа пайдалы тағамдар
|
7.3.4.1 Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу. (дискуссивті эссе) 7.3.2.1 Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу. |
1 |
11.10.2023ж |
|
|
|||
Көз – адамның айнасы |
7.4.3.1 -фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану |
1 |
13.10.2023ж |
|
|
|||
Дәрілік шөптердің денсаулыққа пайдасы |
7.4.3.1 -фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану |
1 |
16.10.2023ж |
|
|
|||
Дәрумендер - денсаулық кепілі |
7.4.3.1 -фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану |
1 |
18.10.2023ж |
|
|
|||
Ағзаның дабылы |
7.4.3.1 -фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану |
1 |
18.10.2023ж |
|
|
|||
ББЖБ №2 Денсаулыққа зиянды әдеттер
|
7.2.5.1 Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру. |
1 |
20.10.2023ж |
|
|
|||
ТЖБ №1 |
|
1 |
23.10.2023ж |
|
|
|||
|
Тоқсандық қайталау |
|
1 |
27.10.2023ж |
|
|
||
2 тоқсан – 22 сағат |
|
|||||||
4-бөлім: Сүйіспеншілік пен достық
5-бөлім: Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы |
Достық дәнегі |
7.1.3.1 Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. 7.4.3.1 -фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану |
1 |
06.11.2023 ж |
|
|
||
Достықты сақтаудың жолдары |
7.3.4.1 Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу.(дискуссивті эссе) |
1 |
08.11.2023 ж |
|
|
|||
Сүйіспеншілік-тіршіліктің негізгі тірегі
|
7.3.2.1 Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып,шағын мақала, нұсқаулық,әңгіме құрастырып жазу 7.4.3.1 -фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану |
1 |
10.11.2023 ж |
|
|
|||
Отанға, туған жерге деген сүйіспеншілік |
7.1.3.1 Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. 7.4.3.1 -фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану |
1 |
13.11.2023 ж |
|
|
|||
Сүйіспеншілік – сағыныш |
7.1.3.1 Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. |
1 |
15.11.2022 ж |
|
|
|||
Сүйіспеншілік – жаны ашу, аяушылық |
7.4.3.1 -фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану
|
1 |
17.11.2023 ж |
|
|
|||
Дос таңдай білу |
7.3.2.1 Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып,шағын мақала, нұсқаулық,әңгіме құрастырып жазу 7.4.3.1 -фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану |
1 |
20.11.2023 ж |
|
|
|||
ББЖБ№3 Достық, татулық – өмірдің қызығы |
7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу.(дискуссивті эссе); 7.4.3.1 -фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану |
1 |
22.11.2023 ж |
|
|
|||
Музыка және классикалық туындылар туралы түсінік |
7.3.2.1.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу.
|
1 |
24.11.2023 ж |
|
|
|||
Қазақ музыка өнерінің арналары |
7.3.2.1 Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу. |
1 |
27.11.2023 ж |
|
|
|||
Әбу Насыр әл-Фараби |
7.4., 2.1. –сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
1 |
29.11.2023 ж |
|
|
|||
Қазақ музыкасы |
7.3.2.1 Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу. |
1 |
01.12.2023 ж |
|
|
|||
Қазақтың дәстүрлі әндері |
7.1.5.1 Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. |
1 |
04.12.2023 ж |
|
|
|||
Қазақтың опера жанры |
7.1.5.1 Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. 7.2.6.1.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. |
1 |
06.12.2023 ж |
|
|
|||
Ғасыр бұлбұлы |
7.1.5.1. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. 7.2.6.1.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. |
1 |
08.12.2023 ж |
|
|
|||
Қазақтың ұлттық музыкалық аспаптары |
7.1.5.1 Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. 7.2.6.1 Оқылым стратегияларын
қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу,
|
1 |
11.12.2023 ж |
|
|
|||
Қазақтың киелі домбырасы
|
7.1.5.1 Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. 7.2.6.1.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. |
1 |
13.12.2023 ж |
|
|
|||
Домбыра туралы аңыз |
7.4.2.1 –сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
1 |
15.12.2023 ж |
|
|
|||
Қазақтың күй өнері Күй анасы – Дина |
7.1.5.1 . Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. 7.4.2.1 –сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
1 |
20.12.2023 ж |
|
|
|||
ББЖБ №4 Ақан сері Қорамсаұлы
|
7.2.6.1 Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. |
1 |
22.12.2023 ж |
|
|
|||
|
ТЖБ №2 |
|
1 |
25.12.2023 ж |
|
|
||
|
Тоқсандық қайталау |
|
1 |
27.12.2023 ж |
|
|
3-тоқсан – 31 сағат
Ұзақ мерзімді жоспар дың бөлімдері |
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаты |
Са ғат са ны |
Мерзімі |
Ескертпе |
|
6-бөлім: Ғаламтор және әлеуметтік желілер
|
Бүкіл әлемдік ғаламтор желісі |
7.1.1.1 Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау. 7.4.4.1. Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
1 |
08.01.2024 ж |
|
|
Айшылық алыс жерлерден жылдам хабар алғызған |
7.2.1.1 Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау.
|
1 |
10.01.2024 ж |
|
|
|
Қазақстанда ғаламтордың пайда болуы |
7.2.1.1 Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау. 7.3.3.1 Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу |
1 |
12.01.2024 ж |
|
|
|
Әлеуметтік желілер |
7.2.1.1 Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау. 7.4.4.1 Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
1 |
15.01.2024 ж |
|
|
|
Ғаламтор және оны құрастырушылар |
7.2.6.1 Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. |
1 |
17.01.2024 ж |
|
|
|
Ең көп қолданыстағы желілер |
7.4.4.1 Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
1 |
19.01.2024 ж |
|
|
|
Компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны |
7.2.6.1 Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. 7.4.4.1 Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
1 |
22.01.2024 ж |
|
|
|
Ғарыш пен ғаламтор |
7.4.4.1 Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
1 |
24.01.2024 ж |
|
|
|
Ғаламтор және кітап |
7.4.4.1 Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
1 |
26.01.2024 ж |
|
|
|
Ғаламтор және мен |
7.3.3.1 Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу |
1 |
29.01.2024 ж |
|
|
|
7-бөлім: Қазақстандағы ұлттар достастығы
8-бөлім: Дұрыс тамақтану. Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар |
Қазақстан халқы Ассамблеясы
|
7.1.5.1 Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. |
1 |
31.01.2024 ж |
|
|
Мәңгілік ел: Бір ел – бір тағдыр |
7.2.2.1 Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану. |
1 |
02.02.2024 ж |
|
|
|
Тұрақтылықтың басты кепілі – татулық пен келісім. |
7.2.4.1.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. 7.4.4.2 - еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну; |
1 |
05.02.2024 ж |
|
|
|
Қос бәйтерек достығы |
7.1.5.1. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. |
1 |
07.02.2024 ж |
|
|
|
Ұлт бірлігінің басты факторы
|
7.3.4.1.Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу.(дискуссивті эссе) |
1 |
09.02.2024 ж |
|
|
|
Мың алғыс саған қазақ халқы |
7.1.5.1. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. |
1 |
12.02.2024 ж |
|
|
|
Тілі басқа болғанымен, тілегі бір |
7.3.2.1.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу |
1 |
14.02.2024 ж |
|
|
|
Ұлттар достығының ұйытқысы
|
7.3.4.1.Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу. (дискуссивті эссе) |
1 |
16.02.2024 ж |
|
|
|
Қазақстан – еуразиялық кеңістіктің мәдени бесігі |
7.2.4.1.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу.
|
1 |
19.02.2024 ж |
|
|
|
ББЖБ №5 Нәтиже сабақ
|
7.2.7.1. Коммкникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды экспрессивті сөздерді және-мақал мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу,пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу |
1 |
21.02.2024 ж |
|
|
|
Тамақтану мәдениеті |
7.1.5.1. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. |
1 |
23.02.2024 ж |
|
|
|
Дұрыс тамақтану – қағидалары |
7.3.2.1.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу |
1 |
26.02.2024 ж |
|
|
|
Дұрыс тамақтану – денсаулық кепілі |
7.1.3.1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. |
1 |
28.02.2024 ж |
|
|
|
Сүт өнімдері |
7.2.5.1. Оқылым стратегияларын қолдану:комментарийжасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу |
1 |
01.03.2024 ж |
|
|
|
Нанның ерекшелігі |
7.2.5.1. Оқылым стратегияларын қолдану:комментарийжасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу 7.2.7.1. Коммкникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды экспрессивті сөздерді және-мақал мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу,пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу |
1 |
04.03.2024 ж |
|
|
|
Ет – негізгі азық |
7.1.3.1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу |
1 |
06.03.2024 ж |
|
|
|
Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдер. |
7.3.5.1.- оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу; 7.4.4.4 Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану. |
1 |
11.03.2024 ж |
|
|
|
Фасфуд тағамдарының зияны |
7.1.3.1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу |
1 |
13.03.2024 ж |
|
|
|
ББЖБ №6 Нәтиже сабақ
|
7.2.5.1. Оқылым стратегияларын қолдану:комментарийжасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу
|
|
15.03.2024 ж |
|
|
|
ТЖБ №3 |
|
1 |
18.03.2024 ж |
|
|
|
Тоқсандық қайталау |
|
1 |
20.03.2024 ж |
|
|
4-тоқсан – 24 сағат
9-бөлім: Жеңіс күні. Ұлы ерлікке тағзым |
Отан үшін от кешкендер |
7.2.5.1.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру.
|
1 |
01.04.2024 ж |
|
|
Шығыстың қос шынары |
7.2.5.1.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру.
|
1 |
03.04.2024 ж |
|
|
|
Ұшқыш Талғат Бигелдинов |
7.2.2.1.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу |
1 |
05.04.2024 ж |
|
|
|
Соғыс жылдарындағы Қазақстан |
7.3.2.1.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу
|
1 |
08.04.2024 ж |
|
|
|
Дара тұлға – Бауыржан Момышұлы |
7.2.5.1.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру.
|
1 |
10.04.2024 ж |
|
|
|
Панфиловшылар ерлігі |
7.2.5.1.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру.
|
1 |
12.04.2024 ж |
|
|
|
Ұшқыш қыз – Хиуаз Доспанова
|
7.3.2.1.Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу. |
1 |
15.04.2024 ж |
|
|
|
Партизан – Қасым Қайсенов |
7.3.2.1.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу. |
1 |
17.04.2024 ж |
|
|
|
Ер ел үшін туады... |
7.2.5.1..Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру. 7.3.2.1.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу. |
1 |
19.04.2024 ж |
|
|
|
Ардагерлерімізді ардақтайық
|
7.3.2.1.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу. |
1 |
22.04.2024 ж |
|
|
|
ББЖБ №7 Нәтиже сабақ |
|
1 |
24.04.2024 ж |
|
|
|
10-бөлім. Ғылыми фантастика |
Ғылыми фантастика туралы |
7.1.5.1. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. 7.2.2.1.Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану. |
1 |
26.04.2024 ж |
|
|
Ертегілердегі ғылыми қиял арналары |
7.1.4. 1.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. |
1 |
29.04.2024 ж |
|
|
|
Ғажайып ғаламшарлар |
7.3.6.1.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу |
1 |
29.04.2024 ж |
|
|
|
Шолпанның жұмбақ сырлары
|
7.1.5.1. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. |
1 |
03.05.2024 ж |
|
|
|
Шолпанға көшкен ауыл |
7.2.2.1.Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану. |
1 |
06.05.2024 ж |
|
|
|
Шолпандағы өмір |
7.1.2.1.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. 7.4.5.1. Сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану |
1 |
08.05.2024 ж |
|
|
|
Марстан шыққан жаңғырық |
7.3.6.1.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу 7.4.5.1. Сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану |
1 |
10.05.2024 ж |
|
|
|
Ғылыми-фантастикалық идеялар |
7.3.2.1.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. |
1 |
13.05.2024 ж |
|
|
|
Ғылыми-фантастиканың алғышарттары |
7.1.2.1.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. 7.4.5.1. Сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану |
1 |
15.05.2024 ж |
|
|
|
Ғылыми фантастика жазған қаламгерлер |
7.3.2.1.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу. 7.4.5.1. Сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану |
1 |
17.05.2024 ж |
|
|
|
ББЖБ№8 Нәтиже сабақ |
7.1.2.1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. |
1 |
20.05.2024 ж |
|
|
|
|
||||||
ТЖБ №4 |
|
1 |
22.05.2024 ж |
|
|
|
Тоқсандық қайталау |
|
1 |
24.05.2024 ж |
|
|
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз