Материалдар / Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Тамыз 2024
47
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
450 тг 405 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





8-сабақ. Сабақтың тақырыбы: Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер

Бөлімі:

Ұзақмерзімдіжоспартарауы:

1-бөлім. «Программалау» (ортақтақырыбы: «Жандытабиғат»,

«Жақсы» дегеннемене? «Жаман» дегеннемене?)

Педагогтіңаты-жөні:


Күні:

18,20 қазан

Сыныбы:

Қатысушыларсаны: Қатыспағандар саны:

Сабақтыңтақырыбы:

Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер

Оқубағдарламасынасәйкесоқумақсаты

3.3.2.1 жобабойыншабірлесіпжұмысістеуүшінмессенджерлердіпайдалану;

3.3.2.2 желідегіақпараталмасужолдарынтүсіндіру;

3.1.3.1 Интернет желісіндежұмысістеудежекеқауіпсіздігініңнегізгіережелерінескеру;

Сабақтыңмақсаты:

Барлықоқушыүшін:

Әлеуметтікжелілерменмессенджерлердіқандаймақсаттақолданатыныжәнеоныңқандайқаупі бар екенітуралыәңгімелейді.

Оқушылардыңкөбіүшін:

Желідегіақпараталмасупрограммалыққосымшаларыментанысады.

Кейбіроқушыларүшін:

Мессенджерлердебірлесіпжұмысістеудіңтиімдіжақтарынбіледі.

Сабақтыңбарысы:


Сабақ кезеңі/уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

1. Ұйымдастыру кезеңі (5 мин)

- Оқушылармен амандасу, сыныпты көңіл күймен қуанышқа бөлеу.

- Оқушылар жауап береді, өздерінің көңіл-күйлерін айтады.

Бақылау

Слайд, флипчарт

2. Дамыту кезеңі (10 мин)

- Әлеуметтік желі мен мессенджерлердің анықтамасын беру.
- Қауіптер жайлы айту.

- Оқушылар тыңдайды, сұрақтар қоя алады.

Бағалау критерийлері

https://almatykitap.kz/catalog/cifrly-sauattyly-21805/

Слайд, ақпараттық парақ

3. Ойын тапсырмасы 1 (10 мин)

- "Кім тез?" ойынын өткізу: мессенджерлер мен әлеуметтік желілерді атау.

- Оқушылар жылдам жауап беріп, бәсекелеседі.

Негізгі ұпай

Тақта, поститтер

4. Ойын тапсырмасы 2 (10 мин)

- "Сұрақ-жауап" ойынын ұйымдастыру: әр оқушы сұрақ дайындап, топтасып талқылайды.

- Оқушылар сұрақтар дайындайды, қызықты жауаптар береді.

Топтық бағалау

Слайд, сұрақ карточкалары

5. Рефлексия (5 мин)

- Сабақтың маңыздылығын түсіндіру.
- Қандай ақпаратты үйренді?

- Оқушылар сабақтан алған әсерлерін бөліседі.

Өздерін бағалау

Слайд, рефлексия парағы

Ойын тапсырмаларының сипаттамасы:

1. Кім тез?

  • Ойынның мақсаты: Оқушылар мүмкіндігінше көп әлеуметтік желі мен мессенджерлерді атауы керек.

  • Уақыт: 2 минут.

  • Нұсқаулық: Мұғалім "Бастау" дегенде, оқушылар аталған тақырып бойынша 30 секундта максималды жауап беру керек.

2. Сұрақ-жауап

  • Ойынның мақсаты: Оқушылар топтасып жұмыс істеп, бір-біріне сұрақтар қояды.

  • Уақыт: 10 минут.

  • Нұсқаулық: Оқушылар әрқайсысы бір сұрақ дайындап, сосын топта талқылайды. Топ әрбір тапсырмаға жауап беріп, сабақтың қызық тұстарын атап көрсетеді.

Бағалау:

  • Оқушылардың жауаптары мен белсенділіктері бойынша бақылау жүргізу.

  • Топтық жұмыстағы белсенділік, қызығушылық, ынтымақтастық (сабақ бойынша балл жүйесі).

Ресурстар:

  • Слайдтар, ақпараттық парақтар, поститтер, сұрақ карточкалары.

копироватьпереписатьпродолжить










Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!