Сабақтың ортасы
ЕББҚ
2
мин.
26 мин.
|
Практикалық жұмыс
Оқушылар оқулықта берілген практикалық
жұмыстың үлгісімен танысып, алгоритмдерді есептер шешуде қалай
қолдануға болатынын түсініп, келесі талдау жасайтын
1-тапсырманы орындайды.
(Т) Талдау
1-тапсырма
«Дүкенге бару» жобасының программалық
кодын талдаңдар. Программaға 1) a=4; b=5;
c=10 және 2) a=5; b=5;
c=9 жағдайлары енгізілгенде қандай нәтижелер
алынады? Алынған нәтижелерді талдап, түсініктеме
беріңдер.
|
Дескриптор:
- «Дүкенге бару» жобасының программалық
кодын талдайды.
- Программаға берілген мәндерді енгізіп,
нәтижесін шығарады.
-Шыққан нәтижелерді талдап, түсініктеме
береді.
|
Бағалау
Топтар бір-бірін
«Мадақтау»
әдісі
арқылы бағалайды. Жарайсың!
Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын!
|
7-сынып
оқулығы.
Компьютер
|
|
5
мин.
|
(Ж) Жинақтау
2-тапсырма
«Дүкенге бару» жобасының блок-схемасын
құрып, ұсыныңдар. Құрастырған блок-схема, алгортим құрылымының қай
түріне жатады? Түсініктеме беріңдер.
|
Дескриптор:
- Жобаның блок-схемасын құрып,
ұсынады.
- Құрастырылған блок-схема, алгортим
құрылымының қай түріне жататынына түсініктеме береді.
|
Бағалау:
Топтар бір-бірін «Мадақтау» әдісі
арқылы бағалайды. Жарайсың!
Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын!
|
7-сынып
оқулығы
Компьютер
|
|
5
мин.
|
(Д) 3-тапсырма
Үш таңбалы N саны берілген. Осы санның
цифларының арасындағы ең үлкенін тауып, экранға шығар. Тапсырманың
блок-схемасын құр.
мысалы
|
нәтиже
|
120
|
2
|
786
|
8
|
|
Дескриптор:
- Үштаңбалы N санының цифларының арасындағы
ең үлкенін тауып, экранға шығарады.
- Тапсырманың блок-схемасын
құрады.
|
Бағалау Оқушы өзін-өзі «Мадақтау» әдісі
арқылы бағалайды. Жарайсың!
Тамаша!
Керемет! Жақсы! Талпын!
|
7-сынып оқулығы
Компьютер
|
|
Сабақтың соңы
5
мин.
Рефлексия
|
Сабақты
бекіту
(Ұ) «Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі
Бағалау
Есептің алгоритмін құрастырудан
программалау процесіне өту кезінде алгоритмді графикалық тәсілде
дайындап алудың маңызын бағалаңдар.
|
Сыныптастарыңмен «Есептің бірден
программасын жазудан бастау керек пе жоқ алдын алгоритімін
графикалық түрде дайындау дұрыс па?» тақырыбында пікірталас
ұйымдастырыңдар.
|
Бағалау
Мұғалімнің қорытынды
бағалауы «Мадақтау» әдісі
арқылы жүргізіледі. Жарайсың!
Тамаша! Керемет! Жақсы! Талпын!
|
|
|
|
Үй тапсырмасы
Сызықтық алгоритмге арналған есеп
құрастыр. Құрастырған есебіңді әрі қарай тармақталу алгоритміне
арналған есепке ауыстыр. Құрастырған есептеріңнің блок-схемасын
құрастырып, программалық кодын жаз.
|
|