Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Қорытындылау
Сабақтың
соңы
|
Оқушылармен
сәлемдесу.
Археологтар Қазақстан жерінен қандай
олжаларды тапты?Тақырыптың атына назар аударады, мақсаттарына жету
жолдары пікір алмасып,
болжайды.
Оқушылар топқа
бөлу
-
Археология
тобы
-
Филология
тобы
-
Тапсырма
2 топтың
сайысы
-
Әлкей Марғұланның
өмірбаяны туралы
-
Әлкей Марғұланның
археологиясы шығармалары
жайлы.
2.Тапсырма
WORD WOLL әдісі
арқылы 2 топтың сұрақтарға жауап
беріуі
-
Тапсырма
Кракодил
әдісі
-
Тапсырма
TARSIYA
әдісі.
Оқушылар пазлдарды
сұрақтарға жауап беру арқылы
жинайды.
-
Тапсырма
ЧЕРНЫЙ ЯЩИК ( Қара
жәшік) Ішінде жасырылған сұрақтарға жауап
бер!
Әділқазылар бағалауы
бойынша жеңіске жеткен топты
анықтаймыз.
Тапсырма бойынша
бағалау жүйесі
-
1
балл
-
Әрбір жауап берген
сұраққа 1 балл
-
Оқушылардың фотода
тұрған бейнені тапқанына 1
балл
-
Пазл бөліктері
бірінші құрап біткен топқа 3
балл
-
Жауап бергеніне қарай 1
балл
|
Сәлемдесіп
Бүгінгі сабақ
бойынша өз ойларын айтады.
Оқушылар
тапсырмаларын орындап болып,жазып плакат жазуларын
қорғайды.
Ұяшықтарда
жасырынған сұрақтар бойынша сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар парақта
жазылған сөздерді іс қимыл арқылы
көрсетуі
Оқушылар пазлдарды
сұрақтарға жауап беру арқылы
жинайды
Қара жәшіктің ішіндегі
жасырылған сұрақтарға жауап
береді
|
Топқа бөлу
парағы
Интерактивті
тақта
А4 парақтарға жазылған
сөздер
ПАЗЛ
ЧЕРНЫЙ
ЯЩИК
|