Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаттары
|
6.2.2.1 -тақырып
бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен
сөйлеу этикеті формаларын білу,
6.4.1.1 -
мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездеме
жазу
|
Сабақтың
басы
(5
минут)
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы
тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
Сабақ мақсатымен
таныстыру
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
|
Тиімділігі:
оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы
жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
Сабақтың
ортасы
(6-37
минут)
|
Жаңа сөздермен
жұмыс
Нағашы-родственник
по линии матери
Сезімтал-чувствительный
Пікірлес-обсуди
Өнеге-пример,образец
Тіле-пожелай
Жазылым.
1-тапсырма
Сөздіктің көмегімен
сөздердің мағынасын анықта.
2-тапсырма
Анатуралы 3
мақал-мәтелжаз. Дерексіззатесімдерді
тап.
Айтылым
3-тапсырма
Төмендегі сұрақтарға
жауап бер.
Тілдік
бағдар
Көптік мәнді
есімдер
Жазылым
4-тапсырма
Мәтінді оқы. Көптік
мәнді есім сөздерді тап. Өз анаңды сипаттап
жаз.
Оқылым.Тыңдалым.
5-тапсырма
Мәтінді
тыңда.Оқы.
|
Оқушылар жаңа сөздерді айтады,
қайталайды, дәптерге түсіреді;
Ұрысу/ұрыспау,
әңгімелесу, сырласу, пікірлесу, тыйым салу, ренжу/ренжімеу, бақытты
сезіну, тілеу.
-Оқушылар тақырыпқа орай мақал
мәтелдерді жазады;
-Дерексіз зат есімдерді
табады;
1. «Ананы
сыйлау»
дегенді қалай
түсінесің?
2. «Анасы бар
адамдар ешқашан қартаймайды» деген сөзбен келісесің бе?
Неге?
3. Анаңның туыстарын
«нағашы» дейді. Нағашыларың туралы не
айтасың?
Көптік мәнді есімдер туралы
ақпарат алады;
Көптік мәнді есім сөздермен
жұмыс жасайды;
Мәтінді тыңдайды,
оқиды;
|
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
-сөздердің мағынасын
анықтайды;
- тақырыпқа орай
мақал мәтелдерді жазады;
-дерексіз зат
есімдерді табады;
Өзара бағалау: «Өте жақсы»,
«Жақсы», «Талпын»
«Бас
бармақ»
|
Оқулық
11
бет
Оқулық
11
бет
Оқулық
11
бет
Оқулық
11
бет
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Жеке жұмыс:
- бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім,
....көзімді жеткіздім.
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар
едім.
- маған ерекше
ұнағаны.....
- сабақтан соң
маған........келді
- бүгін маған..........сәті
түсті.
- қызықты
болғаны.....
- ......қиындық
тудырды.
- менің
түсінгенім.....
- енді
мен......аламын.
|
Мұғалім оқушыларды
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|