Материалдар / Ана көрген тон пішер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ана көрген тон пішер

Материал туралы қысқаша түсінік
Ана көрген тон пішер 6-сынып Т2 қазақ тілі ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Тамыз 2024
259
7 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
250 тг 225 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақтілі Т2

Бөлім:I.Отан отбасынан басталады5сабақ

Күні : 13.09.23

Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 6

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: Ана көрген тон пішер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.2.2.1 -тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу,

6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездеме жазу

Сабақтыңмақсаты:

Барлық оқушылар:Тақырып бойынша диалог жүргізе алады, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын біледі

Тілдік мақсаттар

Ана,жауапкершілік,сыйластық, отбасы

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)


Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.




Сабақ мақсатымен таныстыру

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.




Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.




Сабақтың ортасы

(6-37 минут)


Жаңа сөздермен жұмыс

Нағашы-родственник по линии матери

Сезімтал-чувствительный

Пікірлес-обсуди

Өнеге-пример,образец

Тіле-пожелай


Жазылым.

1-тапсырма

Сөздіктің көмегімен сөздердің мағынасын анықта.

2-тапсырма

Анатуралы 3 мақал-мәтелжаз. Дерексіззатесімдерді тап.





Айтылым

3-тапсырма

Төмендегі сұрақтарға жауап бер.









Тілдік бағдар

Көптік мәнді есімдер


Жазылым

4-тапсырма

Мәтінді оқы. Көптік мәнді есім сөздерді тап. Өз анаңды сипаттап жаз.



Оқылым.Тыңдалым.

5-тапсырма

Мәтінді тыңда.Оқы.




Оқушылар жаңа сөздерді айтады, қайталайды, дәптерге түсіреді;










Ұрысу/ұрыспау, әңгімелесу, сырласу, пікірлесу, тыйым салу, ренжу/ренжімеу, бақытты сезіну, тілеу.

-Оқушылар тақырыпқа орай мақал мәтелдерді жазады;

-Дерексіз зат есімдерді табады;



1. «Ананы сыйлау»

дегенді қалай түсінесің?

2. «Анасы бар адамдар ешқашан қартаймайды» деген сөзбен келісесің бе? Неге?

3. Анаңның туыстарын «нағашы» дейді. Нағашыларың туралы не айтасың?



Көптік мәнді есімдер туралы ақпарат алады;

Көптік мәнді есім сөздермен жұмыс жасайды;





Мәтінді тыңдайды, оқиды;




















Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-сөздердің мағынасын анықтайды;

- тақырыпқа орай мақал мәтелдерді жазады;

-дерексіз зат есімдерді табады;





Өзара бағалау: «Өте жақсы», «Жақсы», «Талпын»















«Бас бармақ»

Рисунок 1 Рисунок 2

Оқулық

11 бет











Оқулық

11 бет













Оқулық

11 бет









Оқулық

11 бет


Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасын беру : 12 б. 6-тапсырма


«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.




Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.


- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.


Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!

Бағалау

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!