Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Мектеп
ІТ мектеп лицейі
Бөлім:
Компютермен желілердің техникалық
сипаттамалары
Педагогтің тегі, аты, әкесінің
аты
Жумашова Жадыра
Турганбаевна
Күні:
Сынып:8а,ә,б,г,ғ
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Ақпаратты өлшеу. Алфавиттік
әдіс
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
8.2.1.1
ақпараттың көлемін анықтағанда алфавиттік тәсіл
қолдану
Сабақтың мақсаты
Ақпараттың
көлемін анықтай алады
Алфавиттік
тәсілді қолдануды біледі
Ойлау дағдылары
Білу, қолдану
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
5мин
Ұйымдастыру кезеңі (Амандасу, оқушыларды
түгендеу)
Сөзжұмбақ әдісі
жаңа тақырыпты анықтау
Білу
Әліпбилік тәсілде мәтіндегі әрбір символдың
ақпараттық салмағы болады деп есептеледі. Сим волдың салмағы әліпби
қуаттылығына байланысты. Әліпби қуаттылығы артқан сайын символдың
ақпараттық салмағыда артады.
Битпен сипатталған
әрбір символдың
ақпараттық салмағы (i)және
әліпбиқуаттылығы
(N)
мына формуламен анықталады: N
= 2i .Бұл фор муланы Хартли
формуласы деп атайды.
Ақпарат көлемі
формуласы I І=
K *
i
i – қолданылып жатқан әліпбидегі
бір символдың салмағы, K – мәтіндегі символ
саны,
Тапсырма
Оқушылар мұғаліммен амандасады, , сұрақтарға
жауап береді
Дискриптор
Ақпарат көлемін анықтайды
Мадақтау әдісі
Оқулық
Сабақ ортасы
20мин
Дискриптор
Ақпарат символды анықтайды
қолданылған әліпбиде қанша символ бар екенін
анықтады
Бағалау бетшесі
2ұпай
Сабақтың соңы
Сұрақтарға жауап беру 4ұпай
Бағалау бетшесі
Рефлексия
Стикер жапсыру
Үй
тапсырамсы
Тақырыпты оқу
ережелерді жаттау
жаттау
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз