«Миға шабуыл» әдісі.
«Адасқан сөздер» әдісі
Оқушылар тақырыпқа
байланысты сөздерден
сөйлем
құрайды.
«Ақпаратты қорғау»
сөзі
Оқулықпен
жұмыс
Оқушылар кітаппен жұмыс
істейді. Түсінгендерін
ортада талқылайды.
Мұғалім оқушылардың
білімдерін
толықтырады.
Ауызша мадақтау,
ынталандыру
1-тапсырма. Техникалық
диктант
... термині ... – құпия
және ... – хабар деген
ұғымдарды білдіретін
грек сөздерінен шыққан. ...
екі бөлімге бөлінеді:
... (шифрлау) және ...
(криптоталдау).
Криптографиямен айналысатын
адамды ... деп атайды.
... - ақпаратты кілтсіз кері
шифрлау ... мәселесімен
айналысады.
Дескриптор:
Криптология, шифрлау
ұғымдары мен бөлімдерін
анықтайды.
2-тапсырма.
- Оқулықта
берілгенШифрлау кестесіне талдау
жасаңдар.
Дескриптор:
- Шифрлау кестесін
анықтайды.
- Сөйлемдердің шифрлану
жолын талдайды.
3-тапсырма.
а) 2-суреттегі қазақ
алфавитін пайдаланып,
«Кездесу кітапханада
сағат онда» сөйлемін
шифрла.
ә) 2-суреттегі қазақ
алфавитіндегі әріптердің
орындарын ауыстырып,
«Кездесу кітапханада сағат
онда» сөйлемін
керішифрла. Не өзгеріс байқадың?
Дескриптор:
Сөйлемдерді
шифрлайды.
Оқушылардың жұмыстары
балл қойылған
фишкалар арқылы
бағаланады. Оқушылар
қоржындарына фишка жинау керек
|