Ұйымдастыру кезеңі (2
мин)
|
Оқушылармен амандасып, сабаққа
дайындығын тексеріп, жағымды ахуал туғызады.
|
Мұғалімдермен амандасып, дәптер,
оқулықтар дайындалады.
|
Бақылау
|
Тақта, маркер
|
Қызығушылықты ояту (2
мин)
|
Оқушыларғе жасанды интеллект мазмұнының
әртүрлі түрлерін қалай жасай алатыны туралы қысқаша бейне
көрсетеді. «Осындай мазмұнды құру кезінде ақпараттың қандай
қасиеттері маңызды деп ойлайсыз?» деген сұрақты
қояды.
|
Бейнероликті көріп, өз болжамдарын
айтады.
|
Ауызша сауалнама
|
Компьютер, проектор,
бейне
|
Білімді жаңарту (4мин)
|
Күнделікті өмірден мысалдар келтіре
отырып, ақпараттың негізгі қасиеттерін (өзектілігі, нақтылығы,
сенімділігі, құндылығы) түсіндіреді.
|
Анықтамаларды дәптерге жазып, нақтылау
сұрақтарын қойыңыз.
|
Дәптерге жазу
|
Алматыкітап оқулығы ,
презентация
|
Жаңа сабақ (10 мин)
|
Оқушылардан топтарға бөлініп, жасанды
интеллект құралын (мысалы, суретті қалыптастыруға арналған
Midjourney) пайдалана отырып, ақпараттың қасиеттері туралы
презентация жасауды ұсыныңыз.
|
Көрнекі материалдарды жасау үшін
жасанды интеллект арқылы топтарда жұмыс жасаңыз.
|
Өзара сыйластық, өзін-өзі
бағалау
Бағалау үшін
дескрипторлар:
-
Оқушы ақпараттың негізгі қасиеттерін анықтай
алады-1 б
-
Оқушы күнделікті өмірден ақпараттың қасиеттеріне
мысалдар келтіре алады. -1 б
-
Оқушы көрнекі материалдарды жасау үшін жасанды
интеллект құралдарын пайдалана алады. -1 б
-
Оқушы топта жұмыс жасап, пікірталасқа
қатыса алады-1 б.
|
Компьютерлер, Интернетке кіру, AI
құралдары
|
Практикалық тапсырмалар 15
минут
|
1.Топтық
жұмыс
1-тапсырма: AI көмегімен инфографика
жасаңыз
Мақсаты: Ақпараттың
қасиеттері туралы білімдерін бекіту, шығармашылық ойлауын
дамыту.
Жаттығу:
-
Әр
топқа ақпараттың бір қасиетін беріңіз (өзектілігі, дәлдігі,
сенімділігі, құндылығы).
-
AI
құралын пайдаланып, осы сипатты көрсететін көрнекі кескіндерді
жасаңыз.
-
Таңдалған сипатты, оның анықтамасын және визуалды бейнесін
көрсететін инфографика жасаңыз .
2-тапсырма: жұптық жұмыс
AI көмегімен чат-бот жасау
Мақсаты: Чат-боттардың
принциптерін түсіну, сұрақтарды құрастыруды және жауаптарды
талдауды үйрену.
Жаттығу:
-
Ақпараттың қасиеттері туралы сұрақтарға жауап
беретін қарапайым чат ботын жасаңыз .
-
Ботты тікелей жауап беріп қана
қоймай, сонымен қатар нақтылайтын сұрақтар қоя
алатындай етіп бағдарламалаңыз .
3-тапсырма: жеке жұмыс
Компьютерде жұмыс істеген уақыт туралы
мәліметтерді талдау
Мақсаты: Компьютерде
ұзақ уақыт жұмыс істеуге байланысты тәуекелдерді түсіну , деректерді талдауды
үйрену.
Жаттығу:
-
Әр
топқа әртүрлі адамдардың компьютерде өткізген
уақыты туралы деректер жинағын беріңіз
.
-
Деректерді талдау құралдарын қолдану (сүзгілер,
сұрыптау), заңдылықтарды анықтау және ұзақ мерзімді компьютерлік
жұмыстың денсаулыққа әсері туралы қорытынды
жасау.
-
Компьютер уақытын оңтайландыру бойынша ұсыныстар
беріңіз.
4-тапсырма: жұптық жұмыс
AI көмегімен киберқауіпсіздік туралы презентация
жасаңыз
Мақсаты: Киберқауіпсіздік туралы хабардарлығын арттыру, көпшілік
алдында сөйлеу дағдыларын дамыту.
Жаттығу:
|
Мұғалім нұсқаулығы бойынша дискрипторға
сай компьютерде тапсырмаларды орындайды.
|
1-т
Дескрипторлар:
Оқушы көрнекі бейне мен ақпарат қасиеті
арасындағы байланысты түсіндіре алады
2-тапсырма
Дескрипторлар:
-
Оқушы чатбот үшін анық және түсінікті сұрақтар
құрастыра алады. -1 б
-
Оқушы чатботтың жауаптарын талдап, қорытынды
жасай алады. -1 б
-
Оқушы чатботтың шектеулерін анықтай алады. -1
б
3-тапсырма
Дескрипторлар:
Оқушы негізделген ұсыныстарды
тұжырымдай алады-1 б
4-тапсырма
Дескрипторлар:
-
Оқушы презентацияға сәйкес тақырыпты таңдай
алады. -1 б
-
Оқушы көрнекі түрде тартымды презентация жасай
алады. -1 б
-
Оқушы киберқауіпсіздік туралы ақпаратты анық және
анық жеткізе алады. -1 б
|
Құрал:
Canva, Piktochart немесе мәтіндік сипаттамалар
негізінде кескіндерді жасау мүмкіндігі бар басқа онлайн инфографика
жасаушы.
2.тапсырмаға ресурс
Құрал:
AnyChat немесе басқа чат-бот
құрастырушы.
3
тапсырма
Құрал:
Google Sheets немесе басқа электрондық кесте
құралы.
4-тапсырма
Құрал:
кескін жасау мүмкіндіктері бар PowerPoint немесе
Google Slides.
ЖИ
|