«Миға шабуыл»
әдісі
- Желіде жұмыс істеуде
қандай қауіп-қатер бар деп
ойлайсың?
- Интернетте қандай
ақпаратты жариялауға болмайды?
- Әлеуметтік желілерді
пайдалануда қандай қауіп-қатер
бар?
«Джигсо»
әдісі
Оқушылар кітаппен жұмыс
істейді. Түсінгендерін ортада
талқылайды. Мұғалім
оқушылардың білімдерін
толықтырады.
Ауызша мадақтау,
ынталандыру
1-тапсырма.
- Біздің еліміздегі
ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз
етудің қандай шаралары,
заңдары бар? Талдаңдар. ҚР-дағы заңмен
қорғалатын құпияларды анықтайды.
Медальдар арқылы
бағалау
2-тапсырма.
- Ақпараттық
қауіпсіздіктің құрамдас бөліктерін Венн
диаграммасы арқылы
салыстырыңдар.
Дескриптор:
Ақпараттық
қауіпсіздіктің құрамдас бөліктерін
салыстырады.
Медальдар арқылы
бағалау
3-тапсырма.
Кестемен
жұмыс
Дескриптор:
- Қауіпсіздік жүйелерін
анықтайды.
- Қауіпсіздік жүйелерін
салыстырады.
Оқушылардың жұмыстарын
топбасшы шәкіл арқылы
бағалайды.
«Температура» әдісі. Термометр шәкіліне
оқушылардың аттарын
жазады.
Дескриптор:
|
Мұғалімді
тыңдайды
Дәптерге командаларды
жазады
SketchUp программасының
құралдарын пайдаланып моделін құрастырады
Сыныпта заттың
сипаттамасын береді
|