Оқулықпен жұмыс
Жаңа ақпаратпен танысу.
Әдістемелік берілген
сұрақтарға жеке, топта, ұжымда
жауап береді.
Мұғалім толықтырып
отырады
Ойынның артқы қабатына кез
келген суретті орнатуға болады.
/ Surface
нысандары үшін fill () әдісі:бетіне ақ фонды салу
windowSurface.fill(WHITE)
Біз
windowSurface сақталған барлық бетті ақ түспен толтырғымыз келеді.
Fill () функциясы параметр ретінде берілетін Surface бетін түспен
толық жабады.
Fill ()
әдісін немесе кез келген басқа сурет функция сын шақырғанда, PyGame
экранындағы терезе өзгермейтініне назар аударыңдар. Олар Surface
нысанын өзгертеді. PyGame функциясы арқылы экранда жаңа Surface ны
анын көр ету үшін, display.update () қолдану
керек.
Компьютердегі Surface нысанын өзгерту,
экрандағы суретті өзгертуден әлдеқайда жылдамырақ болады. Сондықтан
суреттің барлық функциялары Surface нысанында салынғаннан кейін
ғана экранда сурет салу әлдеқайда тиімді.
Fill ()
әдісі – функция емес, pygame.Surface нысандарының әдісі. Ол түс
параметрі үшін берілетін кез келген түс мәнімен барлық Surface
нысанын толық толтырады.
. «Арман-ПВ» баспасы, 2019 ж
(139-143б)
Компьютермен
жұмыс
1-тапсырма
Ойынның кейіпкері автокөлік
болатын программа
кодын компьютерде
орындаңдар.
1-код
import pygame
pygame.init()
screen =
pygame.display.set_mode([640,480])
screen.fill([255, 255,
255])(экранды ақ тұске бояды)
avto =
pygame.image.load("avto.png") (кейіпкерді
жүктейді)
screen.blit(avto, [50, 50])
([50,50] нүктесінен бастап
суретті көрсетеді )
pygame.display.flip()
running = True
while running:
for event in
pygame.event.get():
if event.type ==
pygame.QUIT:
running = False
pygame.quit()
2-код
import pygame, sys
pygame.init()
screen =
pygame.display.set_mode([300,300])
pygame.display.set_caption('avtokolik'
)
screen.fill([255, 255,
255])
avto =
pygame.image.load('avto.png')
avto
=pygame.transform.scale(avto, (160, 80))
screen.blit(avto,[50,
20])
screen.blit(avto,[50,
100])
Оқулық
Слайд материалы
Компьютер
5 мин
screen.blit(avto,[50,
180])
pygame.display.flip()
running = True
while running:
for event in
pygame.event.get():
if event.type ==
pygame.QUIT:
running = False
pygame.quit()
2-тапсырма
«Жарысу» жобасын жасап,
терезеге бірден 3 авто-көлікті орналастыр
2-код
import pygame, sys
pygame.init()
screen =
pygame.display.set_mode([300,300])
pygame.display.set_caption('avtokolik'
)
screen.fill([255, 255,
255])
avto =
pygame.image.load('avto.png')
avto
=pygame.transform.scale(avto, (160, 80))
screen.blit(avto,[50,
20])
screen.blit(avto,[50,
100])
screen.blit(avto,[50,
180])
pygame.display.flip()
running = True
while running:
for event in
pygame.event.get():
if event.type ==
pygame.QUIT:
running = False
pygame.quit()
Топтық жұмыс:
«Жолда жүру» жобасын құруға
қажетті фондық
сурет, автокөліктің спрайты
және осы ойын сюжетін
беретін программа кодын (3-код)
талдаңдар.
Программадағы әрбір команда
қатарына түсініктеме
жазыңдар.
1. Программа іске қосылғандағы
ойын тересі ( 4-
сурет).
2. Ойын фоны - jol.png
(5-сурет).
3. Автокөлік суреті -avto2.png
(6-сурет)
|