Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
«Домино» әдісі. Мұнда
оқушыларды қағаз қиындыларындағы кесене суретін жинау арқылы екі
топқа бөліп, үй тапсырмасы бойынша зымыран 10 сұрақ, ал 5 мәтін
сұрақ дайындайды Бір мезетте сұрақтар мен жауаптар ортаға салынады.
Осы орайда өз сәйкестіктерін табу арқылы «Домино» құрастыруды
тапсырады.
Дескриптор:
Үй тапсырмасын
жұмбақ суреттер арқылы еске
түсіреді
Сұрақ-жауап арқылы
пысықтайды
Мұғаліммен
сәлемдеседі
Өздерінің сабаққа қатысып
отырғаны жөнінде белгі береді
10 оқушы сұрақ
дайындайды
10 оқушы жауап
жазады
Сұрақтың жауабын сәйкестендіру
арқылы «Домино» құрастырады
Мұғалімнің кері
байланысы
Тапсырманың орындалу ережесі
көрсетілген сызба
Сабақтың
Басы
20
минут
1
тапсырма
Жаңа сабаққа оқушы
зейінін шоғырландыру
«Жүсі ата кесенесі»
бейнесабақты көру және берілген сұрақтар бойынша
талқылау.
-Бүгінгі сабақ не
туралы болмақ?
-Жүсіп ата туралы не
білдіңдер?
-Жүсіп ата
кесенесінің өмір сүру кезеңін біле алдыңдар
ма?
Дескриптор:
1.Жаңа тақырыптың
мазмұнын жобалай біледі;
2.Өмір сүрген кезеңдері мен
тарихын ажыратады
Бейнесабақты көреді,
мән-мағынасын түсінеді.
Берілген сұрақтар бойынша өз
ойларымен бөлісу арқылы талқылайды
«Кім жылдам?» әдісі.
Суреттер араластырылып беріледі. Кесене мен мешіттер деп екі топқа
жіктеуді тапсырады
Дескриптор:
1.Кесенені мешіт
түрінен ажырата алады;
2.Кесене құрылысына
қарап уақытын жіктеуді жобалап
біледі.
3
тапсырма
«Айналмалы
бекет»
Мәтінмен жұмыс.
Уақытты тиімді пайдалану үшін мәтін үш немесе төрт бөлікке бөліп
беріледі. Мысалы: Кесене сыртқы құрылысын 1-5, ерекшеліктерін 6-10,
өмір сүру кезеңі 10-15 аралығындағылар оқуын және түсіндіріп беруін
тапсырады.
Дескриптор:
1.Дайын білімге емес
өздігінен ісзенуге, саналы түрде білім алуға қадам
жасайды.
Берілген уақыт ішінде
суреттерге қарап, кесене мен мешіттер деп екі топқа
жіктейді
Мәтіннің бөліп берілген
бөлігін оқып, түсіндіреді және жаңа білімін тиянақтайды. Өзі
түсінеді, өзгені оқытады
ҚБ «Теңге
алу»
Мұғалімнің кері
байланысы
ҚБ
«Бағдаршам»
Оқулық,
интернет
ресурсы
Сабақтың
соңы
10
минут
4
тапсырма
«ВЕНН
диаграммасы» арқылы жаңа сабақты пысықтау
беріледі
Кесене
мен мешіткетән
белгілері мен айырмашылықтарын
анықтау
Оқушы
рефлексиясы
Сабақты
қорытындылау
Үйге
тапсырма
Мұғалімнің кері
байланысы
В ЕНН
диаграммасы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз