Материалдар / Ашық сабақ Сұрыптау әдісі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Сұрыптау әдісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Python стандартты сұрыптау. Python тілінде бар кіріктірілген сұрыптау алгоритімі-Timsort. Үлкен тізімдерде ол біріктіруді сұрыптау сияқты, ал кішкентай бөліктерде кірістіру ретінде жұмыс істейді.
Авторы:
19 Желтоқсан 2023
369
22 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ барысы.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

3-бөлім. Алгоритмдеу және программалау


Колледж: ШЖҚ «Жоғары медициналық колледж» КМК

Пән атауы: Информатика


Дайындаған оқытушы

Г.К.Ауелбекова

Күні: 23.2022

Курс 1

Топ ЕІ_22-2


Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Оқу мақсаты:

3.4 Сұрыптау әдістері

Сабақтың мақсаты:

  • Барлық оқушы: Python программалау тіліндегі сұрыптау ұғымы мен функцияларын анықтайды

  • Көпшілік оқушы: Сұрыптау әдістерінің тиімділігін тұжырымдайды

  • Кейбір оқушы: Сұрыптау функцияларын программалауда қолданады

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі

Оқытушының іс-әрекеті

Білім алушының іс-әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басталуы

Мақсаты: Топты түгендеу. Үй тапсырмасын тексеру

15 мин


  • Білім алушылардың сабаққа қатысуын түгендеу;

  • Білім алушыларда: киім нысанын, жазбаша орындалған үй тапсырмасының болуын тексеру;

  • Үй тапсырмасын орындау барысында туындаған сұрақтарды талдау.

  • Оқушылармен амандасу, түгендеу.

  • Топқа бөлу

  • https://qazmath.net/ сайт арқылы, reset, write, apend атауларымен 3 топқа бөлінеді.

  • «Миға шабуыл» әдісі Wordwall сайт арқылы сұрақтарға жауап береді QR кодпен сұрақтарды ашады.

Сабаққа арналған презентация

(№2 слайд)


Wordwall сайт арқылы сұрақтарға жауап береді. https://wordwall.net/ru/resource/37622672

Сабақтың ортасы

Мақсаты:

_20_мин жаңа тақырып түсіндіру

QR-код» арқылы видеоның көмегімен жаға тақырыпты қарастыру


15-20 мин тест





  1. «Сурет сөйледі» әдісі арқылы тақырыпты ашады

  1. Жаңа тақырыптың тақырыбын, мақсаты мен міндетін айқындайды;

  2. Видео, презентациядағы слайдтарды қолдана отырып, білімгерлерге «Сұрыптау әдісі» тақырыбын түсіндіру;

  3. Сұрыптаудың «Көпіршік» әдісін алгоритмінің көрсету;

  4. Білімгерлердің топтық және жеке іс-әрекетін ұйымдастыруға бағыт бағдар беру, берілген тапсырмаларды түсіндіру.


  1. Жаңа тақырыпты тыңдайды;

  2. Сұрыптау әдістерінің алгоритмдерін көрсетеді;

  3. Презентациядағы анықтамалар мен алгоритмдерін дәптерге көшіріп жазады;

  4. Топпен «QR-код» арқылы жаңа тақырыпты оқып, видеоны көріп 3 сұрыптау әдістердің кестелерін толтырып шығады және қорғайды;

  5. Жаңа тақырыпты бекіту Online Test ZipGrate платформасына сұрақтарға А4 қағазына бояп жауап береді;

  1. Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математикалық бағытына арналған оқулық, Информатика 10 сынып

  2. Презентация

  3. «QR-код» арқылы видеоның көмегімен жаға тақырыпты қарастыру

Сабаққа арналған презентация

(№8-22 слайд)

Қалыптастырушы бағалау.docx

https://visualgo.net/en/sorting

https://ch301.cm.utexas.edu/simulations/js/idealgaslaw/

https://drive.google.com/file/d/12h8tFK3108AjUAB0sY4n03ZD_afUJlOJ/view?usp=share_link



https://drive.google.com/file/d/1_R2r1BpIKhbRShpGevcpquTyZy7Qiltz/view?usp=share_link

https://drive.google.com/file/d/1AjjUcvm6sfPZYEGsmGxNukrrs0IdXAog/view?usp=share_link






















Бағалау парағы толтырылады

Platonus электронды жүрналы























Тақтаға смайликтерің жапсырады

Сабақтың соңы

Мақсаты:

25-27_мин


Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Python программалау тіліндегі сұрыптау ұғымы мен функцияларын анықтайды.

Сұрыптау әдістерінің тиімділігін тұжырымдайды.

Сұрыптау функцияларын программалауда қолданады.

1-топ: «Резіңке қолғап шешу алгоритмі»


1) Көпіршікті сұрыптау әдісінің алгоритімін анықтайды.

2) Неше қадам, итерация арқылы өсу ретімен сұрыпталатының анықтайды

А деңгей

3) Кесте толтырады және қорғайды

В деңгей

4) Кірістіру сұрыптау әдісінің алгоритімін қорғайды

С деңгей

5) кемшілігін анықтайды

6) артықшылығын анықтайды

2-топ: «Тері астына инъекция салу алгоритімі»

1) Жылдам сұрыптау (Быстрая сортировка; Quick Sort сұрыптау әдісінің алгоритімін анықтайды.

2) Неше қадам, итерация арқылы өсу ретімен сұрыпталатының анықтайды

А деңгей

3) Кесте толтырады және қорғайды

В деңгей

4) Кірістіру сұрыптау әдісінің алгоритімін қорғайды

С деңгей

5) кемшілігін анықтайды

6) артықшылығын анықтайды

3-топ: «Тіс тазалау алгоритмі»


1) Кірістіру сұрыптау әдісінің алгоритімін анықтайды.

2) Неше қадам, итерация арқылы өсу ретімен сұрыпталатының анықтайды

А деңгей

3) Кесте толтырады және қорғайды

В деңгей

4) Кірістіру сұрыптау әдісінің алгоритімін қорғайды

С деңгей

5) кемшілігін анықтайды

6) артықшылығын анықтайды


Дескриптор

1) Сұрыптау: деректер элементтерін алфавиттік немесе сандық сияқты нақты ретпен орналастыру (кесте арқылы интерактивтік тақтада)

2) Салыстыру: деректер элементтерінің қаншалықты ұқсас немесе бір-бірінен ерекшеленетінін бағалаңыз, олар қандай ретпен орналасу керектігін шешуге көмектеседі.

Сабақ бойынша рефлексия

_5-7_мин


Кері байланыс:



Сабақты қорытындылау. Білімгерлердің білімін бағалау.

Үй тапсырмасы

_2_мин


Үй тапсырмасы: Салғараева Г, Базаева Ж §29-30: 104-109 бб






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!