Сабақтың басы
10
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
1.Сәлемдесу.
Білім алушыларды түгелдеу.
2.Психологиялық ахуал
орнату.
«Тілек айту».
3. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы өткен тақырыпқа
шолу жасау.
4.Жаңа
тақырыпты ашу.
5.Сабақтың тақырыбы
және мақсатымен таныстыру.
|
1.Білім
алушылар мұғаліммен амандасады.
2. Білім алушылардың сабаққа
деген ынтасын арттыру мақсатында бір-біріне жақсы тілектер
айтады.
3.Білім
алушылар өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында
«сұрақ-жауап» әдісі арқылы қойылған
сұрақтарға жауап береді.
1.Жақсы дизайнның басты
принциптеріне нелер жатады?
(ыңғайлылық, қарапайымдылық,
көркемділік)
2.Ыңғайлылық
прнициптері неше түрге жіктеледі?
(3
түрге:қатесіздік, көлем,
көрнекілік )
3.Қарапайымдылық принципі неше
түрге жіктеледі?
(4 түрге:таңдау, сапа,
үзінді, икемділік)
4.Көркемділік принципі неше түрге
жіктеледі?
(2 түрге: тартымдылық,
жаңару)
4 .Ой
қозғау.
Ребусты шеш.
Компьютерлік графика дегеніміз не? Қандай түрлері
бар?
Компьтерлік графика дегеніміз – әр түрлі
кескіндерді (суреттерді, сызбаларды, мультипликацияларды)
компьютердің көмегімен алуды қарастыратын информатиканың маңызды
саласы.
5.Сабақтың тақырыбы және
мақсатымен танысады.
|
Әр
дұрыс жауапқа
2
балл
Мадақтама сөздер
|
Информатик
10-сынып оқулық./
Г.И.Салғара-
ва,
Ж.Б.Базаева, А.С.Маханова–
Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2019.-66-73
бет
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
Жаңа
тақырып
Жаңа
тақырыпты меңгерту мақсатында тапсырмалар
беру.
1-тапсырма.
(Жеке
жұмыс)
2-тапсырма.
( Жеке
жұмыс)
3-тапсырма.
( Жұптық
жұмыс)
Сабақты
бекіту
|
Терминдер
Веб-сайт – Веб-сайт – Web-site
Формат – Формат – Format
Графика –
Графика – Graphics
«Ой
бөлісу» әдісі бойынша білім
алушылар жаңа тақырыпты оқып, жаңа тақырып бойынша түсінгендерін
ортаға салып, ой бөліседі.
«Иә, жоқ» әдісі арқылы
пікірлердің шынайлығын бағалайық:
|
Иә
|
Жоқ
|
Жоғары ұлғайту кезінде векторлық кескін
сапасын жоғалтпайды.
|
+
|
|
Векторлық кескіндердің саласы –
фотосуреттерді өңдеу мен коллаждарды құру
|
+
|
|
Растрлық кескін векторлыққа қарағанда
дискіде көп орын алады
|
+
|
|
Растрлық кескіндерді жалпы қолдану аясы –
буклеттер, жарнамалық материалдар, визиткалар мен логотиптер
дизайны.
|
+
|
|
«Көршіңді тексер»
әдісі арқылы
бір бірінің
орындаған тапсырмасын тексереді.
Берілген форматтарды
тиісті орындарына орналастырыңдар.
Дескриптор:
- растрлық кескін
форматтарын дұрыс орналастыру;
-векторлық кескін
форматтарын дұрыс орналастыру.
Файлды бір форматтан
екінші форматқа түрлендіру жолдарын жазу.
С абақты
бекіту мақсатында «Сәйкестендіру»
әдісі бойынша кестеде
берілген файл форматтарын дұрыс атауымен
сәйкестендіреді.
|
2
балл
Мадақтама сөздер
2
балл
Мадақтама сөздер
2
балл
Мадақтама сөздер
2
балл
Мадақтама сөздер
|
Информатик
10-сынып оқулық./
Г.И.Салғара-
ва,
Ж.Б.Базаева, А.С.Маханова–
Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2019.-66-73
бет
Информатик
10-сынып оқулық./
Г.И.Салғара-
ва,
Ж.Б.Базаева, А.С.Маханова–
Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2019.-66-73
бет
Информатик
10-сынып оқулық./
Г.И.Салғара-
ва,
Ж.Б.Базаева, А.С.Маханова–
Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2019.-66-73
бет
|