Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Психологиялық ахуал туғызу ( 1 минут) 6 минут |
І.Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Психологиялық сәт: «Жылы лебіз» әдісі арқылы жүректі бір-біріне беріп, жылы лебіздерін білдіреді. Топқа бөлу: ЖАДА
теориясын негізге ала отырып, фигуралар арқылы топқа бөліну. 1 топ: «Кім жылдам» әдісі 1. Соғыстан кейінгі жылдары республиканың мәдени өмірінде қандай жағымды өзгерістер орын алды? 2.Жан-жақты дайындығы бар, шеберлігі жоғары мамандар не себепті керек болды? 3.Шеберлігі жоғары мамандарды табу мәселесі қалай шешілді? 4.Қаулы бойынша атқарылған жұмыстар қандай? 5.Ғылым академиясы құрылған жыл? 6.Ғылым Академиясының тұңғыш Президенті кім? 2 топ: Жұптық жұмыс: Білім беруді дамыту саласының жағымды және жағымсыз жақтары
3 топ: Тарихи домино
1950 ж соңы: Ғылыми мекеме саны........50 Институт............19 Сектор.......13 Мұражай..........2 Обсерватория.........1 Ботаникалық бақ-3 Ғылыми база.......8 Аспирант саны............500 Қатты зардап шеккен сала...............қоғамдық ғылымдар Бұрмаланған сала...............қазақстан тарихы ҚБ: Бағалау «Бағдаршам» әдісі
|
Жүрекшелер
1 қосымша
Бағдаршам түстері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
2 мин
5 минут
Мағынаны тану Талдау, жинақтау дағдылары
6 минут
10 минут
5 минут
|
Ой қозғау: 1.Интербелсенді тақтадан бірнеше сөздерді, суреттерді көрсету арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды. Мысалы: театр, әнші, кино, батырлар жыры, роман-эпопея, суретші, киноактер тб. Жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын, бағалау критерийлерімен таныстыру. Мұғалімнің кіріспе сөзі: Мәдениет салалары қалай дамыды?
Көрнекілікпен жұмыс. Ақын жазушылардың суреттерін көрсетіп, қысқаша шолу жасап кету. Озық тапсырма: 1 топ: Орал Таңсықбаевтың бір туындысын салу. 2 топ: «Менің атым-Қожа» үзінді дайындау 3 топ: М.Мақатаев өлеңін жатқа айту ҚБ: «Қол сигналдары: Бейнематериал: М.Әуезов «Абай» роман-эпопеясы туралы 15 дерек. 1 топ: Әдебиеттің дамуы, топтық жұмыс 1-тапсырма: «Сатылай комплексті талдау» 1. М.Әуезов «Абай»роман-эпопеясын жазған уақыттары 1-1942ж ,екінші кітабын аяқтаған жыл...............1947жыл, 3-1952, 4-1956ж 2.М.Әуезовке КСРО Мемлекеттік сыйлығы берілген жыл.... 1949ж 3.Замандастарының басынан өткен қиындықтары мен қуаныштары шығармаларынан көрінген ақын-жазушылар -С.Мұқанов.................... «Сырдария» -Ғ.Мұстафин...................... «Миллионер» -М.Иманжанов..... «Алғашқы айлар» Сонымен қатар: И.Шухов пен Н.Анов, А.Тоқмағамбетов, Т.Жароков, Ғ.Орманов, Ә.Тәжібаев, Қ.Бекхожин. 4.Түрлі әдістерге жүгініп халыққа шындықты жеткізе білген қалымдар мен ақын жазушылар:...........профессор Бейсенбай Кенжебаев, жазушы-Ғ.Мүсірепов, Юрий Домбровский, Ілияс Есенберлин. 5.Репрессияға ұшыраған жазушылар мен ақындар: -С.Сейфуллин, І.Жансүгіров, Б.Майлин 6.Сол кезеңде өлеңдері мен поэмалары кең тараған қазақстандық жазушылар ......... Бауыржан Момышұлы, Әбіш Кекілбаев, Мұқағали Мақатаев, Олжас Сүлейменов, Мұхтар Шаханов, Фариза Оңғарсынова, Тұманбай Молдағалиев, Әбдіжәміл Нұрпейісов т.б. 1-қосымша материал-М.Әуезов «Абай» роман-эпопеясы 2 топ: Кино өнері, топтық жұмыс Семантикалық карта толтыру.
Қосымша:Киноактерлер
Топтастыру. Нұрмұхан Жантөрин
Киноактерлер Әмина Өмірзақова Асанәлі Әшімов
Сабира Майқанова Ыдырыс Ноғайбаев Әнуар Молдабеков
3 қатар: Жұптық жұмыс 1 жұп: Музыка Әншілер: Роза Бағланова, Бибігүл Төлегенова, Ермек Серкебаев- таланты жарқырай ашылған әншілер, Әндерін халық жатқа айтқан әншілер: Шәмші Қалдаяқов, Нұрғиса Тілендиев, Ілия Жақанов. Сахна төрінде жүріп өз тыңдаушыларын тәнті еткен әншілер: -Жүсіпбек Елебеков, Ғарифолла Құрманғалиев,Манарбек Ержанов,Гульвира Разиева, Жамал Омарова, Роза Рымбаева, Әлібек Дінішев. Музыкалық ансамбльдер: «Досмұқасан», «Айгүл», «Ариран» Талантты балетмейстер: Болат Аюханов
2 жұп: Театр Тарихи диктант. Мұқан Төлебаев «.....................................», Евгений Брусиловский, Құддыс Қожамияров «...............................» шығармаларында ....................фольклор жаңа қырларынан танылды. Жеке тапсырма- Сурет өнері мен кескіндеме шебері Сипаттама беру Орал Таңсықбаев суретшілік өнерде үлкен табыстарға қол жеткізді. Қазақстан шеберлерінің шығармалары ЮНЕСКО –ның көрмелеріне қойыла бастады. Қалалардың көшелері мен алаңдары Х.Наурызбаев, Н.Гаев, Ш.Уалиханов сынды монументалды кескіндіеме шеберлерінің туындыларымен безендірілді, суретшілер М.Кенбаев, Е.Сидоркин, Р.Сахи т.б өздерінің тамаша картиналарын жазды. Мадақтаймын. «Шапалақ» арқылы бағалауды ұсынамын 1 шапалақ нашар 2 шапалақ жақсы 3 шапалақ өте жақсы |
2 қосымша Ақын-жазушылардың
портреті
3 қосымша
4 қосымша
5 қосымша
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |