Материалдар / Ата-анамды үлгі тұтамын
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ата-анамды үлгі тұтамын

Материал туралы қысқаша түсінік
Ата-анамды үлгі тұтамын 6-сынып Т2 қазақ тілі ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Тамыз 2024
182
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
250 тг 225 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім:I.Отан отбасынан басталады

Күні : 14.09.23

Педагогтіңаты-жөні:

Сынып: 6

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: Ата-анамды үлгі тұтамын

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездеме жазу

6.5.1.1 - мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар:Мәтіндерден деректі және дерексіз зат есімдермен жұмыс жасай алады, мінездеме жаза алады;

Тілдік мақсаттар

Бала,қамқор, ана, мейірім, үлгі, түсіністік,отбасы

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)


Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.



Сабақ мақсатымен таныстыру

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.




Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.




Сабақтың ортасы

(6-37 минут)


Тыңдалым.Айтылым.Қатал-строгий

Қолда-поддержи

Түсін-понимай

Үйрет-научи

Өзімшіл-эгоист

Ескер-учти

Оқылым.Айтылым

1-тапсырма

Өлеңді мәнерлеп оқы. Онда кім туралы айтылған? Деректі

зат есімдерді тап.

Жазылым

2-тапсырма

Суретке қара. «Ана

мейірімі» деген тақырыпта шағын

мәтін құра. Мәтінде деректі, дерексіз зат есімдер мен көптік мәндіесім сөздерді қолдан.






Тыңдалым.Оқылым

Мәтінді тыңда. Оқы.



Айтылым.

4-тапсырма

Мәтіндегі ақпараттың дұрыстығын тексер. Түсіндір.


Жаңа сөздерді тыңдайды, айтады, дәптерге жазады;







Өлеңді мәнерлеп оқиды; Деректі зат есімдерді табады






Суретке қарап берілген тақырыпқа мәтін құрастырады. Деректі, дерексіз зат есімдерді мәтін құрауда пайдаланады.

Мәтінді мұғалімнің оқуынан тыңдайды, оқиды.



Оқулықта берілген дұрыс, бұрыс бағытына арналған тапсырманы тексереді, себебін түсііндіреді.








Өзара бағалау: «Өте жақсы», «Жақсы», «Талпын»




«Бас бармақ»

Рисунок 1 Рисунок 2
















Оқулық

14 бет



























Оқулық

14 бет


Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасын беру : 15 б.5-тапсырма


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді





Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.








Бағалау

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!