Материалдар / Бақылау парағы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бақылау парағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бақылау парағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қырқүйек 2024
26
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
250 тг 225 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектепке дейінгі ұйым мен жалпы бiлiм беретiн мектеп, лицей және гимназияның мектеп алды сыныптары педагогінің ұйымдастырылған қызметін бақылау парағы


Педагогтің Т.А.Ә. (бар болса)




Бақылаушының Т.А.Ә. (бар болса)




Лауазымы, біліктілік санаты




Лауазымы




Ұйымдастырылған қызмет










Білім беру ұйымы




Бақылау күні




Топ










Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы (вариативтік, бейімделген білім беру бағдарламалары) негізінде ұйымдастырылған қызметтің (іс-шараның) мазмұны

Ұйымдастырылған қызметтің мақсаттары




Бағалау критерийлері

деңгейі

1.

Жоспарлау

0

1

2

3

1.1

Ұйымдастырылған қызметтің (іс-шараның) мақсаттары



мақсат ұйымдастырылған қызметтің мазмұнына сәйкес келеді













барлық тәрбиеленушілерге нақты және ұйымдастырылған қызмет (іс-шара) қол жетімді













1.2




















Тәрбиелеу мен оқыту әдістері



мақсаттарға сәйкес келеді













тәрбиеленушілердің жас ерекшеліктеріне сәйкес келеді













барлық тәрбиеленушілердің білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді













әдістерді:

- практиканы зерттеу нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші)

- авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) қолдану жоспарланады













1.3

Педагогтің тәрбиеленушілермен өзара әрекеттесу түрлерін, әдістерін бағалау



тәрбиеленушілердің жеке және ұжымдық мүдделерін, қажеттіліктерін қолдауды қамтамасыз етеді













тәрбиеленушілердің жас ерекшеліктеріне сәйкес келеді













күні бойы тәрбиеленушілерге эмоционалды жайлылықты қамтамасыз етеді













әдістерді:

- практиканы зерттеу нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші)

- авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) қолдану жоспарланады













2.

Ұйымдастырылған қызметті (іс-шараны) өткізу



2.1

Функционалдық сауаттылықты дамытуды ескере отырып материалды ұсыну



терминдер мен ұғымдардың дәйекті және өзара байланысты игерілуі көрінеді













әр түрлі көздерден ақпаратты табу, алу және түсіндіру дағдыларын дамытуға бағытталған әдістер мен тәсілдер қолданылады













әртүрлі көздерден ақпаратты табу дағдыларын дамытуға бағытталған ресурстар пайдаланылады













тәрбиеленушілер материалды практикалық тұрғыда қолдану тәсілдерін анықтауға тартылады













2.2

Цифрлық білім беру ресурстарды және қосымша дереккөздерді қолдану



тәрбиеленушілердің жеке қажеттіліктері мен мүдделерін ескере отырып педагог әзірлеген ЦББР ресурстары пайдаланылады













тәрбиеленушілердің мүдделері мен қабілеттерін ескере отырып, ата-аналарға/заңды өкілдерге қосымша дереккөздерге авторлық сілтемелер беріледі













2.3

Ресурстарды, саралау тәсілдерін қолдану



тәрбиеленушілердің өзара әрекеттесуіне ықпал етеді













барлық тәрбиеленушілердің білім беру қажеттіліктері мен жеке ерекшеліктері ескеріледі













ресурстарды саралау барлық тәрбиеленушілердің білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді













барлық тәрбиеленушілердің танымдық қызығушылығын арттыру әдістерін қолданады













2.4

Күн тәртібі, уақытты ұтымды пайдалану


күн тәртібі сақталады, бұл ретте педагог тәрбиеленушілердің қажеттіліктеріне сәйкес өзгерістер

керек екенін ескереді













уақыт ұтымды бөлінеді (тайм-менеджмент сақталады)













педагог пен тәрбиеленушілердің сөйлеу балансы сақталады













2.5

Тәрбиеленушілердің өзара әрекеттесуін ұйымдастыру



өзара әрекеттесудің әртүрлі формаларын қолдануда тепе-теңдік (ұтымдылық) сақталады (өзара әрекеттесу кезінде рөлдер бөлінеді)













өзара іс-қимылды ұйымдастыру кезінде тәрбиеленушілердің жеке қажеттіліктері, мүдделері ескеріледі













тәрбиеленушілер диалогке, талқылауға белсенді қатысады













2.6

Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды дамыту













ресурстар, тапсырмалар құндылықтардың дамуына ықпал етеді













тәрбиеленушілер құндылықтарға адалдығын көрсетеді













3

Тәрбиеленушілердің қызметін бақылау



3.1

Бақылау кезіндегі тәрбиеленушілердің қызмет түрлері



тәрбиеленушілердің өзін-өзі ұйымдастыру дағдылары қалыптасқан













тәрбиеленушілердің жастарына сәйкес













тәрбиеленушілер белгілі бір қызметке қызығушылық танытады













өзін-өзі бағалау және өзара бағалау жүргізіледі













4

Рефлексия



4.1

Ұйымдастырылған қызмет (іс-шара)бойынша педагог рефлексиясы



тәрбиеленушілердің міндеттерге қол жеткізуі негізінде ұйымдастырылған қызметті (іс-шараны) бағалау жүргізіледі













4.2

өзіндік талдау негізінде тәжірибені дамыту бойынша бағыттар мен нақты әрекеттер анықталады
















Барлығы
















қорытынды (max 102)






Ұсыныстар



      Қолы_______________________Бақылаушының Т.А.Ә. (болған жағдайда)

      "Танысты"

      Қолы_______________________ Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!