Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Дыбыстық əсерлермен
танысады. Дыбыстың адамға жағымды жəне жағымсыз əсері туралы
əңгімелейді.
Сабақтыңбарысы
Сабақтыңкезеңі/уақыты
Педагогтіңіс-əрекеті
Оқушыныңіс-əрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
5
мин.
Ұйымдастыру
сәті
Оқушыларды түгендеу,
амандасу,сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
таныстыру.
Оқушылар мұғаліммен
сәлемдеседі
Мұғалім белсенділік танытқан
оқушыларды
«Қошеметтеу»əдісі бойынша бағалайды.
Сабақтың ортасы 30 мин
ІІ.Мағынаныашу (білімді өзектендіру үшін).
(Ұ)Оқулықпенжұмысістеу.«Түртіпалу»əдісі
Оқулықта жаңа білім
айдарындағы ақпаратты оқып, берілген термин сөздер мен негізгі
ұғымдармен танысады
Жеке
жұмыс.
Компьютермен
жұмыс :
(МК,Ө)Практикалықжұмыс
Интернеттен табиғи жəне
жасанды дыбыстық əсерлерді компьютерге «Дыбысəсерлері» бумасына көшіріп, сақта.
Компьютерден «WindowsMediaPlaye» программасын іске қос.
Файл – Ашу
(Открыть) командаларын орындап, дыбыс сақталған буманы
аш.
Тыңдағың келетін дыбыстық файлды, мысалы,
«Бұлбұлдауысы.mp3» тінтуірдің көмегімен
аш.
«Windows Media Playe»
программасының көмегімен бумаға сақталған дыбыстық əсерлерді
тыңда.
Компьютерден «WindowsMediaPlaye» программасын іске қосады. Файл –
Ашу (Открыть) командаларын орындап, дыбыс сақталған
буманы ашады.
«Бұлбұлдауысы.mp3» тінтуірдің
көмегімен ашады.
«Windows Media Playe»
программасының көмегімен бумаға сақталған дыбыстық əсерлерді
тыңдайды.
(Жұппен
жұмыс.
Анықта
:
1-тапсырма.
Шудың адамға қандай жағымсыз əсері
бар?
«Мектептегі шу деңгейін қалай азайтуға болады?»
тақырыбында ойларыңды ортаға салыңдар.
Дескриптор:
Шудың адамға жағымсыз
əсерлері туралы айтады.
Мектептегі шу деңгейін қалай азайтуға болатыны
туралы ойларын ортаға салып, ұсыныстарын айтады.
Оқушылар бірін- бірі
«Қошеметтеу»əдісі бойынша бағалайды.
Интерактивті
тақта
Ұсыныстарыңды
айтыңдар.
Топпен
жұмыс.
Орында
:
1-тапсырма.
Құлаққаппен жиі əн тыңдаған
адамның есту қабілеті
төмендейді.
Оқулықта берілген
суреттер арасындағы қауіпсіздігі төмен құлаққапты
көрсетіңдер. Себебін
түсіндіріңдер.
Орында
:
ЕБҚО
1-тапсырма.
Құлаққаппен жиі əн тыңдаған
адамның есту қабілеті
төмендейді.
Оқулықта берілген
суреттер арасындағы қауіпсіздігі төмен құлаққапты
көрсетіңдер.
Дескриптор
Жұбымен ақылдасып, тапсырманы талқылайды.
Суретте берілгендердің ішінен ең
қауіпсіз құлаққапты таңдайды.
Қауіпсіз екендігін
дəлелдеп, себебін түсіндіреді.
Жұптағы оқушылар бір- бірін тапсырма орындау деңгейіне
байланысты
«Қошеметтеу»əдісібойынша бағалайды.
Интерактивті
тақта
2.Оқулықтағы табиғи жəне жасанды дыбыс көздерін
анықта. Бұл дыбыс көздерінен қандай дыбыстық əсерлер аламыз?
(жағымды, жағымсыз)
Дескриптор
Табиғи жəне жасанды дыбыс
көздерін анықтайды.
Бұл дыбыс көздерінен қандай дыбыстық əсерлер
алатынын айтады.
Неліктен жағымды немесе
жағымсыз екендігін түсіндіреді. Себебін түсіндіреді.
Оқушылар өзін-
өзі
«Қошеметтеу»əдісібойынша бағалайды.
Сабақтың соңы(5мин.)
Үйге тапсырма
:Дыбыстық әсерлер
тақырыбын оқу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз