Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Экожүйелердің компоненттері. Су және құрлық экожүйелері. Модельдеу «Су
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Экожүйелердің компоненттері. Су және құрлық экожүйелері. Модельдеу «Су
Материал туралы қысқаша түсінік
Экожүйелердің компоненттері. Су және құрлық экожүйелері. Модельдеу «Су
Дәнді дақылдар селекциясын
даымтуға үлес қосқан Қазақстан ғалымы ?Оразалиев
Р.А
Биологиялық үдерістер мен тірі
ағзаларды өнеркәсіп өндірісінде қолдану?Биотехнология
Гендік инженерия қай
ғасырда қарқынды дамыды?ХХ соңғы
ширегінде
Сұйық азотта өте төмен
температурада мұздатуқалай
аталады?Криоконсервациялау
Биотехнология ғылымы қай
жылы енгізілді?1970
Биязы жүнді қой тұқымын
алуда еңбек сіңірген академик ғалым?Ф.М.Мұхамедқалиев
Адаптация сөзінің
мағынасы?Бейімделу
Оқушылар онлайн платформада
берілген сұрақтарға жауап
береді
Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен санаса
білу, көзқарастарын бөлісуде белсенді жағдай
орнату.
Саралау:Дұрыс мағынада жауап беруге
бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар
қойылады.
Тиімділігі:Алдында өтілген тақырыпқа шолу
жүргізіледі. Инновациялық технологияны
қолдану.
ҚБ«Өте жақсы», «жақсы» «Талпын»
мұғалім тарапынан бағалау
Онлайн
платформа
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу
12
мин
«Стоп кадр» әдісі
арқылы «Бейнежазба» көрсету. «Бейнежазбадан не
байқадыңдар?
Бейнежазбаны көру
арқылы сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады
/Бейнежазба орыс
тілінде/
Бейнежазбадан көрген ақпарат
туралы өз ойларын айтады.
Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен бөлісу,
ақпаратты анализдей
алу.
Бейнематериал
Ұжымдық
жұмыс
5
мин
Тапсырма1. Постер
қорғау.
1
топ.«Тірек-схема»әдісімен экожүйенің жалпы
құрылымының сызбасын салып, су және құрлық экожүйелерін
салыстырыңдар?
2
топ.«Модельдеу»әдісі
арқылықоректік тізбек пирамидасын
модельдеңдер, су және құрлық экожүйелерін атап
беріңдер?
3
топ.«Сәйкестендір»
Экожүйе құрылымына
мысалдар келтіріңдер,тіршіліктің экологиялық
деңгейлерін өсу ретімен
орналастырыңдар,
Әр топ өздеріне берілген
тапсырмаларды орындайды. Бірінші топ тірек схема түрінде, екінші
топ модельдеп, сәйкестендіреді, үшінші топ мысалдар келтіріп, өсу
ретімен орналастырады
Дескрипторы:
Экожүйенің құрылымын
түсінді;
Су экожүйесін
ажыратты;
Құрлық экожүйесін
ажыратты;
Мысалдар
келтірді.
«Фотоаппарат» әдісі арқылы өз-өздерін
бағалап отырады
Жалпы– 4
балл
Мақсаты: Білім алушы өз ойын
талдайды және сараптайды, ойлау логикасын
дамытады.
Постер суреттер
пирамидалар
Жұптық
жұмыс
4
мин
2
тапсырма.Берілген Венн диаграммасын
пайдаланып, тоған және шалғын экожүйелерінің ұқсастықтары мен
айырмашылықтарын тауып, диаграммадағы бос орынды толтыр. Кем
дегенде 4-5 сипаттама қарастырылуы
керек.
Оқушылар жұппен жұмыс
орындайды. Венн диаграммасына айырмашылықтары мен ұқсастықтарын
жазады.
Дескриптор:
Су және құрлық экожүйесінің
айырмашылықтарын жазды;
Су және құрлық экожүйесінің
ұқсастықтарын жазды.
«Фотоаппарат» әдісі арқылы өз-өздерін
бағалап отырады
Жалпы–2
балл
Жеке
жұмыс
2мин
Дәптермен
жұмыс.
1 тапсырма. Су және
құрлық экожүйелерін салыстырыңыз?Асты сызылып
курсивпен жазылған сөздердің дұрысын
таңдаңыз.
Тіршілік
ортасы
Құрлық-ауа,
топырақ,
Сулы
орта
Абиотикалық
факторлар
Жарық
Үнемі дайын
түрдеқолжетімді/
қолжетімсіз
Тереңдік артқан сайын жарықтың
өтуінашарлайды/
артады
Судың
қолжетімділігі
Өзгермелі/
Өзгермейді
Үнемі дайын түрде қолжетімді,
бірақ осмостық факторларға тәуелді болуы
мүмкін
Оттектің
қолжетімділігі
Үнемідайын/ дайын
еместүрде
қолжетімді
Еріген оттектің мөлшері
тереңдеген сайын төмендеп, температура төмендеген
сайынартып/
азайыпотырады.
Желдің
ағымдылығы
Ауа аз мөлшерде ғана ағыс
тудыратындықтан құрлық ағзалары өздерінің құрылымдарын өзгертуге
мәжбүр
Сужоғары/
төменгіағымдылықты қамтамасыз
етеді
Жабысқақтығы
Ауаның
жабысқақтығытөмен /
жоғары
Ауаға қарағанда судың
ж
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз