Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Өзін- өзі
тексеру
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Өткен білімді
еске түсіру
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Оқушылар
сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасайды.
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
|
Мағынаны
ашу.
2 6
мин.
Жаңа
білім
|
Сөздік
жұмысы
№7-тапсырма:
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқып
түсіндіреді,
берілген жаттығуларды
орындатады.
|
Айтылым
Татулық-мир,согласие
Аманат-долг,
поручение
Сақтау-сохранить
Өткен-прошлое
Жауапкершілік-ответственность
Асқақтау-проявлять
гордость
Бұзылмайтын-неразрушимый
Тұрмыс-быт
Айтылым.
Мәтіндегі мақал-
мәтелді тақырып ретінде алып, ой
бөліседі.
*Ел бірлігі- ел
теңдігі.
*Байлық- байлық
емес, бірлік- байлық.
|
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл.
- Сөйлем
құрайды
-Көсемшені
қолданады
«Бағдаршам» тәсілі арқылы кері
байланыс.
|
11-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Сөздіктер
|
|
№8-тапсырма:
Жеке
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
6-тапсырма
Жұптық
жұмыс
|
Жазылым
Мәтіндегі ақпаратты
және қосымша дереккөздерді пайдаланып, « бірлік» сөзіне кластер
түзеді.
Мәтін бойынша
берілген ақпараттың дұрыстығын
анықтайды.
Айтылым
Мәтін мазмұны
бойынша сұрақтарға жауап береді,
сұхбаттасады.
|
Дескриптор:
Жалпы – 3 балл.
-Салыстырады
-Бағалайды
«Жарайсың, жақсы,
орташа» арқылы бағалау
жүргізіледі.
Дескриптор
4
балл
-Диалог
құрады.
|
11-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Интербелсенді
тақта
Слайдтар
|
Бекіту
Кері
байланыс
|
Тапсырма
Топтық
жұмыс
Топтық жұмыстың
тиімділігін ұғындырады.
Оқушылардың
түсінбеген тұстарына көмектеседі, түзету жұмыстарын
жасайды.
Тапсырма
Жеке
жұмыс
9-
тапсырма
Жеке
жұмыс
11-тапсырма
Жеке
жұмыс
Рефлексия
Үй
тапсырмасы
|
Айтылым
Топқа бөлініп,
мұғалім ұсынған тапсырмаларды
орындайды.
1-топ: Тақырып
бойынша «Адасқан сөздермен» сөйлем құрайды. Тақырып мазмұнын ашу
үшін, сол сөйлемдермен мәтін құрайды, постер
қорғайды.
2-топ: Тақырып
бойынша постер қорғайды. «Ел бірлігін сақтау жолында біз не жасай
аламыз?». «Тұжырымдамалық карта» тәсілі арқылы бүгінгі өтіліп
жатқан тақырып бойынша сурет, кесте, ойдың түйінді идеясы, график
т.б. салуға немесе дайын материалды жапсыруға болады. Карта
тақырыпты ашатындай болу
керек.
3-топ: Сұрақтар
қояды. Мұағлім ұсынған бірнеше жауаптар бойынша сұрақ
құрастырады.
Жазылым
Тақырып бойынша өз
пікірі мен ұлы тұлағалардың пікірі бойынша «Қос жазба» күнделігін
толтырады.
Жазылым
Тұрақты тіркестердің
мағынасын ашып жазады. Түсіндірме сөздікті
пайдаланады.
*Қой үстіне
бозторғай жұмыртқалаған заман- тыныш, бейбіт
заман
Айтылым
«Шығу парағы»
пайдаланып, сұрақтарға жауап
береді.
10-тапсырма
|
Дескриптор
5
балл
-Сөйлем
құрайды
-Постер
қорғайды
-Сұрақтар
қояды
-Ойын
айтады
-Пікірімен
бөліседі
«Шапалақтау» тәсілі арқылы топ
бір-бірін бағалап, кері байланыс
орнатады.
Дескриптор
3
балл
-Сипаттайды
Дескриптор
3
балл
-Қорытынды ойын
айтады
|
11-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Кесте
Сызбалар
Ақ
плакаттар
Парақтар
Суреттер
топтамасы
|