Кіріспе (5
минут)
|
- Оқушылармен амандасу және
тексеру. <br> - Сабақтың мақсаттарын және күтілетін
нәтижелерді таныстыру.
|
- Мұғалімді тыңдайды, сабақ мақсатын
түсінеді.
|
- Вербальды түрде мақтау.
|
- Презентация
(PowerPoint).
|
Негізгі бөлім (30
минут):
|
Түсіндіру (10
минут)
|
- Эргономика туралы жалпы мағлұмат
беру. <br> - Эргономиканың негізгі мақсаттары мен
міндеттерін түсіндіру. <br> - Интернетке тәуелділік
туралы түсінік беру және оның проблемаларын
талқылау.
|
- Тыңдайды, ескертулер
жазады.
|
- Мұғалімнің тексеруі
арқылы.
|
- Презентация, интерактивті
тақта.
|
Тапсырма 1 (10
минут)
|
- Оқушыларды бірнеше топқа бөлу (әр топта
3-4 оқушы). <br> - Әр топқа эргономика
мәселелерімен байланысты бірнеше жағдайлық есептер
беру. <br> Тапсырма: <br> Әр топ берілген
жағдайлық есептерді қарап, эргономиканың міндеттерін анықтау және
оларды шешу жолдарын ұсыну керек.
|
- Топтарда жұмыс істейді, тапсырмаларды
талқылайды. <br> - Эргономика міндеттерін
тұжырымдайды және шешу жолдарын ұсынады.
|
Эргономика
міндеттерін тұжырымдау және шешу: <br> - Эргономика
міндеттерін дұрыс анықтайды. <br> - Эргономика
міндеттерін шешу жолдарын ұсынады.
|
- Жағдайлық есептер
парақтары. <br> - Жапсырма
қағаздар.
|
Тапсырма 2 (10
минут)
|
- "Интернетке тәуелділік проблемаларын
талқылау" тапсырмасын
беру. <br> Тапсырма: <br> Әр топ интернетке
тәуелділік мәселелері туралы талқылау жүргізіп, оның шешу жолдарын
ұсыну керек.
|
- Топтарда жұмыс жасап, интернетке
тәуелділік мәселелерін талқылайды. <br> - Шешу
жолдарын ұсынады.
|
Интернетке
тәуелділіктің проблемаларын талқылау: <br> - Интернетке
тәуелділік мәселелерін анықтайды. <br> -
Мәселелерді шешу жолдарын ұсынады.
|
- Интернетке тәуелділік туралы ақпарат
парақшалары. <br> - Компьютерлер немесе
планшеттер.
|
Қорытынды (5
минут)
|
- Оқушылардың жұмыстарының нәтижесін
қорытындылау және талдау. <br> - Сабақтың мақсатына
жеткендерін талқылау.<br> - Қорытындылау және келесі
сабаққа тапсырма беру.<br> - Сұрақтар қою, рефлексия
жасау.
|
- Мұғалімді тыңдайды, сұрақтар
қояды.<br> - Өз жұмыстарын талқылайды және кері байланыс
береді.
|
- Тиімді кері байланыс
беру.
|
- Ауызша немесе жазбаша кері байланыс
құралдары.
|