Ұйымдастыру
кезеңі
|
Ой
салу:Тәуекел ханға қатысты сөйлем
құрастырулары қажет.
-
Абдаллах 2. Қазақ хандығы 3.
Тәуекел хан 4. Ташкент
Миға
шабуыл.
Орта жүздің биі Қазбектің Есім
хан туралы цитатасы беріледі.Олар цитата бойынша сұраққа жауап
іздейді.
Қазбек
би: «Бүтін билікке Төле жеткен,
Бүтін хандыққа Есім жеткен».
Сіздің ойыңызша неліктен
Қазбек би «Бүкіл билікке Есім жеткен» деп
жазды.
Бүгінгі сабақтың тақырыбын,
мақсатын/ОМ, жетістік критерийлерін
хабарлау/анықтау.
|
Оқушылар Орта жүздің биі
Қазбектің Есім хан туралы цитатасы бойынша өз жауаптарын
ұсынады
|
мадақтау
|
Мұғалім
презентациясы
Есім ханның
портреті
|
Жаңа сабақ
|
Мәтінмен
жұмыс
Сабақтың зерттеу
сұрақтары:
1)Неліктен Есім хан тұсында
Қазақ хандығының біртұтастығына қауіп
төнді?
2)Қазақ хандығының
біртұтастығына ішкі шиеленістер көп қауіп төндірді ме, әлде сыртқы
жағдай қауіптірек болды ма?
3)Қазақ хандығының
біртұтастығын сақтауда, хандықты өркендетуде Есім ханның қай
іс-әрекеті маңызды рөл атқарды?
Зерттеу мен талдау 1
тапсырма.
Оқушыларға Есім ханның сыртқы
саясаты туралы дерек мәтіндері таратылады. Дерек мәтіндерін оқып,
дерекпен жұмыс жасайды.
1.
қай дерек
сенімді?
2. деректердің қандай
ұқсастығы бар?
3. деректердің қандай
ерекшеліктері бар
4.деректің
құндылығы/маңыздылығы қандай?
2тапсырма. Есім ханның ішкі
саясаты туралы ақпарат беріледі. Ақпаратты қолданып
оқушылар Тұрсын ханның іс-әрекетіне
«опасыздық, сатқындық, адалдық, елжандылық» ұғымдарын қолданып
ауызша баға береді.
3
тапсырма.
Картамен
жұмыс.Алған білімдеріне сүйеніп,
кескін картаға шайбаниліктер мен Тұрсынның
бөліп алғысы келген жерлерін түрлі бояулармен, ал Есім ханның
жерін басқа бояумен
белгілейді.
4
Қасым ханның қасқа
жолы
-тапсырма.. Оқушылар
«Қасым ханның қасқа жолы» заңы мен» Есім ханның ескі жолы» заңын
салыстырады.
Есім ханның ескі
жолы
Екі заңның
ұқсастығы
Қорытындылайық:
Есім ханның жасаған істерінің
маңыздылығын критерийлерге сай орналастырып, талдаңыз және
дәлелдеңіз.
Ерекше
|
Есте
қалатын
|
Нәтежелі
|
Айрықша
|
Мәнді
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушыларға Есім ханның сыртқы
саясаты туралы дерек мәтіндермен жұмыс
жасайды
Дискриптор:
-Тұрсын ханның іс-әрекетіне
«опасыздық, сатқындық, адалдық, елжандылық» ұғымдарын қолданып
ауызша баға береді.
-кескін
картаға шайбаниліктер мен Тұрсынның
бөліп алғысы келген жерлерін түрлі бояулармен, ал Есім ханның жерін
көрсетеді;
Критерий:
Кем дегенде 3 Қасым ханның
қасқа жолы заңының айырмашылығытаба алады.
Кем дегенде 3 Есім ханның ескі
жолы заңының айырмашылығытаба алады.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік
жауап»
«Жұлдызшалар»
«Екі жұлдыз,бір
ұсыныс»
«Бармақпен»
|
Қазақ елі. Қазақстан тарихы.
Kazak eli. 3 seriya. Бейнематериал. http://www.youtube.com/watch?v=Jkuzz_U8D-E
|