Сабақтың
басы
2 мин
3
мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен амандасып,
көңіл-күйлерін сұрау. Оқушылардың сабаққа дайындығын, зейіндерін
сабаққа аудару.
Үй тапсырмасын
тексеру.
«Кім жылдам»
әдісі.
1.Көздің сезімтал жасушаларын
атандар?
-
2.Көздің қосымша бөліктерін
атаңдар?
-
3.Адам сыртқы ортадан
көз арқылы қанша пайыз ақпаратты
алады?
-
4. Көздің қабықтарын
атаңдар.
-
5. Көру мүшелерінің ауруларын
ата?
|
оқушылар мұғаліммен
амандасады
1.Фоторецепторлар
2. Қабақ, қас, кірпік, жас
безі, көз бұлшық еттері, көз алмасы.
3. 80-90
пайыз.
-
4. Сыртқы қабық –Ақ қабық. Қалың тығыз дәнекер ұлпадан
тұрады. Нұрлы қабық- пигментке бай. Ішкі қабық-Торлы
қабық
-
5. Сығырлық-жақыннан
көргіштік. Қырағылық- алыстан көргіштік. Дальтонизм - түсті ажырата
алмау, тұқым қуалайтын ауру, қызыл, жасыл түсті ажырата
алмайды
|
жауап парағы арқылы
бағалау.
|
таратпа
қағаздар
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
10
мин
15
мин
|
Жаңа
сабақ. «Миға шабуыл
әдісі» жаңа тақырыпты
ашу.
Оқушылардан құлақтың естігіштігін анықтау арқылы естудің
ерекшеліктерін зерттеуді
ұсынады.
1-тапсырма 1. Механикалық сағатты қолға
алу. 2. Сағаттың үні естілгенше сағатты құлаққа
жақындату. 3. Сағатты құлақтан үні естілмей қалғанша
алшақтату. 4. Құлақ пен сағаттың 2 және 3 жағдайлардағы
ара қашықтығын өлшеу
(см). 5. Екі көрсеткіштің айырмасын
анықтау.
2-тапсырма
1. Бір оқушы ортаға отырғызып,
көзін байлап, қалғандары айнала отырады.
2. Оқушылардың бірі қоңырауды
шылдырлатады немесе басқадай үн шығарады.
3. Ортада отырған оқушы
дыбыстың шыққан бағытын анықтайды.
3-тапсырма
Дыбыс толқындарының таралу
жолын көрсеткен сызба салыңыз.
Топтық
жұмыс
1-топ.
Суретте құлақтың құрылысы
берілген.
А. 2, (6, 7,8), 12
сандарымен таңбаланған құлақ бөліктерін
атаңыз.
В. 4,6,11,13сандарымен
таңбаланған құлақ бөліктерінің қызметтерін
жазыңыз.
С. Есту рецепторлары орналасқан бөлікті
көрсетіңіз.
2-топ. «Постер құру»
әдісі.
1.
Естудің маңызын
жазыңыз.
2.
Құлақ күтімінің маңыздылығының
себептерін жазыңыз.
|
Бір оқушы ортаға отырғызып,
көзін байлап, қалғандары айнала отырады. Оқушылардың бірі қоңырауды
шылдырлатады немесе басқадай үн шығарады. Ортада отырған оқушы
дыбыстың шыққан бағытын анықтайды.
Ортада отырған оқушы дыбыстың
шыққан бағытын анықтайды
Дыбыс толқындарының таралу
жолын көрсеткен сызба салады
Берілген сандармен таңбаланған
құлақ бөліктерін атайды.
Берілген сандармен таңбаланған
құлақ бөліктерінің қызметтерін жазады.
Есту рецепторлары орналасқан
бөлікті көрсетеді.
Постер арқылы етудің маңызын
жазады.
Құлақ күтімінің маңыздылығының
себептерін жазады.
|
өзара бірін-бірі
бағалау
Әрбір оқушы критерий бойынша
өзін-өзі бағалайды
«Бас бармақ» әдісі
« Бағдаршам»
әдісі
|
шарф, сызғыш, механикалық қол
сағаттар
оқулық
А3 қағаз, қалам,
стикерлер
|