Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру кезеңі
(2 мин)
|
Оқушылардың сабаққа
дайындығын тексеріп, жағымды ахуал
туғызады.
|
Мұғалімдерді қарсы
алып, жұмыс орындары дайындалады.
|
Бақылау
|
-
|
Білімді пысықтау (5
мин)
|
Файл ұғымына, файл
форматына, файл өлшеміне байланысты сұрақтар
қояды.
|
Сұрақтарға жауап
беріп, өз болжамдарын айтады.
|
Ауызша
сауалнама
|
Сұрақтармен
таныстыру
|
Жаңа материалды
меңгерту (20 мин)
|
Әр түрлі файл
пішімдері бір ақпаратты қалай әртүрлі кодтайтынын мысалдар арқылы
көрсете отырып, ақпаратты кодтау түсінігін түсіндіреді. Эксперимент
жүргізеді: әртүрлі форматтағы бір мәтіні бар бірнеше файлдарды
жасайды (мысалы, .txt, .docx, .pdf) және олардың өлшемдерін
салыстырады.
|
Түсіндірме тыңдайды,
талқылауға қатысады, дәптерлеріне жазып
алады.
|
Бақылау, сұрақтарға
жауап беру
|
Алматыкітап
Компьютер, проектор,
презентация, әртүрлі мәтіндік редакторлар
|
Практикалық
тапсырмалар 10 минут
|
ооқушылардыі мазмұны
бірдей бірнеше файлдарды әртүрлі форматта өз бетінше жасауға және
олардың өлшемдерін салыстыруға шақырады.
|
Олар компьютерде
тапсырманы орындап, қорытынды жасайды.
|
Орындалған
тапсырмаларды тексеру
|
Компьютерлер,
мәтіндік редакторлар
|
|
Тапсырмалардың
мақсаты:
-
Түсіну: Әр
түрлі файл пішімдері деректерді әртүрлі сақтайды, бұл файл өлшеміне
әсер етеді.
-
Салыстыру: әртүрлі пішімдегі бір құжаттың файл өлшемдерін
салыстыру.
-
Талдау: Неліктен кейбір пішімдердің басқаларға қарағанда
ықшам екенін түсіндіріңіз .
-
Қолдану: Оңтайлы файл пішімін таңдау үшін алынған білімді
тәжірибеде қолдану.
Топтық тапсырмалар
|
Дискрипторға сай тапсырмаларды
орындайды.
|
Жалпы бағалау
критерийлері:
-
Түсіну: Әр
түрлі файл пішімдері әртүрлі жад көлемін алатынын және неліктен
екенін түсінеді .
-
Қолданба: нақты тапсырма үшін файл пішімін дұрыс
таңдайды.
-
Талдау: Эксперимент нәтижелерін салыстырады және талдайды
және негізделген қорытынды жасайды.
-
Қарым-қатынас: Өз
ойларын анық және қысқа жеткізеді және терминологияны
қолданады.
-
Шығармашылық: Тапсырманы орындауда өзіндік ерекшелігін
көрсетеді.
-
Файл пішімдері бойынша
презентация:
Презентация құрылымдалған және қажетті ақпаратты
қамтиды.
Түрлі пішімдердің ерекшеліктері анық және анық
түсіндіріледі.
Жақсырақ түсіну үшін көрнекі
материалдар пайдаланылады1- б
|
Компьютер интернет
|
|
Жұптық
тапсырмалар
-
Тапсырма: Шағын мәтін (мысалы, өлең, әңгіме) құрып, оны
ішінде сақтаңыз. жазу, . docx және . pdf. Файл өлшемдерін
салыстырыңыз және мәтінді әртүрлі мақсаттарға (басып шығару, өңдеу,
электрондық пошта арқылы жіберу) сақтау үшін қай пішім жақсы екенін
талқылаңыз.
-
Тапсырма: Әртүрлі типтегі мәліметтерді
(мәтіндер, суреттер, бейнелер) сақтау үшін оңтайлы файл
пішімін таңдау туралы қысқаша презентация дайындаңыз
.
|
|
Мәтінді көрсетілген пішімдерде дұрыс сақтайды. 1-
б
-
Файл өлшемдерін салыстырады және себебін
түсіндіреді. docx -ге қарағанда көбірек орын алады . жазу. 1-
б
-
Әртүрлі мақсаттарға (басып шығару, өңдеу,
электрондық пошта жіберу) оңтайлы пішімді ұсынады. 1-
б
-
.
|
|
|
Жеке
тапсырмалар
-
Тапсырма: Таңдаулы фотосуретті таңдап, оны үш түрлі
форматта (JPEG, PNG, BMP) сақтаңыз. Әрбір файлдың өлшемін өлшеңіз
және олардың неге әртүрлі екенін түсіндіріңіз.
-
Тапсырма: Интернеттен қысқаша аудио файлды табу. Оны MP3
және WAV форматтарында сақтаңыз. Файл өлшемдерін салыстырыңыз және
осы пішімдердің айырмашылығы туралы ақпаратты табуға тырысыңыз
.
Шынайы өмірмен
байланыс
Кәсіби бағдар: Файлдарды өңдеумен байланысты
мамандықтар туралы айту (веб
әзірлеушілер, дизайнерлер).
|
|
Бағалау үшін
дескрипторлар
Критерий
|
Жетістік деңгейінің
сипаттамасы
|
Білім
|
Оқушы файл форматының не екенін және
оның файл өлшеміне қалай әсер ететінін біледі.
|
Түсіну
|
Оқушы неліктен әртүрлі файл
пішімдерінің өлшемдері әртүрлі екенін түсінеді.
|
Қолданба
|
Оқушы әртүрлі мақсаттар үшін сәйкес
файл пішімін таңдауды біледі.
|
Талдау
|
Оқушы файл өлшемдерін салыстыра алады
және әртүрлі форматтардың артықшылықтары мен кемшіліктері туралы
қорытынды жасай алады.
|
Байланыс
|
Оқушы өзінің нәтижелері мен
тұжырымдарын анық және қысқаша түсіндіре алады.
|
|
|
Үйге тапсырма (3
мин)
|
Үй тапсырмасын түсіндіреді:
басқа файл форматтары туралы ақпаратты тауып, олардың
сипаттамаларын салыстыру.
|
Үй тапсырмасын жазып
алу.
|
-
|
-
|