Сабақтың
басы
7
минут
|
1.Ұйымдастыру:
Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
Шағын қойылым «Мөде
Шаньюй»
Өткен сабақты қайталау үшін сыныпта отырған
оқушылар арасында сұрақтар
қойылады.
Стикерге жазылған сұрақтар кей-бір оқушының
орындығының артына сабақ басталмай тұрып
жабыстырылады.
Сұрақтар:
1.Ғұндар туралы дерек
беретін........
қытай
деректері
2.Ғұндар кезеңін қамтитын
аралық.....
б.з.б. ІY ғ.-б.з. ІІІ
ғ.
3.Ғұндар Қытайдың Хан әулетінің негізін
қалаушы ...........жеңіп, өздеріне бағынышты
етті.
Лю-Банды
4."Жер дегеніміз - мемлекеттің негізі, оны
қалай береміз" деген ғұн
басшысы......
Мөде
5.Олардың әрқайсысына .........
– нан атты әскері
болған.
10000
6.Енисей жағалаулары мен Алтайды
мекендеген ежелгі тайпа...
ғұндар
7.Ғұндар мемлекеті әскери жүйе
бойынша............. 3 қанатқа
бөлінген
|
Дескриптор:
-cұрақтaрға оқыған
деректері бойынша жауап
айтады.
|
Мұғaлімнің мадақтау
сөздері
Тамаша! Жарайсың! Өте
жақсы
Ғұн елінен келген тәтті
тиындар арқылы мадақтау.
|
Тақырыптық
суреттер
Қазақстан тарихы
(көне заманнан бүгінгі дейін). Суреттер
топтамасы
|
Сабақтың
ортасы
7
минут
10
минут
10
минут
5
минут
|
Жеке
тапсырма
1 – тапсырма.
«Сәйкестендіру кестесі».
Тарихи дерекпен
жұмыс
-
Ғұн мемлекеті
құрылды
-
Ғұн
басшысы
-
Бекзадалар
-
Әр
түменбасыда
-
Ғұндар- Қытай
соғысы
-
Қаспий теңізіне
ығысты
-
Ұлы Қытай
қорғаны
-
300 жылдан
астам
-
алан,
ас
-
10000 – нан
әскер
-
Әскери
жүйеде
-
Шаньюй
-
5000
шақырым
-
Түменбасы
2 –
тапсырма
Жұптық
жұмыс
«Сөз,сөйлем,мәтін»
Мыс; ғұндар, қытай
деректері, жиі кездеседі, Цянь Ханьшу, Мөде шанью, дунхулар,24
түменасы, 24 ру,шанью келді, шекаралық аймақ. монғолияның
оңтүстігі, Каспий өңірі, Орталық Азияға дейын, Монғолияның
оңтүстігі, Солтүстік Қытай, Байкал өңірі, Хунну,
т.б.
3 –
тапсырма
Топтық
жұмыс
«Картаны
сөйлет» айдары
бойынша карта ұсынылып оқушыларға
төмендегідей сұрақ қойылады:
1 -
топ
Ғұндар мен Үйсіндердің
шекарасын анықтайды;
2 –
топ
Ғұндар мен Қаңлырдың шекарасын
анықайды;
3 –
топ
Ғұндар мен Қытайлардың
шекарасын анықтайды;
|
1 -
тапсырма
Дескриптор;
Оқушылар сәйкестендіру
кестесін орындайды;
Жалпы
3
балл
2 –
тапсырма
Дескриптор;
Оқушыларға сөздер жазылған
қағаздар таратылады. Оқушылар сол сөздерден сөйлем
құрайды.Сөйлемнен мәтін құрайды.Сөйлемдердің ортақ мағынасын тауып
, мәтінге ат қояды.
3
балл
Дескриптор;
3 –
тапсырма
Дескриптор:
Кескін картаны пайдалана
отырып көрші мемлекеттерді картаға
белгілейді
4
балл
|
«Білім
шыңы»
Өзін – өзі
бағалау
«Білім
шыңы»
Өзін – өзі
бағалау
Оқушылар әр
тапсырмада өз өздерін бағалап
отырады.
|
Тақырыптық
суреттер
Қазақстан тарихы (көне
заманнан бүгінгі дейін). Суреттер
топтамасы
Презентация
Мөде шаньюйдің интелектуалды
бейнесі
|