Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынасы
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынасы
Материал туралы қысқаша түсінік
Ғұн мемлекетінің көрші елдерімен қарым-қатынасы ашық сабақ ҚМЖ
«Фильм
дидактикасы»әдісі
бойыншаөткен сабақты қайталау арқылы
«Ғұн тайпаларының
бірігуі» атты тақырыбында үй
тапсырмасы бойыншасұрақтарға жауап ала
отырып,тақырыппен жаңа сабақтың тікелей байланысты екенін
түсіндіреді.
1.Орта Азияда ғұн
мемлекеті құрылған уақыт-б.з.б ІІІ
ғасыр
2.Ғұндардың
билеушісі-шаньюй
3.Ғұн мемлекетінің
негізін қалаған-Мөде
шаньюй
4.Мөде шаньюй билік
құрған уақыт-б.з.б.
206-174
5.Мөде шаньюйдің
«Жер-мемлекетіміздің негізі мен ырысы» деген пікірді
түсіндір-Жер халықтыкі деген
мағына.
Картада не көріп
отырсыздар?
Не ерекше болды? Тақырыпты болжап
көріңіз....
Болжамдарын
негіздейді
Оқушылар
жауаптары тыңдалып болған
соң,осы сабақта басты зерттелетін
мәселеге ойларын шоғырландыруға назар аударылады. Жаңа сабақтың
тақырыбы ашылады,сабақ
мақсатымен бағалау критерийлері
таныстырылады.
Дескриптор:
-cұрақтaрға оқыған
деректері бойынша жауап
айтады.
ЕББҚ білім
алушыкөмекші карточкалар арқылы төмен дәрежелі
сұрақтарға жауап
береді
Мұғaлімнің мадақтау
сөздері
Тамаша! Жарайсың!
Өте жақсы
Тақырыптық
суреттер
Қазақстан тарихы
(көне заманнан бүгінгі дейін). Бес томдық. ІІІ т. – Алматы:
«Атамұра», 2010 ж.
Суреттер
топтамасы
Сабақтың
ортасы
15
минут
10
минут
7
минут
Зерттеу мен
талдау
«Кинометафора»
әдісіоқушыларға бейне материал
ұсынылады.
1-тапсырма
«Ортадағы
қаламсап» әдісі-мәтінмен
жұмыс
Оқушыларға
мәтін,карта таратады, тапсырма мәнін
түсіндіредіМәтіннің мазмұнына сүйене
отырып, ғұндардыңкөрші елдермен қарым-қатынасын
анықтауанықтайды.
1.Ғұндардың әскери
құрылымы
2.Ғұндар қалай
қаруланған?
3.Ғұндардың көрші
елдермен қарым-қатынасы
Тақырып мазмұнымен
танысып,«Тарихи
шынжыр»әдісі арқылы мәтін бойынша
мазмұндайды.
2-тапсырма
«Біліміңді таныт»
әдісібойынша тақырыптық тест
тапсырмасы ұсынылады.
1.Шаньюйдан
кейінгі лауазым
А)түменбасы
Ә)
ақсүйек
Б)
уәзір
2.Әр түменбасында
бекітілген әскер саны
А)12
мың
Ә)5
мың
Б)10
мың
3.Ғұндарда жақсы
ұйымдастырған әскер
кімдер?
А)атты
әскер
Ә)
садақшылар
Б) қарапайым
халық
4.Ғұндардың
маңызды қаруы-
А) кен
өндірісі
Ә)садақ пен
жебе
Б) металлдан
жасалған қару-жарақтар
5.Ғұндар мен
Қытай арасындағы қақтығыс созылған
уақыт-
А)1 ғасыр
бойы
Ә)10
жыл
Б)3
ғасыр
ЕББҚ білім
алушыкөмекші карточкалар арқылы төмен дәрежелі
сұрақтарға жауап
береді.
Ғұн тайпасының құрылған
уақыты?
Ғұн тайпасының билеушісін
ата
3-тапсырма
«Пікірің
қажет»
Оқушыларға сурет
ұсынылып.«Ғұндар мен Ұлы Қытай
қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?» сұрағын
ұсынылады.
4-тапсырма
«Таңдау
тақтасы» әдісі
1.«Сұрақтар банкасы»
әдісі
Картаны қолданып,
сұрақтарға жауап беріңіз.
Сұрақтар
Біздің
тақырып
Ғұндардың орналасқан аймағын
сипаттаңыз
Ғұндар қандай
тайпалық одақтармен көрші
орналасқан?
2.Кестеде берілген
мемлекеттермен ғұндардың қарым-қатынасы туралы мәліметтерді
жазыңыз
Көрші
елдер
Ғұндармен
қарым-қатынасы
Қытай
Үйсіндер
Қаңлылар
Оқушы
лар бейнебаян
көреді, бейнебаян бойынша берілген сұрақтарға жауап береді,
оқушылар бір-бірінің жауаптарын тыңдап,
толықтырады.
Оқушылар тақырыптық
тест тапсырады.
Оқушыларсурет бойынша «Ғұндар мен Ұлы
Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?» сұрағына
жауап береді,өзара талдайды.
Ұсынылғантапсырмаларды өз таңдаулары бойынша
орындайды..
Кестеде берілген
мемлекеттермен ғұндардың қарым-қатынасы туралы
мәліметтерді
Сұрақтарды топ басшылары өзара
алмасып, жауап берген топтың жауабын алдын ала дайындалған жауаппен
салыстыруын
қадағалаңызДескриптор:
1.Ұлы Қытай
қорғанының салынуының себептерін анықтап сипаттама
береді.
2.Ұлы Қытай
қорғанының ерекшеліктерін анықтап, сипаттама
береді.
Дескриптор:
ғұндар орналасқан
аймақты сипаттайды;
ғұндармен көршілес
орналасқантайпалық
бірлестіктердіанықтайды
Дескриптор:
1.Ғұндардың Қытаймен
қарым-қатынасы туралы
жазады;
2.Ғұндардың
үйсіндермен қарым-қатынасы туралы
жазады;
3.Ғұндардың
қаңлылармен қарым-қатынасы
туралы
жазады;
https://youtu.be/3mMc-CJSp9kЖалпыбiлiм беретiн мектептiң
8(7)-сыныбына арналған
оқулық
З.Е. Қабылдинов, Ж.Н. Қалиев,
А.Т. Бейсембаева
Алматы «Атамұра»
2018
Тірек-сызбалар
Тақырып
405тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз