Материалдар / IP-АДРЕСТЕР.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

IP-АДРЕСТЕР.

Материал туралы қысқаша түсінік
10.6.1.2 IP-адрестерінің мақсатын және көрсетілуін түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қырқүйек 2024
24
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
700 тг 630 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Компьютерлік желілер мен ақпараттық қауіпсіздік

Педагогтың аты-жөні

Г.Бейсеева

Күні


Сынып 10а

Қатысушалыр саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

IP-АДРЕСТЕР.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.6.1.2 IP-адрестерінің мақсатын және көрсетілуін түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

  • IP-адрес, хаттама ұғымдарын анықтайды

  • Хаттамалардың түрлерін салыстырады

  • Желідегі компьютерлер санын білудің маңыздылығын тұжырымдайды

Құндылықтарға баулу

Оқушыларды еңбекқорлыққа  және кәсіби біліктілігін арттыру.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: «Жүректен жүрекке»

Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.

Топқа біріктіру: Әлеуметтік желілер арқылы топтарға біріктіру:

«Whatsapp» «Instagram» «Faаcebook»

Өткен сабақты пысықтау: «Ақпарат бөлісу» әдісі

1-оқушыда ақпараттың 50%-ы бар.

2-оқушыда ақпараттың 50%-ы бар.

Жұптар бір-бірінің ақпараттарын толықтырады.

Жұптар сыныппен жұмыс істейді.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Сұраққа жауап береді

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады.

Әлеуметтік

желілер

А4 парағы

Сабақтың ортасы

35 мин

«Миға шабуыл» әдісі

- Интернетке кірген компьютерді бақылауға бола ма?

- Интернетте жұмыс істеп тұрған компьютердің қай елден, қай өңірден екенін анықтау мүмкін бе?

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін жұбымен талқылайды. Мұғалім оқушылардың білімдерін толықтырады.

Ауызша мадақтау, ынталандыру


1-тапсырма. «Венн диаграммасы»

- ІР-адрес пен маска ұғымын салыстырыңдар.



2-тапсырма.

- Компьютердің IP-адресінің фрагменттері А-дан В-ға дейін көрсетілген. IP-адресті қалпына келтір.

Жауапта үзінділерді білдіретін сандардың реттілігін IP-адреске сәйкес тәртіпте көрсет.

А) 3.212 21 2.12 .42

А Ә Б В

Ә).64 2.16 16 8.132

А Ә Б В

Б) 2.162 4.18 .61 20

А Ә Б В

В).65 10 39 4.28 .2

А Ә Б В Г


3-тапсырма.

Мына тізбектердің қайсысы маска болуы мүмкін?

1) 255.255.255.122

2) 255.255.128.255

3) 255.255.156.0

4) 255.255.255.192

5) 255.255.224.192

6) 255.255.255.128

7) 255.255.248.0

8) 255.255.128.128

9) 255.255.255.102

10) 255.255.248.0
















Дескриптор:

ІР-адрес пен маска ұғымдарын салыстырады.



Дескриптор:

Берілген мәліметтер бойынша ІР-адресті

анықтайды.












Дескриптор:

Берілген сандар бойынша маскаларды анықтайды.


Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады.




3 балл


3 балл









4 балл

компьютер






























Оқулық

bilimland.kz

Плакат, маркер, стикер


Сабақтың соңы

5 мин

«Лездеме сұрақтар» әдісі

1. TCP / IP-хаттамаларының қандай түрлері бар?

2. TCP / IP -хаттамасының қызметі қандай?

3. IP-адрес дегеніміз не?

4. IP-адрестің соңғы нөмірлері қандай сандар бола алмайды?

5. Желідегі компьютер нөмірін қалай

анықтайды?

Өздерін бағалайды

Кері байланыс: «Бутерброд» әдісі

Оқушылардың бір тобы сабақ туралы жағымды пікір, екінші тобы сын, үшінші тобы тағы да жағымды пікір айтады.

.

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады.











Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!