Сабақтың басы
5 мин
|
Сәлемдесу, түгендеу
Шаттық шеңбері: «Жүректен
жүрекке»
Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа
көңілді қатысады.
Топқа біріктіру: Әлеуметтік желілер арқылы
топтарға біріктіру:
«Whatsapp» «Instagram»
«Faаcebook»
Өткен сабақты пысықтау: «Ақпарат бөлісу»
әдісі
1-оқушыда ақпараттың 50%-ы бар.
2-оқушыда ақпараттың 50%-ы бар.
Жұптар бір-бірінің ақпараттарын
толықтырады.
Жұптар сыныппен жұмыс істейді.
|
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
4.Сұраққа жауап береді
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10
баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен
бағаланады.
|
Әлеуметтік
желілер
А4
парағы
|
Сабақтың ортасы
35 мин
|
«Миға шабуыл» әдісі
- Интернетке кірген компьютерді бақылауға
бола ма?
- Интернетте жұмыс істеп тұрған компьютердің қай
елден, қай өңірден екенін анықтау мүмкін бе?
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі
Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін
жұбымен талқылайды. Мұғалім оқушылардың білімдерін
толықтырады.
Ауызша мадақтау, ынталандыру
1-тапсырма. «Венн
диаграммасы»
- ІР-адрес пен маска ұғымын
салыстырыңдар.
2-тапсырма.
- Компьютердің IP-адресінің фрагменттері А-дан
В-ға дейін көрсетілген. IP-адресті қалпына
келтір.
Жауапта үзінділерді білдіретін сандардың
реттілігін IP-адреске сәйкес тәртіпте көрсет.
А) 3.212 21 2.12 .42
А Ә Б В
Ә).64 2.16 16 8.132
А Ә Б В
Б) 2.162 4.18 .61 20
А Ә Б В
В).65 10 39 4.28 .2
А Ә Б В Г
3-тапсырма.
Мына тізбектердің қайсысы маска болуы
мүмкін?
1) 255.255.255.122
2) 255.255.128.255
3) 255.255.156.0
4) 255.255.255.192
5) 255.255.224.192
6) 255.255.255.128
7) 255.255.248.0
8) 255.255.128.128
9) 255.255.255.102
10)
255.255.248.0
|
Дескриптор:
ІР-адрес пен маска ұғымдарын
салыстырады.
Дескриптор:
Берілген мәліметтер бойынша
ІР-адресті
анықтайды.
Дескриптор:
Берілген сандар бойынша маскаларды
анықтайды.
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10
баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен
бағаланады.
3
балл
3
балл
4
балл
|
компьютер
Оқулық
bilimland.kz
Плакат, маркер, стикер
|
Сабақтың соңы
5 мин
|
«Лездеме сұрақтар» әдісі
1.
TCP / IP-хаттамаларының қандай түрлері бар?
2.
TCP / IP -хаттамасының қызметі қандай?
3.
IP-адрес дегеніміз не?
4.
IP-адрестің соңғы нөмірлері қандай сандар бола
алмайды?
5.
Желідегі компьютер нөмірін қалай
анықтайды?
Өздерін бағалайды
Кері байланыс: «Бутерброд»
әдісі
Оқушылардың бір тобы сабақ туралы жағымды пікір,
екінші тобы сын, үшінші тобы тағы да жағымды пікір
айтады.
|
.
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10
баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен
бағаланады.
|
|