Сабақтың мақсаттарын
хабарлау.
Топтық
жұмыс
Топта сұраққа жауап
беріп, талқылаңдар:
Жасанды интеллект
адамзат мүмкіндіктерінен асып түсіп, адамға
қауіп төндіре ме? Өз
пікірлеріңді дәлелдеңдер.
Жеке
жұмыс
Сөйлемдердегі көп
нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, ЖИ жайлы
ақпаратты
оқу:
1) … – адамның ойлау
процесін компьютерлік жүйелермен модельдеу … .
2)… – білім базасы
ретінде компьютерлік жадқа енгізу үшін …
әдістерін
әзірлеу.
3) … – әртүрлі
есептерді шешу кезінде адамның ойлау логикасына
ұқсастырылатын …
программалар жасау.
4) Жасанды интеллекті
жүйелерін қолдану салалары: … жеке көмекшілер;
бейнеойындар; …
.
Өзара
бағалау
Жауаптар
қосымшада.
Жұптық
жұмыс.
№1 тапсырма: Бос орынға
керекті сөздерді жазып, мәтінді толықтыр.
Жасанды интеллект (ЖИ)
– адамзат интеллектісінің процесін
___________жүйелер
арқылы модельдеу. Бұл процестер –
__________(ақпарат
алу және оны қолдану
ережесі), ________(болжамды немесе белгілі нәтижелерге жету үшін,
ережелерді қолдану) және ___________ түзету.
№2 тапсырма: Мәтінде
жіберілген бос орындарды толтыр:
Адам ойлауы екі нәрсеге
негізделген: ___________ және ______________
қабілеттілігі.
Интеллектуалды жүйелерді жасауға екі негізгі міндет
қойылған.
Олар ___________ және
_________________.
Түйін сөздер: Білім
қоры, білімді модельдеу, пайымдауды модельдеу,
логикалық
пайымдау.
№3 тапсырма: Терминдер
мен анықтамаларды сәйкестендір.
Практикалық
жұмыс
1. Интеллектуалды
енгізуді, жылдам жауап пен автожауап қызметін
gmail.com-ге
енгізу.
2. Google Картамен
жұмыс адамның ойлау процесін компьютерлік жүйелер
арқылы
модельдеу.
3. Google Фотомен
жұмыс.
Практикалық жұмысты
орындағаннан кейін оқушылармен gmail-дың
mail.ru-дан
артықшылығын
талқылау.
Google корпорациясының
жасанды интеллект қолданылатын салаларын
талқылау.
Топтық
жұмыс
Топта сұраққа жауап
беріп, талқылаңдар:
- Жасанды интеллект
адамзат мүмкіндіктерінен асып түсіп, адамға қауіп
төндіре
ала ма? Өз пікіріңді дәлелде.
|