І
Ұйымдастыру:
Оқушылардың сабаққа қатысуы
тексеріледі.
Жағымды психологиялық
ахуал.
«Жүректен жүрекке»
тренингі.
Жазылым алды
тапсырма.
Қызығушылықты
ояту. Өлеңді мәнерлеп оқып,
суреттерді мұқият қарап шығыңдар. Әдемі табиғат бейнесі сендерді
қандай әсерге бөледі?
Жер таппан жерге
жетер Жетісуым
Күркілдек Көксу
Лепсі Іле Шуым
Асқардың аспан
сүйген сілекейін
Жан бар ма
татпайтұғын айтпайтұғын
Бөленген бұлтқа
мәңгі меңіреу құз
Ну тоғай қоғалы көл
қоңыр құмым
Асқардан ақтарыла
арқыраған
Жөкеңнің кім аңсамас
балдай суын
Жетісу кеудең асқар
аяғың қол
Қоңың құм мықынында
бар сексеуіл
Тау жайлап қоңыр
күзеп құмды қыстап
Ол бір маң мал
өсірген өлкедегі ел
Көктемде құмнан әсем
жер болсын ба
Жайқалып жауқазыны
раң гүлдер
Бойдағы бозбаладай
асыр салса
Қозысы құйрықтанып
дөңгеленер
(Ілияс
Жансүгіров)
(оқушылар өлеңнен алған
әсерімен бөліседі).
Сабақтың
тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін
анықтайды.
|
Балалар жағымды ахуал
қалыптастырады.
Өлеңді мәнерлеп оқып,
суреттерді мұқият қарап
шығыңдар.
Оқушылар жаңа тақырыпты
анықтау мақсатында өз ойларын
білдіреді.
Оқушылар өлеңнен алған
әсерімен бөліседі.
Сабақтың тақырыбы
мен мақсаты анықтайды.
|